Sponsors gezocht

Gestart door Eugene, 15-10-2008 21:08:29

Vorige topic - Volgende topic

EVV

Citaat van: Eugene op 16-10-2008 10:16:09
Citaat van: Misha op 16-10-2008 10:04:40
in A1GP deed hij anders ook niet veel....
Tussen debutanten en met allemaal dezelfde auto..
:evil:

Gr,
Misha
(Die graag wat bio-ethanol op het vuur gooit)

Team NL was hélémaal nieuw. Totaal geen ervaring met dat soort auto's, terwijl bijvoorbeeld Frankrijk en Zwitserland een team hadden wat al jaren met F3 en F3000 auto's reed. En ja, ondanks dat vond ik de resultaten wel tegenvallen :(

Als ik me niet vergis heeft JV nog wel op de hoogste trede gestaan, tijdens de race in Zuid Afrika. Oke, de inhaal actie in de sprint race was niet z'n aller beste, maar racen doe je om te winnen.
Sommige andere teams hadden ook het voordeel dat ze met twee auto's racen waardoor ze meer info binnen krijgen.

why-not

Ging hier toch om 'sponsoring gezocht' ?   :eusa_whistle:

M a r c

JV is een prima coureur en ik mag zijn "ik heb schijt aan iedereen" houding wel  ;D  Hij heeft wel karakter. En heeft Nederland wel op de F1 kaart gezet, samen met Jan Lammers de enige coureur die zo lang in de F1 heeft gereden.

Jos rulez (nog steeds) 8)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Misha

Citaat van: Misha op 17-10-2008 20:17:11
Citaat van: M a r c op 17-10-2008 20:11:12
JV is een prima coureur en ik mag zijn "ik heb schijt aan iedereen" houding wel  ;D  Hij heeft wel karakter. En heeft Nederland wel op de F1 kaart gezet, samen met Jan Lammers de enige coureur die zo lang in de F1 heeft gereden.

Jos rulez (nog steeds) 8)
Welnee..

Iets genuanceerder dan :
JV is een prima coureur: Eens, iedereen die aan een F1-auto mag ruiken is een prima coureur. Waarmee je niet persé een winnaar bent, daar moet je behalve prima coureur ook compleet coureur zijn, zakeninstinct hebben, gevoel voor PR hebben, hersens hebben én kunnen gebruiken.
"Ik heb schijt aan iedereen- houding" : Ook prima, maar je komt er niet verder mee, Q.E.D.
Hij heeft zeker karakter. Een valse bouvier heeft ook karakter.
"Hij heeft Nederland op de F1-kaart gezet.. " : Nederland staat niet op de F1 kaart. Heeft het ook nooit gedaan, overigens.
CPZ heeft indertijd Nederland wel op de F1 kaart gezet, simpelweg omdat het er F1 werd gereden in Nederland.
Samen met Jan Lammers de enige coureur die zo lang in de F1 heeft gereden ? Wat bedoel je dan ? Dat ze zo langzaam waren ? Vast niet. Dat ze het meeste seizoenen F1 hebben gereden ? Dacht het ook niet.
Dat ze van alle Nederlandse coureurs de meeste wedstrijden hebben gereden ? Dat moet dan wel.

Jos roeleerde vorig jaar in een goede auto die hem lag. Voor de rest is het het meest indrukwekkende zijn fanclub - en dan nog slechts in aantal.

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Freakybaby

Het is vrij simpel: Als je als BNer niet met het publiek zijn om kan gaan dan ga je eraan. Jos is media technisch een draak. En dat kan je je veroorloven als je echt veel kan. Senna was ook media technisch een draak, maar sorry, dat niveau heeft Jos gewoon niet, en volgens mij ook nooit gehad.

Dat ie door de media werd uitgekotst heeft ie volledig aan zichzelf te danken. Ook hij had zich even kunnen verdiepen in de beerput die media heet. Dat mag je gewoon van iemand verwachten die een publiek figuur wil worden, en dat wilde Jos heel erg graag. Sla je dan iemand (ook al is het volledig logisch) op zijn bek, dan ben je gewoon dom  bezig. Als publiek figuur heb je gewoon de verstandige te zijn. Punt UIT. Het is gewoon dom om te denken dat dat niet breed uitgemeten gaat worden in de media, daar leven die mensen van.

Voor zover ik hem persoonlijk heb meegemaakt is het een vriendelijke vent zolang je hem nergens mee confronteert. Hij geeft geweldige adviezen, en kan een waanzinnig stukkie sturen. Maar dat is in de 21e eeuw niet meer genoeg.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn