Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

Robby72

Er van af willen is veel gezegd.... ik gebruik nu enkel de tomtom XXL (ook omdat ik slecht zie en dat scherm is groter).

Heb reeds een centerspeaker aangschaft via het forum maar de goesting om deze in te bouwen ontbreekt nog even. Het gehele dach zal eruit moeten voor de tmc te verwijderen en te vervangen door de processor.

Eerst maar op zoek naar nieuwe koplampen wegens opmerking op de jaarlijkse keuring. Iedereen zegt natuurlijk orig. c70 helder maar 540 euro is wel stevig. Imi kost mij 180 euro. Ik had ze beter samen met jou aangeschaft dan konden we eventueel nog enkele euro's korting bedingen.

Maarja even serieus nu, ik denk dat die schermen op de sloop niet zo duur zijn. Beste oplossing (wegens ontbreken line in) is een tomtom scherm erin proberen te krijgen (of een ander)

Sbv

centrer speaker etc monteren is geen probleem. Laat maar weten wat en hoe, dan help ik je wel mee als je er tegenop ziet. Maken we er een leuke dag/avond van. Ik tuf wel even langs dan

daytonawim

Wat heb ik het dan toch slim opgelost  :eusa_clap:

Sbv

Citaat van: daytonawim op 08-05-2011 14:06:27
Wat heb ik het dan toch slim opgelost
Ik ken je oplossing Wim. Ben nog denkende wat en hoe allemaal met de S70. Tijd voor wat te klussen vandaar. De Saffron begint langzaam af te geraken

daytonawim

Laatst werd ik aan gesproken door een snuiter met een Volvo, die was benieuwd naar al die meterjes die ik
op het dash had zitten.

Keek die effe op zijn neus van mijn uitleg.

Chris

Chris

Sbv

Ja hoor, weinig bijzonderheden. Alles loopt.

Nog geen tijd(lees zin) gehad om carterventillatie te vervangen. Misschien komende zondag overdag dat ik even aan de slag ga. Zo even slangklemmen scoren in het magazijn

irikro

Je mag anders de xenonverlichting er in zetten hoor! Ik kan je dan niet helpen, moet slapen voor de nachtdienst  ;D

daytonawim

Citaat van: Chris op 08-05-2011 14:53:58
Wat heb ik het dan toch slim opgelost  :eusa_clap:

http://i520.photobucket.com/albums/w323/daytonawim/P1000762.jpg

Logitech ;D

Idd en een super sound zit er in die drivers, zelfs nog wat laag ook, omdat ze in rubber zijn opgehangen.

Ik had dat setje al weer een tijdje in de kelder liggen.

Laserblue

Citaat van: daytonawim op 21-05-2011 09:53:40
Citaat van: Chris op 08-05-2011 14:53:58
Wat heb ik het dan toch slim opgelost  :eusa_clap:

http://i520.photobucket.com/albums/w323/daytonawim/P1000762.jpg

Logitech ;D

Idd en een super sound zit er in die drivers, zelfs nog wat laag ook, omdat ze in rubber zijn opgehangen.

Ik had dat setje al weer een tijdje in de kelder liggen.

Krijg er wel een beetje een "There I fixed it" gevoel bij  :eusa_shifty:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Sbv

Helaas niets gedaan vandaag.

Plan was carterventilatie, echter besloot een server op het werk dat ik wat anders mocht gaan doen.

Nu geen zin meer, binnenkort dan maar

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Chris