JRS2K3 Stelt zich voor

Gestart door jrs2k3, 23-10-2008 10:07:50

Vorige topic - Volgende topic

jrs2k3

Hallo!

Komt ie; Ik ben Joris Hartsuiker, 23 jaar jong en woonachtig in Wolvega samen met mijn vriendin Jiska. Vanaf mijn 18e heb ik altijd een volvo 460 gereden. Hier heb ik het nodige aan gedaan, dit is voor mij ook echt een leer project geweest kwa techniek. Wat ik er allemaal aan gedaan had is het volgende;

* Golf 4 kentekenplaathouder in de bumper gewerkt
* Alle bumpers laten spuiten
* BSS RM velgen, gepolijst met vergulde boutjes
* 4cm verlaagd met koni shocks achter
* Heldere knipperlichten voor en in de zijschermen
* 2e hands motor erin gelegd (met 66.000km)
* Nodige audio zoals Eyebird compo set voor, Eyebird ovaal achter, clarion 10" sub, JVC radio/dvd/mp3, 7" lcd scherm.

Maar vanavond ga ik dan een "echte" volvo ophalen. Een 850 2.0 T5 estate uit 1995 met LPG-G3 (LPI ). Ik was al een hele tijd opzoek naar een 850 estate, en toen ik deze zag was ik verkocht. Hij heeft 210.000km gelopen, dus eigenlijk net ingereden :) Alles werkt nog helemaal perfect, zit orginele volvo radio in met cd wisselaar, airco stoelverwarming etc. Ik ben echt helemaal blij dat ik hem vanavond mag ophalen. Zodra ik wat foto's heb zal ik ze ff posten. En vanaf nu af aan zal ik hier ook wel vaker te vinden zijn!

Net meteen bij EP even een nieuwe polyurethaan motersteun besteld, want de oude was aardig gaar.

kyro

heey Joris

welkom op 't forum

gefeliciteerd met je T5

veel plezier ermee

en wat betreft foto's......... zijn ze hier erg ongeduldig  ;)  :D

de 460 ziet er wel goed uit trouwens :eusa_clap:

heb er zelf 'n jaar of 10 terug ook 's een gehad  :eusa_doh:
maar daar gaan we 't maar niet over hebben........

FGG

Welkom op 't Forum, Joris.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Barry_C70

Welcome! Pics of 850 pleeeeze ;)

S. Brouwer

welkom Joris,

Heb je 460 wel vaker gezien in de tijd dat ik nog op het 400 forum actief was zag/ziet er goed uit.

Had er destijds ook voor gekozen om de 440 te vervangen door een 850 wat toch een hele verbetering was.

Veel plezier met je 850

rifwachter

Hallo Joris,

Welkom op het forum.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

jrs2k3

Citaat van: S. Brouwer op 23-10-2008 11:13:08
welkom Joris,

Heb je 460 wel vaker gezien in de tijd dat ik nog op het 400 forum actief was zag/ziet er goed uit.

Had er destijds ook voor gekozen om de 440 te vervangen door een 850 wat toch een hele verbetering was.

Veel plezier met je 850

De 460 ziet er beter uit op de foto dan nu in het echt, roest wielkasten etc. En moet 1 en het ander laswerk aan gebeuren voor de APK dus ben blij dat hij weg mag!

Kan niet wachten tot vanavond om hem op te halen! :D

Chris

Welkom op het forum! Veel plezier met je T-5, maar dat moet wel lukken ;)

Groeten,
Chris

walter leever

mooie wagen die 460 btw :eusa_clap:

welkom op 't forum joris,en knal die foto's van je snelle zweed er maar in ;D ;D

gr,walter

Jeroentjuh

Citaat van: jrs2k3 op 23-10-2008 12:42:32
ben blij dat hij weg mag!

Als die BBS RM's nog in goede staat zijn zou ik die los verkopen  ;)

Bouke

Welkom Joris,

Gefeliciteerd met je T-5,en eh de foto´s zien we wel tegemoet :eusa_whistle:

Gr Bouke

fearless

Hey welkom hier, volgens mij kennen wij elkaar al wel.  ;D

En volgens mij heb ik je 460 een tijdje terug in Zwolle zien staan in de binnenstad.  :)

jrs2k3

Citaat van: Jeroentjuh op 23-10-2008 19:50:49
Citaat van: jrs2k3 op 23-10-2008 12:42:32
ben blij dat hij weg mag!

Als die BBS RM's nog in goede staat zijn zou ik die los verkopen  ;)

Die heb ik idd apart gehouden, mijn vriendin heeft een kever die ik aan het opknappen ben en daar komen ze waarschijnlijk onder!

Citaat van: fearless op 23-10-2008 22:51:59
Hey welkom hier, volgens mij kennen wij elkaar al wel.  ;D

En volgens mij heb ik je 460 een tijdje terug in Zwolle zien staan in de binnenstad.  :)

Ja wij kennen elkaar wel vaag, ben wel eens bij je geweest in meppel bij de volvo dealer. En ben ook nog een tijd actief geweest op cartstyling.net.

Kan idd wel kloppen dan je daar de volvo hebt gezien, vriendin van ons woont in de binnenstad!

Gisteren dus de volvo opgehaald! Echt wat een wagen, rijdt echt geweldig en tot mijn verbasing doet alles het gewoon nog! :) O toch niet, de stoelverwarming aan de bestuurders kant doet het niet. :)

Vandaag wordt de bovenste motorsteun vervangen en laat ik meteen ff de olie verversen. Aankomende paar dagen alles goed in de gaten houden, kijken of er verder niks aan de hand is.

Eerste ding wat in de planning staat is de audio weer inbouwen. Heb al wat ideeën daarvoor.

jrs2k3

Ff snel een foto gemaakt met mijn mobiel, niet echt super kwaliteit. Zal van het weekend ff met de Canon 450D opstap!

pwassink

Citaat van: jrs2k3 op 24-10-2008 11:35:27
Ff snel een foto gemaakt met mijn mobiel, niet echt super kwaliteit. Zal van het weekend ff met de Canon 450D opstap!

http://www.frol.nl/jenj/foto/29727186_item.jpg

Ah een echte ..!

Groen, en zonder "ruisrails" ..  :evil:

Welkom
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