voorkeur inbouw navigatie systeem

Gestart door Arnie, 26-05-2008 16:17:13

Vorige topic - Volgende topic

KMvrtr

Update:
Nog geen tijd gehad om het boekje eens te lezen. Mogelijk dat een deel van de puntjes hieronder dus gewoon opgelost kan worden.

Plus:
- prima beeldscherm 8)
- Tomtom op een groot scherm kijkt gewoon erg prettig :)
- Bluetooth verbinding met de Ipaq wordt snel en stabiel opgezet. Gaat beter dan de samenwerking tussen mijn ParrotCK3100 en mijn Ipaq.

min
- ik ben nog niet overtuigd van de kwaliteit van met name de microfoon. Krijg nogal wisselende reacties op de geluidskwaliteit tijdens het telefoongesprek. Lijkt erop dat de Parrot daarin toch beter is.
- dual zone betekent vooralsnog dat navigatie gecombineerd kan worden met DVD en CD. Radio + navigatie is me nog niet gelukt. :eusa_think:
- nog vervelender: als ik tijdens navigeren ga bellen met mijn telefoon, dan stopt de navigatie, en springt ie over naar het 'carkit' beeldscherm. En blijft daar dan ook. Bellen en navigeren gaat nu dus niet tegelijk. Daar moet ik het boekje dus maar eens op na slaan. Als dat klopt heb ik niks aan dit ding.  :eusa_naughty: Ik bel heel wat af onderweg!
- nog een vervelend minpuntje: geen RDS.  :-[

Voorlopige conclusie:
Leuk, maar het is het toch niet helemaal hoor.
Begin langzaamaan te snappen waar het prijsverschil met de gevestigde merken in zit, zal ik maar zeggen.  :eusa_shifty:
Wat niet wegneemt dat je voor niet al te veel geld best een leuk dingetje krijgt. Kan me heel goed voorstellen dat veel gebruikers hier best tevreden mee zullen zijn.

Rene69

Ik heb gekozen voor een systeem van fujitsu siemens.
Mijn ervaringen ermee zijn zeer positief. Het navigatie gedeelte komt van tomtom en heeft tmc ingebouwd.
Verder kun je er een usb stick of ipod op aansluiten en heeft hij een versterker van 4x50watt.

Mooi is ook dat je het tomtom scherm uit de radio kunt halen om hem bv. te voet of in een andere auto te gebruiken want hij heeft ook nog een interne ontvanger.

http://www.eclipse-web.com/eu/avn/AVN2227P_overviews.html

In de auto:

JoostG

Voor de mensen die interesse hadden in de radio van KMvrtr, ik ga er ook 1 kopen, bij wijze van proef:

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,30239.0.html
Automaat eruit, handbak erin. Leve de roffel!