derde bankje inbouwen (handleiding aangeboden)

Gestart door killhorst, 01-11-2008 07:42:37

Vorige topic - Volgende topic

killhorst

Beste liefhebbers van goede en mooie auto's,

ik ben in mijn V70 met LPI ringtank een derde bankje ingebouwd. Leek een crime maar ik krijg van een kennis uit Engeland twee handleidingen opgestuurd. Ik lees hier dat anderen hier ook mee worstelen.
Stuur mij een mail dan zet ik de handleidingen in pdf en mail ze retour. scheelt een hoop tijd....

Oh ja, de combi gas en een derde bankje betekent twee dingen:
1. de kinderen moeten met de benen recht naar achteren en kunnen niet in de wielkuip waardoor hun zit minder comfortabel is.
2. de middelste gordelbevestiging kan een probleem zijn omdat een van de aanhechtpunten nu door de tank is ingenomen. ik heb daar een aparte beugel voor gemaakt.

met betrekking tot de merkwaardige argumenten elders op dit forum in de trant van 'je laat je kinderen toch niet op een gasttank zitten'... Die zijn waarschijnlijk van mensen die geen gas rijden. Als een lpgtank zou gaan lekken en ontbranden/ontploffen dan kun je daar beter bovenop zitten dan op bijvoorbeeld de chauffeurststoel. Je overleeft dat namelijk toch niet maar het is wel het vrschil tussen een directe dood of nog tien seconden zwaar verbrand creperen. Die hele auto en alles erin en omheen gaat namelijk naar de haaien en echt niet alleen de acherbak!

groet, René

marcelclaus

Hallo,

Ik heb je berichtje gelezen over het plaatsen van een derde bankje. Je zou mij enorm kunnen helpen aan een inbouwbeschrijving. Je kunt deze mailen naar marcel-joyce@hetnet.nl

Bedankt en groet,
Marcel

ovlov 058

Citaat van: killhorst op 01-11-2008 07:42:37
Als een lpgtank zou gaan lekken en ontbranden/ontploffen dan kun je daar beter bovenop zitten dan op bijvoorbeeld de chauffeurststoel. Je overleeft dat namelijk toch niet maar het is wel het verschil tussen een directe dood of nog tien seconden zwaar verbrand creperen. Die hele auto en alles erin en omheen gaat namelijk naar de haaien en echt niet alleen de achterbak!

groet, René

Bedankt hé, nu wil mijn echtgenote alleen meerijden als ze in het koffer mag zitten, dit kost je een derde bankje >:( ;D :)

Haenzel

Rene, heb je een pm gestuurd, wil ook graag deze handleiding....

Sandaman

Hallo Rene, heb je die handleiding nog beschikbaar? Zo ja, wil je hem dan opsturen naar sander.stoutjesdijk@telfort.nl? Zou me erg helpen. Hopelijk berijkt deze reactie je nog!

Groet, Sander