JRS2K3 Stelt zich voor

Gestart door jrs2k3, 23-10-2008 10:07:50

Vorige topic - Volgende topic

jrs2k3

Hallo!

Komt ie; Ik ben Joris Hartsuiker, 23 jaar jong en woonachtig in Wolvega samen met mijn vriendin Jiska. Vanaf mijn 18e heb ik altijd een volvo 460 gereden. Hier heb ik het nodige aan gedaan, dit is voor mij ook echt een leer project geweest kwa techniek. Wat ik er allemaal aan gedaan had is het volgende;

* Golf 4 kentekenplaathouder in de bumper gewerkt
* Alle bumpers laten spuiten
* BSS RM velgen, gepolijst met vergulde boutjes
* 4cm verlaagd met koni shocks achter
* Heldere knipperlichten voor en in de zijschermen
* 2e hands motor erin gelegd (met 66.000km)
* Nodige audio zoals Eyebird compo set voor, Eyebird ovaal achter, clarion 10" sub, JVC radio/dvd/mp3, 7" lcd scherm.

Maar vanavond ga ik dan een "echte" volvo ophalen. Een 850 2.0 T5 estate uit 1995 met LPG-G3 (LPI ). Ik was al een hele tijd opzoek naar een 850 estate, en toen ik deze zag was ik verkocht. Hij heeft 210.000km gelopen, dus eigenlijk net ingereden :) Alles werkt nog helemaal perfect, zit orginele volvo radio in met cd wisselaar, airco stoelverwarming etc. Ik ben echt helemaal blij dat ik hem vanavond mag ophalen. Zodra ik wat foto's heb zal ik ze ff posten. En vanaf nu af aan zal ik hier ook wel vaker te vinden zijn!

Net meteen bij EP even een nieuwe polyurethaan motersteun besteld, want de oude was aardig gaar.

kyro

heey Joris

welkom op 't forum

gefeliciteerd met je T5

veel plezier ermee

en wat betreft foto's......... zijn ze hier erg ongeduldig  ;)  :D

de 460 ziet er wel goed uit trouwens :eusa_clap:

heb er zelf 'n jaar of 10 terug ook 's een gehad  :eusa_doh:
maar daar gaan we 't maar niet over hebben........

FGG

Welkom op 't Forum, Joris.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Barry_C70

Welcome! Pics of 850 pleeeeze ;)

S. Brouwer

welkom Joris,