HU1205 navigatie

Gestart door doubleyou7, 22-09-2003 20:10:47

Vorige topic - Volgende topic

doubleyou7

Hallo,

Heeft iemand ervaring met het HU1205 navigatiesysteem?

Walter

Paul_H

Yep,

We hebben hem in de V40 zitten, en hadden in onze vorige V70 hem (V70 Classic).

doubleyou7

hoe bevalt die qua navigatie en qua geluid?

Paul_H

Ja uitstekend, maar moet wel zeggen dat hij qua geluid het beter deed in de V40 dan in de V70. Maar dat kon zijn omdat we 6 speakers plus subwoofer in de V40 hebben, en gewoon 6 boxen in de V70.

Maar ja prima GPS, werkt goed! Cds zijn te kopieren, als je een bestemming hebt in spanje, doe je even de spanje cd erin. En dan gaat hij route berekenen, en daarna moet je gewoon de benelux cd erin doen. Je gaat rijden, in frankrijk cdtje 2 keer wisselen. En dan Spanje erin, en je bent er.

Verder kan je gewoon tijdens het rijden, als hij de route klaar heeft een muziek cd erin doen. En die gewoon luisteren.
De kerel die je hoort praten blijft in alle vormen een man, ook in het engels en duits. Maar goed had liever een leuke vrouw gehad, maar ja je kan niet alles hebben....

In welke auto wil jij hem gaan zetten?

Paul

doubleyou7

Ik weet nog niet zeker of ik hem koop, maar zo ja, dan in mijn 850

Paul_H

Ah, ik zou gewoon even voor een demo naar de dealer gaan...

Zo ziet ie er trouwens uit in de V70Classic

ruud

Is deze hu 1205 ook te combineren met een cd wisselaar? en wat kost ie bruto?

groet
Ruud

Paul_H

Yes, hebben in de V40 een 10cdwisselaar.

Geen idee wat de prijzen zijn. Weet wel dat je er niet van moet schrikken...

Jeroentjuh

Vind het een prima radio, alles lekker duidelijk, en een cd-wisselaar is mogelijk.

Jur

Steekt die HU1205 niet een stukje uit in die V70? Ik dacht namelijk dat die radio een beetje bol gevormd was.

Paul_H

Moet je goed naar die foto kijken.
Hij loopt horizontaal wat bol inderdaad.

Sorry dat die foto niet echt helemaal scherp is. Maar we reden toen...
En die auto is bijna weer een jaar geleden verkocht dus kan niet een nieuwe maken. Was archief foto  ;)

timaan

HU 1205 op marktplaats is verkocht. Aan mij. ;D. Weet iemand of het mogelijk is de telefoon op de mute box van de HU 1205 aan te sluiten.

Voor wat betreft de prijzen merk ik nog op dat deze varieren. Bij Geenacker (Nijmegen) vragen ze € 750,-- en bij Rima € 950,--. Bij Rima kun je trouwens op een lijst worden geplaatst. Dan bellen ze als ze er een binnen hebben. Elferink en Geenacker doen dat overigens niet.

Paul_H

De auto werd bij ons afgeleverd met de HU1205 en de Cark91 van Nokia, en de dealer had het allemaal aangesloten met CarMute.
Weet dat ze in de V70 toen nog even bezig zijn geweest voor die TelefoonMute...

RS2000

voor wat betreft de mute functie, leg pootje 6 in de groene stekker eens aan massa, bij en spelende radio dan moet er in het scherm komen de mededeling
'telephone"

Groetjes, Marco

Roeland

Zijn die CD-Roms eigenlijk uitwisselbaar in de verschillende navigatiesystemen? ??? Ik krijg zo´n Navigatiesysteem wat boven uit het dashboard klapt (dus niet schuift) maar zonder benelux CD. Kunnen daar dezelfde CD-Roms in? Zie de cd´s namelijk vaak op marktplaats staan, maar niemand die weet of het gaat werken.
66 > Daf 66 > 745 2.3t > 855 2.5 20V > V70 XC > V70 D5