Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Taranis

Citaat van: viking_in_shorts op 17-09-2012 20:20:07
Maar de tap staat aan en op temp :eusa_dance:

:eusa_dance:

Er ligt in de auto ook al een aankomstbiertje koud  :eusa_shifty:

Citaat van: Marc O. op 17-09-2012 20:21:05
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, m'n vakantiedagen zijn op. Veel plezier, en vergeet niet om zo nu en dan wat fotootjes te plaatsen! :D

Tnx!

Foto's plaatsen gaat 'm niet worden, de laptop blijft lekker thuis. Even lekker 2 weken offline (op wat lezen met de mobiel na).

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 17-09-2012 20:02:37
Citaat van: Bouke op 17-09-2012 19:44:48
Citaat van: Sbv op 17-09-2012 19:34:14
Vanmiddag rond 18 uur weer thuis. Zo even wat was doen en de S70 inpakken en wat zaken uitzoeken
Kan je mooi uitrusten bij Ewout ;D

Mwoaaaahhhh... meestal word je bij Ewout wel aan het werk gezet :eusa_whistle:

@ Sander: welkom thuis! :)

Oohhhh, kreng dat je er bent... :eusa_snooty: Ik doe juist altijd zoveel mogelijk zelf zodat jullie alleen maar overzicht hoeven te houden. ::)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

#1652
Citaat van: Taranis op 17-09-2012 20:23:57
Citaat van: viking_in_shorts op 17-09-2012 20:20:07
Maar de tap staat aan en op temp :eusa_dance:

:eusa_dance:

Er ligt in de auto ook al een aankomstbiertje koud  :eusa_shifty:

Citaat van: Marc O. op 17-09-2012 20:21:05
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, m'n vakantiedagen zijn op. Veel plezier, en vergeet niet om zo nu en dan wat fotootjes te plaatsen! :D

Tnx!

Foto's plaatsen gaat 'm niet worden, de laptop blijft lekker thuis. Even lekker 2 weken offline (op wat lezen met de mobiel na).

Denk je dat ik zonder camera op stap ga? Man, als ik de post ga halen ga gaat hij al mee :o

Sbv

Net even wat zaken in de garage gezet, hmmmm best wel veel wat mee moet. Hopelijk gaat het allemaal passen, anders wordt het toch de V70
redelijk wat gereedschap, drank poetsspullen. Denk dat ik in Duitsland wat ga verplaatsen naar de banaan als het mag

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 17-09-2012 20:24:12
Oohhhh, kreng dat je er bent... :eusa_snooty: Ik doe juist altijd zoveel mogelijk zelf zodat jullie alleen maar overzicht hoeven te houden. ::)

;D

Als ik dit keer maar geen 12,5 liter koelvloeistof in m'n nek krijg, vind ik alles best :P (en Sander dop 10 niet weer 2,5 uur verstopt :evil: )

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 17-09-2012 20:34:19
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 17-09-2012 20:24:12
Oohhhh, kreng dat je er bent... :eusa_snooty: Ik doe juist altijd zoveel mogelijk zelf zodat jullie alleen maar overzicht hoeven te houden. ::)

;D

Als ik dit keer maar geen 12,5 liter koelvloeistof in m'n nek krijg, vind ik alles best :P (en Sander dop 10 niet weer 2,5 uur verstopt :evil: )


Dit keer mag je je eigen differentieel leeg slobberen, en niet boeren daarna he? :eusa_naughty:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Taranis op 17-09-2012 20:23:57
Citaat van: viking_in_shorts op 17-09-2012 20:20:07
Maar de tap staat aan en op temp :eusa_dance:

:eusa_dance:

Er ligt in de auto ook al een aankomstbiertje koud  :eusa_shifty:

Citaat van: Marc O. op 17-09-2012 20:21:05
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, m'n vakantiedagen zijn op. Veel plezier, en vergeet niet om zo nu en dan wat fotootjes te plaatsen! :D

Tnx!

Foto's plaatsen gaat 'm niet worden, de laptop blijft lekker thuis. Even lekker 2 weken offline (op wat lezen met de mobiel na).

Ewout heeft voldoende middelen om een zooi foto's neer te zetten  ;D

Voor degenen die morgen vertrekken: Goede reis en geniet ervan!

KIM

Citaat van: Sbv op 17-09-2012 20:30:13
Net even wat zaken in de garage gezet, hmmmm best wel veel wat mee moet. Hopelijk gaat het allemaal passen, anders wordt het toch de V70
redelijk wat gereedschap, drank poetsspullen. Denk dat ik in Duitsland wat ga verplaatsen naar de banaan als het mag

Moet ik even langsrijden morgenochtend?

grijzev70tdi

Wat een rust zal dit op het forum geven ;D

Allemaal goede vakantie!
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Bouke

Citaat van: elianmars op 17-09-2012 21:33:21
Citaat van: Taranis op 17-09-2012 20:23:57
Citaat van: viking_in_shorts op 17-09-2012 20:20:07
Maar de tap staat aan en op temp :eusa_dance:

:eusa_dance:

Er ligt in de auto ook al een aankomstbiertje koud  :eusa_shifty:

Citaat van: Marc O. op 17-09-2012 20:21:05
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, m'n vakantiedagen zijn op. Veel plezier, en vergeet niet om zo nu en dan wat fotootjes te plaatsen! :D

Tnx!

Foto's plaatsen gaat 'm niet worden, de laptop blijft lekker thuis. Even lekker 2 weken offline (op wat lezen met de mobiel na).

Ewout heeft voldoende middelen om een zooi foto's neer te zetten  ;D

Voor degenen die morgen vertrekken: Goede reis en geniet ervan!
TNX ik heb er iig zin en Ronald ook denk ik :eusa_dance:

Sbv

Citaat van: KIM op 17-09-2012 21:36:46
Citaat van: Sbv op 17-09-2012 20:30:13
Net even wat zaken in de garage gezet, hmmmm best wel veel wat mee moet. Hopelijk gaat het allemaal passen, anders wordt het toch de V70
redelijk wat gereedschap, drank poetsspullen. Denk dat ik in Duitsland wat ga verplaatsen naar de banaan als het mag

Moet ik even langsrijden morgenochtend?
Gaat wel passen. We wisselen in dld wel wat om.

KIM


UserID6342

Rij rustig morgen jongens, geniet er van en zorg dat je de boel heel houd.  (En niet zo doet als ik net dus :()

Ewout Schalkwijk

Ach Sander, pak dan toch gewoon die AWD. Die rijdt lekkerder, zuiniger, beter en kan ook beter door de akker heen ploegen. Dan blijft dat gebakje van Iris ook nog eens schoon ook.
Goeie reis morgen.

På gjensyn!

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: Dirk342 op 17-09-2012 21:45:17
Rij rustig morgen jongens, geniet er van en zorg dat je de boel heel houd.  (En niet zo doet als ik net dus :()
Thnx...we gaan niet met mijn auto dus ach............ :evil:

hmm ik geloof dat ik mag lopen