JRS2K3 van T5 naar D5

Gestart door jrs2k3, 26-10-2008 14:45:51

Vorige topic - Volgende topic

jrs2k3

Gister de velgen ff gewassen en even licht gepolijst.

UserID6342

Het setje wielen staat 'm erg goed hoor. Die mag rustig gezien worden !

wepster

het is meteen een heel andere wagen zeg

:eusa_clap:

wat een setje wielen al niet met een auto kan doen  ;)

jrs2k3

Citaat van: wepster op 26-04-2010 09:11:27
het is meteen een heel andere wagen zeg

:eusa_clap:

wat een setje wielen al niet met een auto kan doen  ;)

Zeker, schoenen maken de man, velgen de auto :)

jrs2k3

Volgens mij begint relais 103 bij mij te haperen. Had van de week 2x dat het hele brandstof systeem uitviel tijdens het rijden. Zal de search er dus eens ff bij gaan halen om te kijken of ik een ander relais moet of dat het anders te fixen is!

jrs2k3

Vanavond even de bekerhouder erin gezet. Dan valt tenminste mijn vriendin haar theebeker niet meer om op de stoel :-\ :)

Ook relais 103 er even uitgehaald en de slechte punten even opnieuw gesoldeerd en voorzien van een vers laagje tin. Nu maar eens kijken of hij niet meer uitvalt.

Tot nu toe verder geen lekkages etc meer tegengekomen :)

jrs2k3

Sinds de zomer wielen er weer onder zaten had ik last van trillingen, had het vermoeden dat het rechts achter weg kwam en dit bleek ook het geval te zijn. In de velg rechts achter zat een "deuk" waardoor de velg niet meer helemaal rond was.. gelukkig heb ik nog 2 van deze velgen liggen dus weer ff een potje afbeit gehaald en weer een velg netjes gemaakt.

De velg die vooraan staat is alleen ontdaan van blankje lak (de lip), de 2e velg is al helemaal klaar, corrosie weg geschuurd met waterproof en daarna gepolijst met belgom alu poets. En de 3e velg is de hobbelaar :)

Heb nu tijdelijk onder de volvo een wintervelg zitten, deze week ff langs een bandenboer om de band te laten wisselen.

Vulva89

Hmm, vind de velgen een beetje TE... Verder leuk projectje.

jrs2k3

Geen bericht is goed bericht zeggen ze altijd, en dat is ook zo :) De volvo doet het perfect! Geen klachten meer gehad... Dus was het weer eens tijd voor de andere hobby, de kever. We hebben hem nu aan de achterkant een stukje verlaagd en heb een setje 5,5J velgen gekocht voor de achterkant. Ook zat er bij dat setje 4,5J met hoge banden, we wisten nog niet zo goed wat we moesten kiezen maar zijn er nu wel uit.

Wat plaatjes die ik vanavond heb geschoten

pwassink

OW das een heeele mooie ..

Ben jij een week of wat geleden ook in Barchem geweest dan ?
Meende dat daar een treffen was van Vw kever fanaten althans kevergehalte was ineens erg hoog daar in de buurt  ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

UserID6342

Blijft een plaatje die Kever.  Eerst had ik persoonlijk zo iets met die kleuren van mwuh, maar hoe vaker je 'm ziet hoe mooier hij word !

Richard850

Zeker een mooie kever. Is het niet een idee om de gele platen te vervangen voor blauwe..??

SirRutte

Dat zal niet toegestaan zijn voor een auto met een eerste toelating in 1983.. Gok ik :P

Super mooie kever, dat wel!

Richard850

Ow... dacht dat die ouder was. Nee dat is dan ook niet mooi, toen waren er al platen in het geel!

darius

Citaat van: Dirk342 op 26-04-2010 08:37:44
Het setje wielen staat 'm erg goed hoor. Die mag rustig gezien worden !
plus een
zoiets in 19 inch maar met donkere harten lijkt mij ook wel wat  ;D mooie kar  :eusa_clap:
No show, only go.