Sponsors gezocht

Gestart door Eugene, 15-10-2008 21:08:29

Vorige topic - Volgende topic

Eugene

Lijkt me wel een leuk projectje voor 2009  8)

Te koop: Porsche RS Spyder
(15/10/2008) Van Merksteijn Motorsport heeft na een uiterst succesvol jaar, waarin na de winst in LMP2 klasse van de 24 Uur van Le Mans ook het Le Mans Series kampioenschap is behaald met Jos Verstappen en Peter van Merksteijn, besloten om in 2009 niet meer van start te gaan met de Porsche RS Spyder.

De auto is na de laatste wedstrijd in Silverstone nagekeken en staat momenteel tentoongesteld bij Munsterhuis Sportscars in Hengelo. De auto is beschikbaar voor geïnteresseerde raceteams of verzamelaars en wordt aangeboden compleet met alle benodigde onderdelen, gereedschappen, telemetrie- en computerapparatuur, tankinstallatie, communicatiesets en overige pitsuitrusting.

If it's not blown, it sucks...

Misha

???
Is ie een keer succesvol in 15 jaar en dan ook nog specifiek dankzij die auto..

Rare jongens, die Limburgers.. :evil:

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

M a r c

Die auto zonder goede coureur stelt ook niks voor....  Vindt dat je JV dus wel tekort doet  :-\
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Eugene

Citaat van: M a r c op 15-10-2008 22:36:47
Die auto zonder goede coureur stelt ook niks voor....  Vindt dat je JV dus wel tekort doet  :-\

+ 1

Kijk maar eens hoe die zijn 2 concurrenten in de zwitserse en engelse RS Spyders heeft zoekgereden.

's nachts op LeMans reed ie in de regen dezelfde tijden als de LMP1 en was 3-6 seconden per ronde sneller dan de Essex RS Spyder, welke notabene Sacha Maasen achter het stuur hadden. (Ja, dat is de man die de Spyder mee ontwikkeld heeft).

Je moet het andersom zien. Hij heeft nu eindelijk een goede auto en kan laten zien wat hij werkelijk kan. 1994 is het enige jaar geweest dat hij een goede auto had, maar toen werd ie vanwege een blessure van Letho meteen in het diepe gegooid. Maargoed, zullen wel weer een paar grindbak grapjes op volgen  :-X

EVV

Citaat van: Eugene op 16-10-2008 00:32:50
Citaat van: M a r c op 15-10-2008 22:36:47

+ 1

Kijk maar eens hoe die zijn 2 concurrenten in de zwitserse en engelse RS Spyders heeft zoekgereden.

's nachts op LeMans reed ie in de regen dezelfde tijden als de LMP1 en was 3-6 seconden per ronde sneller dan de Essex RS Spyder, welke notabene Sacha Maasen achter het stuur hadden. (Ja, dat is de man die de Spyder mee ontwikkeld heeft).

Je moet het andersom zien. Hij heeft nu eindelijk een goede auto en kan laten zien wat hij werkelijk kan. 1994 is het enige jaar geweest dat hij een goede auto had, maar toen werd ie vanwege een blessure van Letho meteen in het diepe gegooid. Maargoed, zullen wel weer een paar grindbak grapjes op volgen  :-X
mee eens, JV is nog steeds de beste Nederlandse coureur, punt. Ook tijdens zijn F1 carriere heeft hij mooie dingen laten zien, zoals de regen race in 2005 in Malesie waar een zekere M.Schumacher naar afloop verklaarde "Jos was flying". Helaas is het typisch Nederlands om alleen de slechte dingen te belichten en heeft hij nooit de kans gehad zich echt te bewijzen in F1.

Jolle Breeze Racing

Correct, Jos heeft nooit de kans gehad en de tijd gekregen zich te ontwikkelen. De negatieve dingen blijven hangen, maar hij heeft zeker mooie dingen laten zien.

UserID6342

Citaat van: Jolle Breeze Racing op 16-10-2008 09:21:47
Correct, Jos heeft nooit de kans gehad en de tijd gekregen zich te ontwikkelen. De negatieve dingen blijven hangen, maar hij heeft zeker mooie dingen laten zien.
Ach kom aub ! Er zullen best wel mooie dingen rond die kwal zijn, helaas ken ik (en de meeste andere Nederlanders) ze niet.  Bij die gozer lag het altijd aan iets, maar nooit aan 'm zelf. Auto was niet goed, grindbak was te breed en dat soort kraam.  Verder schijnt het buiten de racewereld om nog een vreselijke kwal van een vent te zijn. Ook staat me er nog een stukje van bij dat die gozer zijn handjes niet echt kan thuishouden in een disco of kartbaan. Kortom; een l*l van een vent !

