Gekraak bij schokdemper voor

Gestart door bupozaanstad, 30-10-2008 13:59:17

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Citaat van: bupozaanstad op 30-10-2008 16:12:41
Als jij dat met je stadsverstand weet te vertellen ZEG het me dan maar, niet iedereen is zo'n techneut waarde vriend.

Citaat van: -D©©©L- op 30-10-2008 15:49:21
Leg het gereedschap en de bus WD40 eens weg en kijk met een gezond boeren verstand naar de foto die je in je startpost geplaatst hebt.
Wat valt je op ? Wat is er anders dan bij de veerpoot aan de andere kant  ?( hoewel die ook best defect kan zijn).

Als je het betreffende topic gelezen had, dan had je kunnen zien dat de bus in het rubber er nog wel eens uit kan scheuren. Op dat moment is ie gewoon rond te draaien omdat ie niet meer vast zit. Een beetje boerenverstand (= nuchter nadenken = compliment) verteld je ook dat er dan ruimte op de bus komt waardoor e.e.a. scheef gaat zitten t.o.v. het lager.
En juist dat zie je op jou foto...   Post eens een foto van de veerpoot aan de andere kant, dan vergelijken we het hier.

Overigens kreeg je in de eerste post al een zetje in de juiste richting, dat werd vakkundig afgeschoten...   :-*
Citaat van: bupozaanstad op 30-10-2008 15:18:00
Inderdaad een mooi topic maar mijn vraag gaat niet over het rubber maar ....

Freakybaby

Ik begrijp na ruim 2 jaar volvo ook wel waar DCCCL het over heeft. Maar als je nog niet zo thuis bent in de nukken van het zweedse staal dan kan het nog weleens vreemd overkomen. Dan kan het "kijk eens beter" ook belerend overkomen. Leren duurt even, heb wat begrip over en weer.

Citaat van: whachamacollit op 30-10-2008 18:23:25
Mja het is een poosje wel heel erg druk geweest, maar nu weer tijd voor leuke dingen! Groetjes Freaky.

Ik voel spraakwater komen  :eusa_whistle:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn