Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

KIM

Als je hulp nodig hebt...
Ik zit om de hoek  ;D

UserID6342

Was vandaag leuk en fijn om je bij ons te hebben Sander, altijd gezellig.  Heerlijk om te zien (en mee te maken) dat iemand zelfredzaam is bij het demonteren van het spul.

De standkachel deed het perfect en het inbouwen gaat zeker goed komen.  Als je hulp nodig mocht hebben, geef maar een gil.

Een 4-kolommer is voor zowel het in- als uitbouwen het makkelijkst is gebleken ;D

Sbv

Ik denk dat ik KIM eens aardig aan ga kijken met een 4 koloms brug, daarbij heeft hij ook ervaring met kachel aansluitingen. Dirk gaf vanmiddag aan dat het een leuk prul werk is met de aansluitingen in het schutbord. Het wil nog wel eens gaan lekken...
Op het werk is eigenlijk nooit een probleem, echter is dat meestal enkel de zaterdag, zondag kan als uitloop.

Het elektrische deel ga ik zeker alvast op voorhand thuis doen, dat is bijna allemaal plug and (hopelijk)play

Ewout Schalkwijk

Is die standkachel van KIM et ooit weer behoorlijk gaan doen? Ik weet alleen dat die benzinepomp toen stuk was, maar of de kachel het weer is gaan doen heb ik nooit meer meegekregen.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM

Nu de gewone kachel het weer doet, kan ik morgen eens gaan kijken naar de standkachel. Het lijkt op een brandstoftoevoer probleem.

Sander; je bent welkom met de gouden koets hoor!

Sbv

Citaat van: KIM op 08-12-2012 20:22:28
Nu de gewone kachel het weer doet, kan ik morgen eens gaan kijken naar de standkachel. Het lijkt op een brandstoftoevoer probleem.

Sander; je bent welkom met de gouden koets hoor!
We houden contact. We hebben ook nog een oranje koets te doen tenslotte

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

knoopie

Citaat van: maruska op 09-12-2012 13:04:20
ah, klus-time !

doen we gelijk je automaat van de week Mark....

henry classic v70

Citaat van: knoopie op 09-12-2012 13:22:56
Citaat van: maruska op 09-12-2012 13:04:20
ah, klus-time !

doen we gelijk je automaat Mark?


.... al wakker Ries, is de wekker afgegaan :evil: ;)
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

maruska

ries en wekkers ;D
je zou er toch bijna 1 voor hem halen.. LOOOL
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

knoopie


henry classic v70

Citaat van: maruska op 09-12-2012 13:32:51
ries en wekkers ;D
je zou er toch bijna 1 voor hem halen.. LOOOL

Zoiets dan denk ik.........

600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjen850

Citaat van: Sbv op 08-12-2012 20:09:57
Ik denk dat ik KIM eens aardig aan ga kijken met een 4 koloms brug, daarbij heeft hij ook ervaring met kachel aansluitingen. Dirk gaf vanmiddag aan dat het een leuk prul werk is met de aansluitingen in het schutbord. Het wil nog wel eens gaan lekken...
Op het werk is eigenlijk nooit een probleem, echter is dat meestal enkel de zaterdag, zondag kan als uitloop.

Het elektrische deel ga ik zeker alvast op voorhand thuis doen, dat is bijna allemaal plug and (hopelijk)play

Gaat vast goed komen, wellicht als hij bij Kornelis op de brug staat en ik heb de tijd nog, ik ook even de R aan slinger en daarnaar toe kom :D

Sbv


KIM

Ik zal de zonnebril opzetten  ;D