Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Sbv

Inmiddels bijna 700 km verder en het lijkt nog goed te gaan. Geen ruzie met gaskabel etc. Morgenochtend even oliepeilen etc

KIM

Niet van dat benauwde hè?
Natuurlijk doet 'ie het goed en natuurlijk blijft het heel. Een auto met een dergelijke staat van onderhoud gaat niet kapot.

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

arjen850

Citaat van: Sbv op 06-07-2013 22:05:25
Inmiddels bijna 700 km verder en het lijkt nog goed te gaan. Geen ruzie met gaskabel etc. Morgenochtend even oliepeilen etc

Airco lekker koud? Fijne vakantie voor jullie, geniet ervan..

Sbv

Inmiddels 1700 km bijna met nieuwe turbo gereden.

Airco doet het prima. Momenteel in Tudela(Spanje) alwaar het een lekkere 35 graden is. De airco doet het tot op heden nog prima. De grote test komt van de week wel als je via Madrid en Sevilla richting Portugal(Algarve) gaan.

Verbruik over de afgelopen 1400 km , 9l/100 km dat is wel erg netjes, nu hebben we niet heel erg hard gereden ca 135 op de cruise. Wel met airco lekker aan.

Piet

Wij gaan over 1 1/2 week ook Spanje doorcrossen tot aan Gibraltar toe..... zal ook maar een aircocheck uit laten voeren dan komende week.... is geen overbodige luxe daar...

elianmars

Het is dat het hier ook heerlijk weer is, anders zou ik nog jaloers worden ;D


Lekker genieten, hoor!

Sbv

Citaat van: Piet op 07-07-2013 18:02:40
Wij gaan over 1 1/2 week ook Spanje doorcrossen tot aan Gibraltar toe..... zal ook maar een aircocheck uit laten voeren dan komende week.... is geen overbodige luxe daar...
@Piet
Eh nee...geen armoede met ramen open en lawaai, heerlijk 21 graden in de auto.
Welke auto gaan jullie ?

@Marcel
Mij al bijna te warm hoor. Nu binnen lekker de airco in hotel. Misschien straks even te water

The Volvoboy

Goh, nu ik dit allemaal zo lees krijg ik ook wel zin om op vakantie te gaan ;D Gelukkig gaan we a.s. zondag met de caravan voor 2 weken richting Zweden 8)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Piet

Citaat van: Sbv op 07-07-2013 18:14:22
Citaat van: Piet op 07-07-2013 18:02:40
Wij gaan over 1 1/2 week ook Spanje doorcrossen tot aan Gibraltar toe..... zal ook maar een aircocheck uit laten voeren dan komende week.... is geen overbodige luxe daar...
@Piet
Eh nee...geen armoede met ramen open en lawaai, heerlijk 21 graden in de auto.
Welke auto gaan jullie ?


Met de 850R

Marc O.

Zeer zeker zorgen dat je airco werkt ja! ;D Ben zelf een keer met m'n toen spiksplinternieuwe lease Golf naar Andalusië gereden en net over de Spaanse grens ging de airco stuk. Man man, wat hebben we daar afgezien zeg. Een rondreis door Andalusië is geweldig, maar zonder airco is het iedere kilometer afzien ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Chris

Goede vakantie Sander en Iris! Geniet ervan :).

MarcoV

Fijne vakantie luitjes, veel plezier!

MarcoV

Sbv

Vanochtend vertrokken uit Tudela Spanje en nu inmiddels in Moncarapacho(nabij Faro Portugal).
Ondertussen heeft de S70 denk ik 3200 km met nieuwe turbo gereden en alles blijft het gelukkig doen.

Vandaag tijdens het rijden tussen Cordoba en Sevilla een tijd 39 graden op de buitentemperatuur meter gezien en de airco is zowaar het blijven doen. Gelukkig maar, zonder is geen pretje.

Nu weer lekker een paar dagen luieren

Jaco S

Veel plz beide op vakantie!