!!! GESTOLEN en weer GEVONDEN Volvo C70 T5 kenteken SZ-HT-91 !!!

Gestart door bobbob, 01-11-2008 20:00:54

Vorige topic - Volgende topic

bobbob

hallo,allemaal,denk laat t even weten mijn auto is in de nacht van donderdag op vrijdag gestolen. Kenteken sz-ht-91. kleur paars. Misschien helpt t . Weet t niet maar misschien worden er onderdelen aangeboden. Mijn tel is 0123456789. bvd lars vije

mods edit
titel aangepast nav de laatste ontwikkelingen

The Saint

No shirt no shoes, no pinball

killerbee

Das even stevig balen zeg  :evil:

bobbob

Dit is allemaal nog zeer netjes uitgedrukt!!!!!!!!!!!!!!

850Tim

ja, das echt balen man. In welke regio is ie weggehaald..
Simply the best.......

bobbob

HAARLEM, GEWOON VOOR DE DEUR. De auto heeft gewoon t originele volvo alarm met startonderbreking. Dus das ook niet meer genoeg.

S. Brouwer

was daar laatst ook niet al een 850 gestolen? die weer bij een school werd terug gevonden?

Sterkte ermee en hopen dat je hem heel terug krijgt.

bobbob

Dat geluk zal ik vast niet hebben.    Hoop t trouwens wel.

MarcoV

:eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:
Klote voor je, zal opletten op de weg en hopelijk vinden ze hem snel!

MarcoV ;)

reneetje

Citaat van: bobbob op 01-11-2008 20:08:45
HAARLEM, GEWOON VOOR DE DEUR. De auto heeft gewoon t originele volvo alarm met startonderbreking. Dus das ook niet meer genoeg.

En je had had alarm ingeschakeld staan?  :o

Lijkt mij vrijwel onmogelijk om dergelijke wagen met ingeschakeld alarm (kl 3) mee te nemen zonder dat de hele buurt rechtop zit.... :-\ :police:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

bobbob

Stond gewoon aan, best raar ja!!

bobbob

Je bent gewoon weer terug bij af.

hathü

Dat is balen, hopelijk ben je wel verzekerd.  

thuur

Kl&te man >:(

Topic maar ff Sticky gemaakt.

Sterkte!

Gr :(

Nunki

zwaar balen man! Heb het 1,5 keer meegemaakt dus weet hoe je je voelt. Belazerd idee dat je spullen in je eigen straat niet eens meer veilig zijn.
De teruggevonden 850 was die van mij ja; vorig jaar gestolen bij ons voor de deur in A'dam en teruggevonden in alkmaar. Opvolger stond net 3 weken voor de deur en ook ingebroken met poging tot diefstal op klaarlichte dag. Huidige v70 R staat godzijdank nog voor de deur.
Ik heb er sindsdien altijd een stuurslot op; weet dat het niks helpt maar schrikt in ieder geval af.
Denk niet dat hij in onderdelen verkocht word; vroeg of laat komt hij waarschijnlijk weer bij je terug. Gewoon tuig dat een nachtje fun wil hebben en hem ergens in een woonwijk parkeert...
Balen man! Sterkte en zal m'n ogen open houden hier in bos en lommer en omstreken.

Joost