Eugene

Citaat van: Dirk342 op 16-10-2008 09:35:42
Citaat van: Jolle Breeze Racing op 16-10-2008 09:21:47
Ach kom aub ! Er zullen best wel mooie dingen rond die kwal zijn, helaas ken ik (en de meeste andere Nederlanders) ze niet.  Bij die gozer lag het altijd aan iets, maar nooit aan 'm zelf. Auto was niet goed, grindbak was te breed en dat soort kraam.  Verder schijnt het buiten de racewereld om nog een vreselijke kwal van een vent te zijn. Ook staat me er nog een stukje van bij dat die gozer zijn handjes niet echt kan thuishouden in een disco of kartbaan. Kortom; een l*l van een vent !

Jij weet duidelijk helemaal niks van hem af, behalve wat je viavia gehoord hebt en dat maar als waarheid beschouwd  :eusa_snooty:  :eusa_wall:

UserID6342

Gelukkig ken ik 'm persoonlijk idd niet. Maar het lijkt me toch waar rook is, is vuur.

Freakybaby

Stemmingmakerij rond een bekend persoon kan heel veel doen in de publieke opinie. Dat JV echt goed kan rijden is overduidelijk (anders kom je niet eens in de buurt van een F1 auto) maar qua zelfmarketing/publiciteit is hij niet zo heel handig.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Eugene

Citaat van: Dirk342 op 16-10-2008 09:41:43
Gelukkig ken ik 'm persoonlijk idd niet. Maar het lijkt me toch waar rook is, is vuur.

Kan hier wel 5 pagina's gaan voltypen, maar daar heb ik eigenlijk weinig zin in.

Tuurlijk heeft ie een keer iemand op z'n gezicht geslagen, maar dat wordt weer vertaald alsof die vent zonder reden een klap kreeg van hem, wat dus niet het geval was. Wie heeft er nou nog nooit een keer ruzie gehad? Als de media je niet moet, zul je het toch ontgelden....

Overigens waren de meeste F1 auto's waarmee die vanaf 1995 mee gereden heeft niet vooruit te branden, dus dan kun je ook geen mooie dingen laten zien. Alleen wanneer het regent en het dus puur op rijderskwaliteiten aankomt.  

EVV

Citaat van: Eugene op 16-10-2008 09:48:21
Citaat van: Dirk342 op 16-10-2008 09:41:43

Kan hier wel 5 pagina's gaan voltypen, maar daar heb ik eigenlijk weinig zin in.

Tuurlijk heeft ie een keer iemand op z'n gezicht geslagen, maar dat wordt weer vertaald alsof die vent zonder reden een klap kreeg van hem, wat dus niet het geval was. Wie heeft er nou nog nooit een keer ruzie gehad? Als de media je niet moet, zul je het toch ontgelden....

Overigens waren de meeste F1 auto's waarmee die vanaf 1995 mee gereden heeft niet vooruit te branden, dus dan kun je ook geen mooie dingen laten zien. Alleen wanneer het regent en het dus puur op rijderskwaliteiten aankomt.  

Precies, het is makkelijk iemand te veroordelen als je het hele verhaal niet kent (dat ken ik ook niet). Omdat hij nou toevallig een bekende Nederlander is komt het uitgebreid in het nieuws, weer die negatieve berichtgeving. Blijft het feit dat hij veel meer mooie dingen heeft laten zien dan die andere nederlanders in de F1. En die grindbak mythe is ook zwaar overdreven! Zo vaak is hij nou ook weer niet door (eigen) stuurfouten in het grind terecht gekomen.

Misha

in A1GP deed hij anders ook niet veel....
Tussen debutanten en met allemaal dezelfde auto..
:evil:

Gr,
Misha
(Die graag wat bio-ethanol op het vuur gooit)
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

t5karel

Kwallen kom je overal tegen,mijn specialiteit is dan om ze ook nog een veer in de kont te steken ;D.Zijn ze helemaal niet meer te houwen...... ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Eugene

Citaat van: Misha op 16-10-2008 10:04:40
in A1GP deed hij anders ook niet veel....
Tussen debutanten en met allemaal dezelfde auto..
:evil:

Gr,
Misha
(Die graag wat bio-ethanol op het vuur gooit)

Team NL was hélémaal nieuw. Totaal geen ervaring met dat soort auto's, terwijl bijvoorbeeld Frankrijk en Zwitserland een team hadden wat al jaren met F3 en F3000 auto's reed. En ja, ondanks dat vond ik de resultaten wel tegenvallen :(

Citaat van: t5karel op 16-10-2008 10:06:18
Kwallen kom je overal tegen,mijn specialiteit is dan om ze ook nog een veer in de kont te steken ;D.Zijn ze helemaal niet meer te houwen...... ;D.

LOL ;D