Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

viking_in_shorts

Citaat van: Sbv op 16-09-2012 21:44:14
Citaat van: viking_in_shorts op 16-09-2012 21:36:17
Net even op maps.google.com gekeken. Ben al een paar keer naar Oslo gereden en zie dat het pontje al een stuk vóór Oslo is. Dan is het dichterbij dan ik dacht!
Zoals Taranis al schrijft: elk half uur een pontje dus daar maak ik me niet druk over.

Saab museum vind ik dat je toch even langs moet... Volvo museum is zeker geen optie :P
Ja alleen na 2115 mag je langer wachten. Uit mijn hoofd is het nog geen 4 uur rijden bij jouw vandaan, van deur tot deur
@Ronald corrigeer me als het niet klopt

Inderdaad. Daar lijkt het wel op. Dus werken tot 17:00 even snel naar huis, inpakken, meiden gedag zeggen en vertrekken.
Hopelijk ben ik er met een uurtje of 11 's avonds. Als ik in de buurt ben toeter ik wel even ;D

Sbv

Ik zou dan vanuit het werk al gelijk gaan, dat scheelt je een uur heen en weer rijden. Kom je alleen ? Vergeet je onderdelen niet mee te nemen, of geef ze aan Ronald/Bouke mee

viking_in_shorts

Citaat van: Sbv op 16-09-2012 21:52:52
Ik zou dan vanuit het werk al gelijk gaan, dat scheelt je een uur heen en weer rijden. Kom je alleen ? Vergeet je onderdelen niet mee te nemen, of geef ze aan Ronald/Bouke mee

Had ik ook aan gedacht, maar zaterdag vertrekt mn vriendin voor 1 week naar USA op vakantie. De hele week ben ik alleen met m'n dochter. Dus dat krijgt even prio. En of ik nou om 9 of om 11 aankom, het is sowieso laat ....

Ook zie ik het eeerlijk gezegt niet gebeuren dat ik donderdagavond al klaar ben met inpakken (dinsdagavond bezoek, woensdagavond bezoek ....)

Sbv

Zo nog even eten en dan de laatste etappe richting huis doen..

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

maruska

lekker bezig Sander.. En morgen weer zo'n stuk ;D

laat maar ff weten hoe laat jullie op pad gaan, of via welke route :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Vanmiddag rond 18 uur weer thuis. Zo even wat was doen en de S70 inpakken en wat zaken uitzoeken

Bouke

Citaat van: Sbv op 17-09-2012 19:34:14
Vanmiddag rond 18 uur weer thuis. Zo even wat was doen en de S70 inpakken en wat zaken uitzoeken
Kan je mooi uitrusten bij Ewout ;D

Jaco S


Sbv

Citaat van: Bouke op 17-09-2012 19:44:48
Citaat van: Sbv op 17-09-2012 19:34:14
Vanmiddag rond 18 uur weer thuis. Zo even wat was doen en de S70 inpakken en wat zaken uitzoeken
Kan je mooi uitrusten bij Ewout ;D
Onderweg ook hoor, ik laat me rijden

Taranis

Citaat van: Bouke op 17-09-2012 19:44:48
Citaat van: Sbv op 17-09-2012 19:34:14
Vanmiddag rond 18 uur weer thuis. Zo even wat was doen en de S70 inpakken en wat zaken uitzoeken
Kan je mooi uitrusten bij Ewout ;D

Mwoaaaahhhh... meestal word je bij Ewout wel aan het werk gezet :eusa_whistle:

@ Sander: welkom thuis! :)

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Taranis

Niet. Arjen en Wouter vertrekken woensdag pas. Ik heb de wekker morgenochtend om 5.00 staan. Eerst even Bouke ophalen en dan naar viking_in_shorts.

viking_in_shorts

Citaat van: Taranis op 17-09-2012 20:18:18
Niet. Arjen en Wouter vertrekken woensdag pas. Ik heb de wekker morgenochtend om 5.00 staan. Eerst even Bouke ophalen en dan naar viking_in_shorts.
Die nog even moet opruimen :eusa_shifty:

Maar de tap staat aan en op temp :eusa_dance:

Marc O.

Jammer dat ik er niet bij kon zijn, m'n vakantiedagen zijn op. Veel plezier, en vergeet niet om zo nu en dan wat fotootjes te plaatsen! :D
...The Nile isn't just a river in Africa...