Brandstofpomp r.i.p.

Gestart door Ralph, 31-10-2008 21:39:36

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Ludo op 05-11-2008 22:58:41

maar goed, hij doet het weer.  :D

En daar gaat het om.

Ik heb af en toe ook wel commentaar op de betaalde prijzen, maar het belangrijkste is dat het allemaal gebeurt om onze roffels op de weg te houden. Wat je er ook voor betaalt  :)

t5karel

Citaat van: elianmars op 05-11-2008 23:10:38
Maar het belangrijkste is dat het allemaal gebeurt om onze roffels op de weg te houden. Wat je er ook voor betaalt  :)
Juist :eusa_shifty:.We blijven rijden,dan maar geen hagelslag op de boterham ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

elianmars

Citaat van: t5karel op 05-11-2008 23:25:17
Citaat van: elianmars op 05-11-2008 23:10:38
Maar het belangrijkste is dat het allemaal gebeurt om onze roffels op de weg te houden. Wat je er ook voor betaalt  :)
Juist :eusa_shifty:.We blijven rijden,dan maar geen hagelslag op de boterham ;D.

Ach, worst genoeg  ;D

Enno

Citaat van: Ludo op 05-11-2008 22:58:41
dan is het eigenlijk nog wel veel hoor.
ik heb het in augustus voor iets meer dan helft laten doen bij ET.
ook geen Bosch, maar een Walbro pompje.
het pompje zelf kost 125 euro.

maar goed, hij doet het weer.  :D

Bosch levert gewoon losse pompjes hoor.......en die zijn anders dan de pompjes die uit de brandstofpomp komen. Voor een 2.5-20V voldoen die dingen ook goed. Behalve Walbro & het spul dat Scandcar levert zijn er verder geen andere leveranciers dan Bosch.

En echt veel geluid maken die nieuwe Bosch pompen niet. Ik hoor hem niet in ieder geval.