Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

maruska

huh ? ja ? ik dacht dat jullie nog een week rond zouden reizen op die stomme berg ;D
Zie jullie morgen, zorg voor een lekker drankje !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 23-09-2012 22:03:11
huh ? ja ? ik dacht dat jullie nog een week rond zouden reizen op die stomme berg ;D
Zie jullie morgen, zorg voor een lekker drankje !
Wij hebben die stomme berg bij mooi weer gezien. Ik hoop dat Ronald, Kornelis en Marjolein dat ook hebben, anders is het echt afzien

maruska

ik hoop op regen, das voor de sfeer ideaal.. hahahahaha
T-5R

elianmars

Misschien dan toch eens de Christoffelberg op Curacao beklimmen? Dan lach je om die Preikestolen  ;D

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 23-09-2012 19:30:34
Ik heb het je nog zo gezegd: Ga niet weg, je krijgt er spijt van. Die klote rots ligt er nog een paar jaartjes. :angel:

Rotzak ;D

@ Iris: beterschap: hopelijk ben je snel weer vlot ter been :)

maruska

ach, als ze thuiskomen gaan ze iig niet gelijk weer op vakantie.. Waar halen ze de dagen toch vandaan ;D
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 24-09-2012 00:54:00
ach, als ze thuiskomen gaan ze iig niet gelijk weer op vakantie.. Waar halen ze de dagen toch vandaan ;D
tja..wie weet wel hoor...

maruska

koffie ? ;D
alles ligt hier nog in coma, ga denk ik maar vast eens inpakken..
T-5R

Sbv

Inmiddels in hotel in Denemarken aangekomen.

Boot netjes op tijd vertrokken om 1630 uit Kristiansand, helaas toen we net weg waren kregen we een omroep.. wegens stevige wind in het Skagerak en tevens wat werk in de machine kamer zijn we wat later. 30 min later dus.

Reis zelf ging wel. er stond idd een leuke windkracht 5 met golfjes van ca 2,5 m max.

Om 2015 in Hirtshals aangekomen en helaas zat het iets tegen bij wegrijden van de boot en daarna het leuke stuk naar hotel rijden nog.

Wat een &*^#$%*#^$ weer onderweg met wind en regen. toch fijn als je nog 246 km te gaan hebt.
2225 ingechecked en teven maar sleutel voor Maruska en Bouke meegenomen, die komen straks nog langs. Hun bootje is een uurtje later.

Vanochtend op het gemak vertrokken vanuit Stavanger richting Kristiansand. Dit maal niet via de kust maar via de binnenlanden. (weg 45 en later RV9).
Hele mooie route waarbij we nog sneeuw gezien hebben, niet zo heel gek, als je opeens op 1050m hoogte rijdt.

Nu lekker wat internetten en luieren. Morgen door naar Nederland

grijzev70tdi

Als je rond etenstijd in Lochem bent kun je zo aanschuiven :)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sbv

Citaat van: grijzev70tdi op 24-09-2012 22:56:48
Dank voor het aanbod, denk dat we al eerder zijn. Wij sjeesen gelijk door, morgenavond schoonmoeders nog even thuis brengen en dan woensdag weer aan het werk(helaas)

grijzev70tdi

elianmars

Citaat van: Sbv op 24-09-2012 22:58:45
Dank voor het aanbod, denk dat we al eerder zijn. Wij sjeesen gelijk door, morgenavond schoonmoeders nog even thuis brengen en dan woensdag weer aan het werk(helaas)

Je schoonmoeder heeft jullie huis en beestjes weer verzorgd?  :)

grijzev70tdi

Citaat van: elianmars op 24-09-2012 23:02:44
Citaat van: Sbv op 24-09-2012 22:58:45

Je schoonmoeder heeft jullie huis en beestjes weer verzorgd?  :)

Doet ie goed, wij moeten altijd op de dieren van oma passen als ze weg is ;D

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein