JRS2K3 van T5 naar D5

Gestart door jrs2k3, 26-10-2008 14:45:51

Vorige topic - Volgende topic

walter leever

Ziet er heeel goed uit man,netjes :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Misschien nog een spoilert? :eusa_think:

gr,walter

jrs2k3

Zo de wintervelgen zitten er onder!

Velgen maken echt de auto, mis mijn 18" nu al hahaha. Bij de profile in heerenveen de 2 banden voor laten vervangen door een paar conti's. Kreeg daar van 1 van de werknemers een compliment dat hij er dik uit zag haha :D

Citaat van: walter leever op 19-11-2009 19:43:37
Ziet er heeel goed uit man,netjes :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Misschien nog een spoilert? :eusa_think:

gr,walter

Thx :D

Ja heb ik aan zitten denken, maar ik denk dat ik hem gewoon zo hou. Wat ik aan de achterkant nog wil aanpassen zijn v70 achterlichten. Huidige zijn ook helemaal dof trouwens.

elianmars

En toch vind ik de Columba's niet misstaan  :eusa_shhh: ;D

KMvrtr

Citaat van: elianmars op 19-11-2009 21:59:06

Dat zijn inderdaad hele mooie velgen Marcel! ;)

Sbv

idd lekker zo laten. Ook voor de zomer.

elianmars

Citaat van: KMvrtr op 19-11-2009 23:07:22

Dat zijn inderdaad hele mooie velgen Marcel! ;)

Die jij nu onder de wagen hebt liggen zijn geen Columba's. Dat zijn Perfo's  ;) ;D

jrs2k3

Als ik zo deze foto bekijk, dan moet hij echt achter ook nog ff een stukje omlaag. Staat nu wel erg voorover! :)

En dit blijven toch echt mijn wintervelgen :)

jrs2k3

Zo net weer een bestelling gedaan bij furness.

- Krukas keering distributie zeide
- Pakking oliepomp
- Pakking waterpomp
- Distributie riem

Hopelijk is dan de olie lekkage aan de distributie kant verholpen en hoef ik niet elke keer bij te vullen. Bijkomend voordeel is dat de onderkant nu niet zo snel gaat roesten :-\ maar weet niet of ik daar blij mee moet zijn... :)

Heeft iemand nog tips hoe het vliegwiel te blokeren?

Heb dan ondertussen een aardige stage 0 gehad :)

jrs2k3

Sinterklaas was vroeg vanochtend! :) Heb het hele zwikkie binnen. Als ik vanavond nog zin heb ga ik er mee bezig. Afgelopen paar dagen flink lopen overwerken, dus de puf is er nu eigenlijk wel een beetje uit..

jrs2k3

Van de week een setje daiko bussen besteld voor de 850, zodat hij niet meer zo voor over staat maar achter ook netjes staat. Kan van de week dus weer lekker gaan klussen! :D

jrs2k3

Aangezien we zaterdag de fotoshoot voor de kever hebben ga ik deze week nog ff klussen aan het roze monster :) Heb net een setje verlaagde spindels besteld waardoor hij aan de voorkant niet meer zo hoog op zijn poten staat. Ook een afspraak gemaakt bij de porsche garage om de kever even na te lopen motorisch omdat hij maar niet stationair wil lopen en soms spontaan uit valt.

Ook net auto rima ff gebeld of die toevallig nog niet een stukje kabelboom hebben liggen om van de achterlichten naar de trekhaak stekker te gaan, deze mis ik nog steeds, en aangezien we zaterdag eigenlijk de kever op de auto ambulance willen zetten leek het me wel handig om verlichting te hebben :)

Zal 1 deze dagen wel ff wat foto's van de werkzaamheden van de kever plaatsen! :)

jrs2k3

Zo Gisteravond met de kever bezig geweest, deze is van 30 cm bodemvrijheid naar 20cm gegaan! Hij staat er nu echt netjes bij!

Heb nog niet echt goeie foto's maar bij deze een poging.

Zo was hij. De ruimte tussen het spatbord en de banden is nu nog 2 vingers :D

Moosepower

Old Volkswagens don't die they just get lower  8)  :eusa_clap:

jrs2k3

Citaat van: Moosepower op 10-12-2009 10:48:40
Old Volkswagens don't die they just get lower  8)  :eusa_clap:

Haha, nou ik hoop dat deze nooit in de bodem zal verdwijnen :)

Net ff bij de dealert geweest voor de volvo, heb destijds een trekhaak van eugene over genomen, hier miste alleen het stuk kabelboom naar de achterlichten. Dus stukje is dus niet los te bestellen dus heb nu een hele nieuwe set besteld, ditmaal 7 polig. Deze is toch net ff wat goedkoper dan de 13 polige versie. Morgen komt ie binnen en dan mag ik morgen avond weer aan de klus bij de volvo...

Laserblue

Citaat van: jrs2k3 op 10-12-2009 09:22:52
Zo Gisteravond met de kever bezig geweest, deze is van 30 cm bodemvrijheid naar 20cm gegaan! Hij staat er nu echt netjes bij!

Heb nog niet echt goeie foto's maar bij deze een poging.

http://img.mobypicture.com/1b1204e5460ce7e9300ad3cea1e87019_view.jpg

http://img.mobypicture.com/35580dc1cc89366ab561cf141035246a_view.jpg

Zo was hij. De ruimte tussen het spatbord en de banden is nu nog 2 vingers :D
http://images.ididid.eu/files/0000/0000/0000/0000/0000/0000/0000/0000/0037/9059/orig.jpg

achter een paar nokjes omlaag en een verstelbare vooras?  :)

mijn laatste lag zo  ;D

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*