Scandinavian Cars

Gestart door DerWeis, 30-10-2008 18:23:27

Vorige topic - Volgende topic

DerWeis

Beste mederoffelaars,

Zoals jullie misschien nog wel weten heb ik al tijden last van een vage storing, heel af en toe onregelmatig lopen soms bijna afslaan en vervolgens een poos geen storing enz enz.

Ben hier al meerdere keren mee naar de volvo dealer geweest maar er kwam niks uit, zelfs na onze vakantie in italie met alle ergernissen konden ze geen fout ontdekken (terwijl ik nooit zeik over rekeningen, en zelfs nog mijn turbo uit voorzorg heb laten verangen)

Een paar weken geleden belde mijn vrouw op die met ons zoontje onderweg was naar de oppas, de auto slaat af kutding enz enz. dus ik erheen gereden (ondertussen liep hij alweer) en bood aan achter haar aan te rijden tot de oppas en weer terug achter haar aan te rijden om zo niet weer in de problemen te komen. 5km verderop op een mini rotonde slaat ie af, natuurlijk enorm druk mensen toeteren bregtje kwaad op die stomme auto natuurlijk. dus geruild van auto kinderzitje in pa zijn s80 gezet en ik ben met de 850 teruggereden.

Toen ik weer op de zaak was meteen de dealer gebeld om te vragen of ie er nu goed naar wilde kijken, of ik bereid was de auto een dikke week te moeten missen omdat ze het erg druk hadden!!!! Dit kon ik me niet begrijpen na de voorgeschiedenis!!  al zeker 5x gevraagd of ze naar deze storing wilden kijken maar nooit iets opgeleverd.
Vervolgens de dealer in groningen gebeld en kreeg het antwoord dat de chef monteur weg was en dat ik 's middags maar even weer moest proberen!

Wat een service........

Ik had al vaker goede berichten gehoort over scandinavian cars in eelde en was zo zat van de dealers (gevoel van wat moet je hier met die ouwe 850) dat ik er maar een telefoontje aan heb gewaagd.
Natuurlijk kon ik direct komen vertelde een vriendelijke man aan de telefoon, er staat een S80 klaar die u mee kunt nemen en we gaan er direct naar kijken! Poeh, zo was ik het niet gewend! auto gebracht kreeg S80 mee, een paar uur later telefoon dat de luchtmassameter stuk was, of ik hem wilde laten vervangen voor een afgesproken prijs.
Hiermee ingestemd belde ie een anderhalf uur later op dat de auto klaarstond.!

Ik heb zelden zulke vriendelijke mensen meegemaakt (monteur en verkoper) dat ik het wel nodig vondt dit met jullie te delen!
Dus voor mij geen dealer meer maar scandinavian cars in eelde!!

(p.s. ik heb geen aandelen in dit bedrijf o.i.d dus gewoon objectief)
Hoe kun je nou rechtlijnig denken in een ronde schedel?

mafvanvolvo

goedenavond;

Dat is altijd zo ,als de monteur even weg of ziek is weten de heren met de stropdassen zich geen raad.
dat word in de komende jaren nog veel erger over een jaar of 5 gaan al die TOPPERS met pensioen.

Groet Ted.

kefke2001

Ik heb ook zo een positieve ervaring met de dealer.Ik had m'n volvo pas gekocht en de bigfront radio geinstalleerd zonder een code te hebben.
Dan had ik naar Volvo gebeld en daar zegden ze dat ik met de wagen tot daar moest komen wat ik wel verstond omdat je niet zomaar een code kan geven.
Daar heb ik de volvo nog laten uitlezen en het koste totaal niks.
Nou de servicebeurt doe ik zelf maar ik maak er wel reclame voor. ;D ;D ;D ;D

Soulfly

De eigenaar van Scandinavian Cars is de oud eigenaar van het dealerbedrijf in Roden (tegenwoordig ook onderdeel van Helpman).

Service is i.d.d. goed. Binnenkort weer even een afspraak maken maken voor de APK.