Voorstellen

Gestart door mafvanvolvo, 27-10-2008 20:43:26

Vorige topic - Volgende topic

mafvanvolvo

Hallo allemaal:

Zal me nog een keer voorstellen want het ging niet goed op de computer aan een knopje gezeten waar ik niet aan had moeten komen ben nog niet zo handig als de jeugd.
Mijn naam is Ted Fluitman .woon in de prachtige stad Enkhuizen en ben sinds kort de bezitter van een
volvo gle 850 sedan,hij word over ongeveer een maand aan mij geleverd omdat ik niet zelf kan rijden
omdat ik mijn knieschijf heb gebroken komt voor de rest helemaal goed hoop ik,loop al weer een beetje.
Ben van bouwjaar 10-03-51.Maar dit is onze 5e volvo.

Groeten Ted Enkhuizen.

UserID6342

Hoi Ted, welkom op dit leuke forum.  Maar euh, zoals je misschien ondertussen wel gelezen zult hebben, zijn we allemaal gek van foto's van je auto :)  Dus laat maar komen die plaatjes zodra je hem "echt" hebt en voor de deur hebt staan :)

mafvanvolvo

Ik ben Ted Fluitman  wonende in het mooie Enkhuizen en sinds gisteren in het bezit van mijn [onze]
5e VOLVO .Het is een VOLVO 850gle 10 klepper 2.5liter 5cil. handgeschakeld 283.000 kilometer.
de kleur is rood bordeau rood het is de vorige volvo van,,Gerrit,,Jullie willen natuurlijk ook foto,s zien
maar weet niet hoe,dat zal ik nog een keertje bekijken hoe te doen.

Groeten uit de wereldstad ENKHUIZEN.  Ted.

850blues

Ted,

Welkom hier!

Voor het plaatsen van foto's: KLIK

En we willen natuurlijk ook weten wat de 4 voorgangers waren  ;)

Veel roffelplezier!
2016 => ....      | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016   | 854 2.5 10v '96 | 118dkm --> 249dkm

AlbertJan

Veel plezier hier!

mafvanvolvo

De vier voorgangers waren:440 op lpg.460 op lpg zat er net een maand in toen we een zwaar ongeluk kregen niet onze schuld auto was wel totalloss, hadden zelf niets gelukkig, onderweg naar huis zeiden we tegen elkaar DE VOLGENDE WORD WEER EEN VOLVO en dat gebeurde ook een 440 sportmodel en met de
lpg installatie uit de 460.Daarna een jaar of 5 een VOLVO V40 gereden en weer op lpg.
Maar om dat mijn vrouw hoger wilde zitten kochten we een Subaru Forester die is er nog maar heb voor
mijzelf weer een VOLVO aangeschaft oude liefde roest niet zal ik maar zeggen.Alleen geen lpg.

MichielMaas

Is het nu Ted Fluitman of Ted Enkhuizen?
Met een naam als Fluitman zou ik voor een Turbo gaan.

Een goed herstel gewenst met je knie en veel fijn km met je Volvo.

mafvanvolvo

O Sorry:

Je hebt gelijk : Het is Ted Fluitman  uit Enkhuizen.............Groeten.

darius

Ja ted met zo een naam moet je echt aan de turbo hoor ,, welkom
No show, only go.

francois

ha die ted welkom op het forum    :eusa_dance: