Gaat dit passen?

Gestart door mdethmer, 21-10-2008 00:37:20

Vorige topic - Volgende topic

mdethmer

Ik kwam onderstaande op ebay tegen. Nu is de vraag of dit gaat passen op mijn 17" R velgjes...

Daarnaast moet ik nog even checken wat de vervoerskosten zijn en eventueel douane. Volgens Ebay moet er 449 dollar overheen komen. Lijkt me wat veel....

Reacties?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories___BIG-BRAKE-Volvo-850-5-lug-heavy-duty-13-BEST-on-eBay_W0QQitemZ150302163999QQddnZPartsQ20Q26Q20AccessoriesQQddiZ2811QQcmdZViewItem?hash=item150302163999&_trkparms=72%3A543|39%3A1|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245

Eugene

Heb je de verkoper van de set deze vraag al gesteld?

Ik ken niemand die met deze set rijd, dus geen idee of het gaat passen.

If it's not blown, it sucks...

mehn

Citaat van: Advertentietekst**OVERSEAS BUYERS PLEASE NOTE**

Due to international shipping weight limits and maximum insured values to different countries, the eBay shipping calculator on this page will probably not return an accurate USPS shipping quote. The shipment has to be broken into 2 packages, one at 43 lbs and the other at 17 lbs. Please email for a quote if you can't work it out. Thanks and sorry for the complications.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

V70geRwin

Schijfjes wegen wel wat :-)

Maar de verkoper schrijft dat hij je een bijlage kan mailen met de maten zodat je zelf kan kijken of het gaat passen....

Je kan ook voor de porsche set gaan, klauwen van ebay (big reds, ook de namaak schijnen erg goed te zijn!), schijfjes bij hooftman... en dan nog wat klein spul...

Als je de 17 inch R velgen hebt zou dit moeten passen....

mdethmer

Citaat van: spekkie99 op 21-10-2008 13:20:49
Schijfjes wegen wel wat :-)

Maar de verkoper schrijft dat hij je een bijlage kan mailen met de maten zodat je zelf kan kijken of het gaat passen....

Je kan ook voor de porsche set gaan, klauwen van ebay (big reds, ook de namaak schijnen erg goed te zijn!), schijfjes bij hooftman... en dan nog wat klein spul...

Als je de 17 inch R velgen hebt zou dit moeten passen....

Schijfjes wegen inderdaad wel wat. De shipping cost van ca. 450 dollar blijkt na een telefoontje inderdaad wel te gaan kloppen. Al met al zou ik op ca. 1100 dollar uit moeten komen =  ca. 800 euries voor deze set, als tenminste de douane er niet tussen komt. Wat denken jullie van deze prijs voor deze set?

En spekkie: hooftman? ken ik niet. Waar kom jij totaal op uit qua prijs als je dit zelf samen stelt?

V70geRwin

Hooftman is de volvo dealer die je korting geeft bij afhalen van onderdelen, dacht 15%.

S60R schijven 300 euro
993TT klauwen -> ff zelf neuzen op ebay, mijne destijds voor 850 euro.
De namaak (zag laatst een verkoper uit newyork die ze voor 500 aanbood schijnen ook echt goed te zijn volgens Yother, die kan het weten want die heeft de porsche set passend gemaakt)
Blokken a 100euro
brackets via IPD 215 dollar ex verzendkosten.

zou ook nog stalen remslangen aan de voorkant doen voor de balans..

reken ook nog maar op een naheffing uit de states, zeker voor zo'n nieuwe set.

jero

Citaat van: spekkie99 op 21-10-2008 20:56:50
Hooftman is de volvo dealer die je korting geeft bij afhalen van onderdelen, dacht 15%.

S60R schijven 300 euro
De namaak (zag laatst een verkoper uit newyork die ze voor 500 aanbood schijnen ook echt goed te zijn volgens Yother, die kan het weten want die heeft de porsche set passend gemaakt)
Blokken a 100euro

Kan je dan niet beter een complete Porsche set bij ET bestellen voor 1495 euro ?

Emiel

Porsche set past niet achter de Satellite's vrees ik...

Wilwood is een ander verhaal. Vroegah waren deze sets er voor Volvo's en die waren slecht. Of dit in de tussentijd veranderd is weet ik niet. Reken bij verzenden vanuit het buitenland nog 19% erbij voor de douane en de postbode.

innocenti

Citaat van: jero op 21-10-2008 21:11:14
Citaat van: spekkie99 op 21-10-2008 20:56:50

S60R schijven 300 euro
Blokken a 100euro

Kan je dan niet beter een complete Porsche set bij ET bestellen voor 1495 euro ?

Lijkt mij ook.

V70geRwin

Tuurlijk, goede deal.

Johann

Citaat van: Emiel op 21-10-2008 21:14:12

Wilwood is een ander verhaal. Vroegah waren deze sets er voor Volvo's en die waren slecht. Of dit in de tussentijd veranderd is weet ik niet. Reken bij verzenden vanuit het buitenland nog 19% erbij voor de douane en de postbode.

Wilwood op een S60R schijf..

Turbobiker

Citaat van: spekkie99 op 21-10-2008 22:34:32

Tuurlijk, goede deal.

Maar minder wat afremmen betreft. Porsche is gewoon de top. Maar goed, voor het geld heb je dan bij ET ook al een heeeeele verbetering tov standaard en niet vergeten het gemak van een complete set die op je ligt te wachten.
De Tussenpaus

V70geRwin

Citaat van: Turbobiker op 22-10-2008 10:38:06
Citaat van: spekkie99 op 21-10-2008 22:34:32

Tuurlijk, goede deal.

Maar minder wat afremmen betreft. Porsche is gewoon de top. Maar goed, voor het geld heb je dan bij ET ook al een heeeeele verbetering tov standaard en niet vergeten het gemak van een complete set die op je ligt te wachten.

Je had zeker ff de turbo aan  ;)

Turbobiker

Sorry, niet goed gelezen. :eusa_shifty:

Voor dat geld krijg je idd niets beters. Snel bestellen.

(was in de war met die simpele sets zoals iedereen ze heeft)
De Tussenpaus

mdethmer

Ik kan dus de Wilwood set in de states kan krijgen voor ca 1300 dollar = ca. 1000,- euries (inclusief shipment, taxes, etc).

De porsche set heb ik inderdaad gezien bij ET.

De vraag is of het kwalitatief die extra 500 euries extra waard is.

Emiel: ervaringen met jouw Wilwood set?