Robby72 stelt zich voor

Gestart door Robby72, 18-10-2008 17:23:27

Vorige topic - Volgende topic

Robby72

Bij deze even mezelf en de volvo voor stellen.

Mijn naam is Robby, ben 27 jaar en volg al geruime tijd dit forum en vaak sta ik versteld van al de info die er te vinden is. Na al die positieve berichten over de 850/70 besloot ik om er zelf een te kopen.
Na een zoektocht van meer dan een jaar kwam ik de volgende wagen tegen:
zwarte S70 diestel automaat met 158k op de teller. Verder is de wagen voorzien van een gehele historie met fakturen.

Zelf rijd ik per jaar niet zo veel kilometers maar ik kon de wagen gewoonweg niet laten staan.

De werkjes die op het programma staan:
Xc grille; setje columba's; nieuwe software rti; reinigen lens sc 901

Door grondig door het forum te spitten en te merken dat zelf sleutelen aan je wagen best wel plezierig kan zijn, volg ik sinds kort een avondopleiding tot automechanieker ( het toeval wil dat mij praktijkleraar bij volvo werkt, best handig! :eusa_drool:)

Voor de rest ga ik proberen het forum te volgen en zo veel info als mogelijk te verzamelen over mijn wagen.
Zo dat was het een beetje, bij verdere vragen, vuur maar af ....

elianmars

En weer zo'n lekkere knikkerbak op het forum  :eusa_dance:

Welkom hier!

Columba's horen eigenlijk niet onder een x70, maar als je ze toch wilt hebben, ik heb er binnenkort vier over  ;D

Barteld

Welkom ! sjieke wagen......ik hou er van !

thijsj

Citaat van: elianmars op 18-10-2008 17:58:36
Columba's horen eigenlijk niet onder een x70, maar als je ze toch wilt hebben, ik heb er binnenkort vier over  ;D

O nee? http://www.uncle-olav.com/brochurescans/581/d-p03.jpg ;)

Maar misschien bedoelt Robby de Perfo's:

(x70 'versie'). Welkom trouwens!

Volvo-Cees

Welkom Robby,

Mooie S70 heb je, ziet er goed uit. Ik ben jaloers op je mooie houten stuur... :o
Je moet inderdaad Perfo's eronder doen, en geen Columba's. Ik heb op mijn S70 de Antlia's pas ook vervangen voor Perfo's, ziet er erg goed uit.
Veel rijplezier ermee..!! :eusa_clap:

MichielMaas

Heel veel fijne km met je mooie S70  :eusa_clap: en welkom op het forum natuurlijk

Bouke

Welkom Robby

Mooie s70 met weinig km :)

Robby72

CiteerEn weer zo'n lekkere knikkerbak op het forum

????

eigenlijk hebben jullie gelijk, ik zal eens op zoek gaan naar enkele foto's om te vergelijken.  Het nadeel (ivm andere velgen) is echter dat de vorige eigenaar 1000 km geleden 4 nieuwe michelins heeft opgelegd. Zijn de perfo's 15 of 16 ( denk 16)?

hathü

Welkom, zo,n mooie zwarte zou ik voorzien van black chroom kleurige velgen. Onder mijn Antraciet grijze V70 liggen donkere meteorvelgen, staan hem goed.

Chris

Welkom op het forum Robby! Mooie S70 heb je op de kop getikt.

Veel plezier ermee.

Groeten,
Chris

Volvo-Cees

De Perfo's zijn inderdaad 16 inch. Er staat momenteel een setje zonder banden op Marktplaats voor 200 euro....