Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

Sven850

Mooie hal met mooie auto's erin! Waarom wil je trouwens die centrale moer los halen voor de ashoes te vervangen?
XC40 T4 Recharge

elianmars

Citaat van: Sven850 op 26-02-2011 22:29:36
Mooie hal met mooie auto's erin! Waarom wil je trouwens die centrale moer los halen voor de ashoes te vervangen?

Het is de buitenste ashoes. Hoe moet je die anders vervangen?

antraciet

Binnenkort tijd voor een vervanging van de carterweetikveel van mn 850 ;D?

Sbv

Marcel en Bouke

Dank voor jullie hulp van vandaag.
We waren er erg blij mee

Mijn vinger heeft enkel een bloedblaar meer niet

UserID6342

Citaat van: elianmars op 26-02-2011 19:23:52
Sander gaat het binnenkort proberen op zijn werk om de bout los te krijgen, met een echte luchttol.
Anders kom maar 'even' hierheen Marcel met dat ding, draai 'm zo los zonder problemen.  Niet om te overdrijven maar ik denk zelfs dat m'n nieuwe luchttolletje 'm ook wel loskrijgt en anders op de Dirk manier, werkt altijd ;D ;D Het verschil van gereedschap zit 'm denk ik in het feit dat ik een extra gehard wringijzer heb, wat die van jullie niet was die ik afgebroken zag liggen.

)()()sT

En anders een halte verder in Brunssum ;D

Bij de XC ging ie ook niet los; ik naar Wibo en hopla, eraf dat ding  :eusa_whistle:

hanss850

Wij noemde deze tent destijds Ben Verburg, ben er regelmatig geweest

Citaat van: elianmars op 25-02-2011 20:45:48
Citaat van: Taranis op 25-02-2011 20:34:50
Wanneer is de disco geopend? :eusa_think:

;D

Dat is een bord van de plaatselijke discotheek. Althans, voorheen discotheek. Is nu een zalencentrum geworden. Heette eerst "De Schuur", maar op aanraden van Anita Meyer heeft de eigenaar de naam veranderd in La Baraque.

Wij hebben die toko gebouwd. Ook het meeste van het interieur is van onze hand  :)
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

wepster

Citaat van: elianmars op 27-02-2011 00:15:33
Citaat van: Sven850 op 26-02-2011 22:29:36

Het is de buitenste ashoes. Hoe moet je die anders vervangen?

gewoon even op de koffie in brunssum ;D
2 minuten en hij is los  ;)

Wout309t

Citaat van: )()()sT op 27-02-2011 08:38:34

Bij de XC ging ie ook niet los; ik naar Wibo en hopla, eraf dat ding  :eusa_whistle:

Zit er nu bewust een 'Jeffje' in je post?
2011 V70 2.0T R-Design MT

Sbv

Citaat van: Dirk342 op 27-02-2011 06:30:42
Citaat van: elianmars op 26-02-2011 19:23:52
Sander gaat het binnenkort proberen op zijn werk om de bout los te krijgen, met een echte luchttol.
Anders kom maar 'even' hierheen Marcel met dat ding, draai 'm zo los zonder problemen.  Niet om te overdrijven maar ik denk zelfs dat m'n nieuwe luchttolletje 'm ook wel loskrijgt en anders op de Dirk manier, werkt altijd ;D ;D Het verschil van gereedschap zit 'm denk ik in het feit dat ik een extra gehard wringijzer heb, wat die van jullie niet was die ik afgebroken zag liggen.
Dirk,

Daar zit ook het probleem. We hadden geen wringijzer wat sterk genoeg was. Zal op mijn werk in de garage nog even proberen of het wil lukken.
Morgen of overmorgen maar even de S70 meenemen, dan laat ik de jongen in de werkplaats wel even ermee "stoeien"
Mocht het dan nog niet lukken hou ik me aanbevolen voor de Dirk manier

Laserblue

Citaat van: hanss850 op 27-02-2011 08:41:29
Wij noemde deze tent destijds Ben Verburg, ben er regelmatig geweest

Citaat van: elianmars op 25-02-2011 20:45:48
Citaat van: Taranis op 25-02-2011 20:34:50
Wanneer is de disco geopend? :eusa_think:

;D

Dat is een bord van de plaatselijke discotheek. Althans, voorheen discotheek. Is nu een zalencentrum geworden. Heette eerst "De Schuur", maar op aanraden van Anita Meyer heeft de eigenaar de naam veranderd in La Baraque.

Wij hebben die toko gebouwd. Ook het meeste van het interieur is van onze hand  :)

+ 1 Ben Verburg was/is de eigenaar

vooral dit nummer  ;D
http://www.youtube.com/watch?v=7VuKlAThkGk  :eusa_dance:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

daytonawim

kan je niet beter beide ashoezen vervangen, ik moest laatst na 3 maand terug voor de binnenste hoes

Sbv

Citaat van: daytonawim op 27-02-2011 09:45:15
kan je niet beter beide ashoezen vervangen, ik moest laatst na 3 maand terug voor de binnenste hoes
Heb enkel de buitenste gekocht, maar ik vermoed dat deze wat beschadigd is geweest toen de fuse van de draagarm geschoten is bij mij voor de deur. Andere hoes zag er nog goed uit, wat overigens geen garantie is dat dat ook zo blijft

)()()sT

Citaat van: Wout309t op 27-02-2011 09:07:47
Citaat van: )()()sT op 27-02-2011 08:38:34

Zit er nu bewust een 'Jeffje' in je post?

;D

Chris

Goed bezig geweest Sander! Jammer van de bout, maar dat komt vast nog goed.

Ik heb de auto gisteren even mogen aanschouwen, ziet er erg netjes en mooi uit! Gaat Iris veel plezier aan beleven.