Friest het hier vaak??

Gestart door Blitzbuggy, 21-10-2008 14:05:43

Vorige topic - Volgende topic

Blitzbuggy

Houden wij van bier?...haha...ooit op de Sneekweek geweest? :eusa_sick:

En Oranjeboom is toch Rotjeknor bier?

Mja, wellicht drinken we dr nog eens 1!..lijkt me gezellig!! Doen we een Roffel bierbrouwer tour...of een Scotish Whisky Roffel tour?

Btw....wie gaat ons weer ontopic helpen? ::)

Turbobiker

Citaat van: Blitzbuggy op 21-10-2008 17:25:05

Geen idee eigenlijk, maar iedere keer als ik in het Thialf stadion was, schonken ze daar Oranjeboom... Kan ik tenminste een gedeelte van de Friezen verwijten geen smaak te hebben :P
De Tussenpaus

Jolle Breeze Racing

Roffel-meeting bij de Fryske bierbrouwerij???

De Friese Bierbrouwerij Us Heit voor al uw bieren, rondleidingen, excursies en bierproefavonden.
www.bierbrouwerij-usheit.nl/

Freakybaby

Citaat van: Turbobiker op 21-10-2008 17:33:53

Geen idee eigenlijk, maar iedere keer als ik in het Thialf stadion was, schonken ze daar Oranjeboom... Kan ik tenminste een gedeelte van de Friezen verwijten geen smaak te hebben :P

De oranjeboom fabrieken zijn/waren in Breda een redelijk begrip...
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Turbobiker

Citaat van: Freakybaby op 21-10-2008 17:39:45

Brabanders tellen sowieso niet mee.
De Tussenpaus

Johann

Citaat van: Turbobiker op 21-10-2008 17:02:46
Citaat van: Blitzbuggy op 21-10-2008 16:54:12
Joh..strikt historisch gezien zijn zelfs Amsterdammers Friezen.. ;).

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d6/Frisians.png/661px-Frisians.png

T kan niet op ;D ;D ;D

:eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Die zwarte stip, die meest linker, zou dat misschien Amsterdam kunnen zijn? Heel misschien?

Ligt die stip in dat donkergrijze gebied?

:eusa_snooty:

Ach.. detail..  ;D

Marc O.

Citaat van: Turbobiker op 21-10-2008 18:01:24
Citaat van: Freakybaby op 21-10-2008 17:39:45

Zegt de Amsterdammer die liever in Duitsland woont :evil:
...The Nile isn't just a river in Africa...

R o b

Citaat van: Turbobiker op 21-10-2008 18:01:24

Brabo's en Limbo's hebben het allemaal achter de elleboog en zeiken teveel...zielig gedoe bah.

Tukkers en Zuid-Hollanders da's mijn volk....die zeggen niets of juist waar het op staat.....die kunnen mekaar niet mogen en toch in ere samenwerken. En als ze eenmaal zeggen dat je op ze kan rekenen, dan blijft dat ook!

FGG

Citaat van: R o b op 21-10-2008 18:44:54
Tukkers en Zuid-Hollanders da's mijn volk....die zeggen niets of juist waar het op staat.....die kunnen mekaar niet mogen en toch in ere samenwerken. En als ze eenmaal zeggen dat je op ze kan rekenen, dan blijft dat ook!

:eusa_clap:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

haasje

Misscien dat we het forum maar moeten gaan opdelen, aantal verschillende webadressen voor de diverse regio's :D

Reitse

De catering in thialf bij evenementen wordt gedaan door een Drents bedrijf ;) (komt uit de buurt van m'n geboortedorpje)

Freakybaby

Citaat van: R o b op 21-10-2008 18:44:54

Het vaststellen dat je elkaar niet mag is toch puur een formaliteit. Je hebt samen een taak te volbrengen, en dan is het niet lullen maar poetsen. Je hoeft geen vrienden te zijn om samen te werken, je moet resultaat boeken.

Als ervaringsdeskundige Brabo die in Rotterdam is opgegroeid, daarna in Breda, Amsterdam, Apeldoorn en nu Limbabwe gewoond heeft. (binnenkort  :eusa_pray: weer Breda) kan ik best wel stellen dat als je tegen de randstedelijke houding kan je er heel veel gedaan kan krijgen. Op details zoals "hardheid" van een woord zitten toch heel veel cultuurverschillen tussen de verschillende regio's.

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

thuur

Gelukkig wordt hier niet gegeneraliseerd..

Gr :-X

Reitse

Citaat van: thuur op 22-10-2008 00:11:37
Gelukkig wordt hier niet gegeneraliseerd..

Gr :-X
Ach, je hebt overal goeien en slechten tussen zitten, zowel bij de Friezen als de Limburgers ;)

hathü

Ben geen Fries, heb wel Friese vlag in de koelkast staan, heb leren schaatsen op friese doorlopers, thuis hadden we ooit een Fries Paard. Het mooiste Paard van de wereld, en ik heb een schoonzoon van Friese afkomst. Niks mis met Friesland toch.