Kloink- en rammelmeeting?

Gestart door michiel, 14-10-2008 12:57:25

Vorige topic - Volgende topic

michiel

Heren, dames ook,

Allemaal (uitzonderingen daargelaten) hebben we wel eens een kloink of rammel in de auto. Mijn ervaring is dat vooral de kloinks zich moeizaam laten lokaliseren, maar als dat eenmaal is gebeurd is het zo opgelost.
Zou er animo voor zijn om een meeting(kje) te doen waarbij mensen die (veel) ervaring hebben met kloinks (leuk woord, wel) die ervaring willen delen met mensen die die ervaring nog niet hebben (maar wel een kloink of rammel)? Stukkie meerijden of zo?
Ergens centraal in NL, met een paar hobbelweggetjes in de buurt.

Inderdaad, ik heb nu een kloink in mijn voorkant. Geen stabi's, geen draagarmen, ook al enkele motorsteunen vervangen. Grmpf.  >:(
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

nickk.

Strak plan, kan ik ook eens wat doen aan die klereherrie in mn auto.

Freakybaby

Ik neem de hamer wel mee.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Marc O.

Moeten we niet een lijstje maken van wie welke rammels heeft? :evil:
(Emiel kom er eens in ;D)
...The Nile isn't just a river in Africa...

FGG

Waarom moeten jullie jezelf nu weer in een apart hokje plaatsen? Zijn jullie anders of beter dan de overige 850/x70-rijders? Waarom kunnen we niet gewoon een meeting organiseren voor alle 850/x70-rijders?

Ik vind 't zo jammer dat zo weer een onderscheidt ontstaat op basis van een kenmerk van een auto terwijl het er toch om gaat dat we allemaal dezelfde passie delen: de Volvo 850/x70. :azn:

;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

michiel

Citaat van: FGG op 14-10-2008 13:26:22
Waarom moeten jullie jezelf nu weer in een apart hokje plaatsen? Zijn jullie anders of beter dan de overige 850/x70-rijders? Waarom kunnen we niet gewoon een meeting organiseren voor alle 850/x70-rijders?

Ik vind 't zo jammer dat zo weer een onderscheidt ontstaat op basis van een kenmerk van een auto terwijl het er toch om gaat dat we allemaal dezelfde passie delen: de Volvo 850/x70. :azn:

;D

Dit is humor, toch?  :eusa_think:

OK, we breiden de meeting uit: iedereen die een 850/X70 met een (voormalige) kloink of rammel mag komen.  :angel:
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

FGG

Citaat van: michiel op 14-10-2008 13:28:20

Dit is humor, toch?  :eusa_think:

OK, we breiden de meeting uit: iedereen die een 850/X70 met een (voormalige) kloink of rammel mag komen.  :angel:

Dan kom ik ook! :eusa_dance:

;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Freakybaby

;D

Buiten het oplossen van rammeltjes moeten we ook nog rammeltjes veroorzaken bij FGG zodat ie erbij hoort  :eusa_think:

Komt goed  :evil:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

MJH

Volgens mij heeft zo'n beetje iedereen wel een kloink of rammel en zou zo'n meeting dus voor iedereen toegankelijk zijn, dus ik zou zeggen: vraag ff iemand met meer ervaring om met je mee te rijden op de eerstvolgende 'gewone meeting'.

[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

Misha

Citaat van: michiel op 14-10-2008 12:57:25
Heren, dames ook,

Allemaal (uitzonderingen daargelaten) hebben we wel eens een kloink of rammel in de auto. Mijn ervaring is dat vooral de kloinks zich moeizaam laten lokaliseren, maar als dat eenmaal is gebeurd is het zo opgelost.
Zou er animo voor zijn om een meeting(kje) te doen waarbij mensen die (veel) ervaring hebben met kloinks (leuk woord, wel) die ervaring willen delen met mensen die die ervaring nog niet hebben (maar wel een kloink of rammel)? Stukkie meerijden of zo?
Ergens centraal in NL, met een paar hobbelweggetjes in de buurt.

Inderdaad, ik heb nu een kloink in mijn voorkant. Geen stabi's, geen draagarmen, ook al enkele motorsteunen vervangen. Grmpf.  >:(

Motorkap in de vergrendeling
Heb er al 2 van gehad.

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Chris

Sinds de rijvaardigheids- en sliptraining heb ik een rammel / kloink ;D in de voortrein :eusa_think:... Misschien haak ik ook wel aan.

Amazon

Tja, ik heb het alleen met de V70N. Zo nu en dan na een flinke drempel moet de veer weer even lekker in de schotel nestelen. ;)
Bigger and better!

Ronbroek

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter