T5-r

Gestart door maarten-rademakers, 06-11-2008 11:44:23

Vorige topic - Volgende topic

t5karel

Citaat van: reneetje op 06-11-2008 22:05:36
Citaat van: t5karel op 06-11-2008 21:57:05
Kreeg destijds een paar keer heel subtiel te horen''Aah gatsie,wat een vieze kleur" ;D.
Wat moet je daar nou op zeggen ???

Dat ie gelijk heeft..... ;)
Het waren dames......altijd :evil:. ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

reneetje

Citaat van: FGG op 06-11-2008 22:02:26
Ik vind een CY 854 sowieso niet mooi. Een 854 mag van mij gewoon DOP zijn, een CY moet een 855 zijn. Zwart heb ik helemaal niets mee dus BS zal het voor mij sowieso niet worden.

::)

Het ging toch over het verschil tussen Volans en Titans ?

Heb destijds bewust naar dit model gezocht , daar ik de wagen niet als dagelijkse auto heb , en geen familie achtige dingen hoef mee te nemen.
Buiten dat ik vind de sedan sportiever ogen dan de estate, vandaar deze keuze, en dan in de hand geschakelde versie. (En die zijn dun gezaaid! )

Tja, die kleur......... of prachtig , of van hoe heb je zo'n auto in die kleur kunnen kopen  ;D

Valt mij wel op dat mannen de kleur meestal mooi vinden , terwijl vrouwen overwegend het een spuug lelijke kleur vinden   8)

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

elianmars

Citaat van: reneetje op 06-11-2008 22:14:44

Valt mij wel op dat mannen de kleur meestal mooi vinden , terwijl vrouwen overwegend het een spuug lelijke kleur vinden   8)

Hier thuis idem dito  :eusa_doh:

t5karel

Ze kunnen allemaal lulle wat ze willen.CY is en blijft de enige echte T-5R kleur :eusa_eh:.
Dus.....
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

whachamacollit

Citaat van: t5karel op 06-11-2008 22:24:16
Ze kunnen allemaal lulle wat ze willen.CY is en blijft de enige echte T-5R kleur :eusa_eh:.
Dus.....
Ben er ook buitengewoon van gecharmeerd en zal niet zo gauw mijn wagen inruilen of opgeven alleen al vanwege de speciale kleur.

"Is het sap het knijpen waard"

FGG

Dus.....

Nee hoor, BS en DOP ook. :eusa_whistle:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

t5karel

Citaat van: FGG op 06-11-2008 22:28:12
Dus.....

Als je over een "snelle'' topmodel Volvo spreekt,zegt bijna 99,9% van de mensen.......O,ja da,s toch zo,n gele? :evil:.

FGG

Citaat van: t5karel op 06-11-2008 22:33:32
Citaat van: FGG op 06-11-2008 22:28:12
Dus.....

Als je over een "snelle'' topmodel Volvo spreekt,zegt bijna 99,9% van de mensen.......O,ja da,s toch zo,n gele? :evil:.

Ja, omdat die bij de mensen in geheugen gegrift staat. En ik weet niet of dat positief is.

(overigens vind ik een CY855 wel mooi)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Joris_Scholte

Het 'nadeel' van een CY is wel dat ie opvalt; mocht je ergens een keer de verkeersregels wat verbuigen, ben je wel herkenbaarder. Met bijvoorbeeld een zwarte T-5R of een antracietgrijze R ben je wat minder opvallend.

R o b

De mijne vindt de gele kleur wel schitterend....."veel leuker dan dat saaie grijs"!

t5karel

Citaat van: Joris_Scholte op 07-11-2008 03:52:17
Het 'nadeel' van een CY is wel dat ie opvalt; mocht je ergens een keer de verkeersregels wat verbuigen, ben je wel herkenbaarder. Met bijvoorbeeld een zwarte T-5R of een antracietgrijze R ben je wat minder opvallend.
Ja,en lekker rollebollen in ,t bos met een andere dame is der niet meer bij ;D.

R o b

Citaat van: t5karel op 07-11-2008 08:48:27
Citaat van: Joris_Scholte op 07-11-2008 03:52:17
Ja,en lekker rollebollen in ,t bos met een andere dame is der niet meer bij ;D.

Daar heb jij toch de zwarte voor gekocht!? Ik kom er ook wel uit trouwens! :)

johan283

Dus.....

geef mij maar een zwarte :)

elianmars

Eh, Ron? Is die laatste niet DOP?  :eusa_eh:

Hé, waar zijn die foto's nou ineens gebleven??  ???

Deze had je geplaats, stiekemerd!

:eusa_whistle:

Ronbroek

Dit zijn je 6 opties

ff aangepast  ;D

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter