Forumlid onvindbaar: 100€ foetsie! Tips gevraagd!

Gestart door Wout309t, 06-11-2008 12:08:36

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

ja hoor, dat zaag ik gewoon even voor je  :eusa_whistle:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

UserID6342

Citaat van: Eugene op 06-11-2008 12:43:07
Citaat van: Dirk342 op 06-11-2008 12:35:31
Langsrijden en de centen ophalen, op de goede of foute manier maakt niet uit ! Sommige, ja ook forumleden, zijn helaas niet te vertrouwen.

Klopt, maar er is natuurlijk verschil tussen een forumlid met 13 posts waarvan 1 advertentie en bijvoorbeeld iemand die hier al jaren rondhangen. Ondanks dat ik de vaste toch niet allemaal persoonlijk ken, durf ik hier wel vol vertrouwen iets van te kopen.
Ben ik ook helemaal met je eens, ik koop ook vrij regelmatig bij andere forumleden weg, ben ook een keer op me bek gegaan, makkelijk zat.  Over het algemeen kun je idd wel zeggen dat als mensen hier langer rondhangen ze toch wel serieus te nemen zijn. Maar dan volgt toch weer wijze les; om geld is niemand te vertrouwen.  Handelles nr. 1 !

Eugene

Citaat van: Dirk342 op 06-11-2008 12:54:07
Langsrijden en de centen ophalen, op de goede of foute manier maakt niet uit ! Sommige, ja ook forumleden, zijn helaas niet te vertrouwen.

Klopt, maar er is natuurlijk verschil tussen een forumlid met 13 posts waarvan 1 advertentie en bijvoorbeeld iemand die hier al jaren rondhangen. Ondanks dat ik de vaste toch niet allemaal persoonlijk ken, durf ik hier wel vol vertrouwen iets van te kopen.
Ben ik ook helemaal met je eens, ik koop ook vrij regelmatig bij andere forumleden weg, ben ook een keer op me bek gegaan, makkelijk zat.  Over het algemeen kun je idd wel zeggen dat als mensen hier langer rondhangen ze toch wel serieus te nemen zijn. Maar dan volgt toch weer wijze les; om geld is niemand te vertrouwen.  Handelles nr. 1 !

Handelsles nummer 2. Als ik iemand 1 keer een oor aannaai dan verkoop ik hier nooit meer wat ;)

If it's not blown, it sucks...

UserID6342

mevita

Je kunt toch bij je bank het geld laten storneren normaal gesproken binnen 4 weken,
dus als je na 2 weken nog niets ontvangen hebt als je iets gekocht hebt, zou er bij jezelf toch ook een lampje moeten gaan branden,

gr mevita

UserID6342

om geld is niemand te vertrouwen.  Handelles nr. 1 !

Citeerauthor=Eugene link=topic=29650.msg590089#msg590089 date=1225972499]
Handelsles nummer 2. Als ik iemand 1 keer een oor aannaai dan verkoop ik hier nooit meer wat ;)
Hahahaha, ook dat is zo ja ;D

reneetje

Citaat van: Eugene op 06-11-2008 12:54:59
Citaat van: Dirk342 op 06-11-2008 12:54:07

Als je het betreffende onderdeel maar hebt....... ;)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

reneetje

Citaat van: mevita op 06-11-2008 12:55:40
Je kunt toch bij je bank het geld laten storneren normaal gesproken binnen 4 weken,
dus als je na 2 weken nog niets ontvangen hebt als je iets gekocht hebt, zou er bij jezelf toch ook een lampje moeten gaan branden,

gr mevita

:eusa_naughty: :eusa_naughty:

Kan alleen met automatische machtiging.
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

WYD

Ik snap best dat je je er in vast bijt. Die 100euro zou ik ook niet wakker van liggen, wel van het feit dat je genaaid wordt zonder te kussen. Had van 't weekend iemand voor een proefrit. Achteraf bleek dat m'n gevulde portomonee en N73 nog in de middenconsole lagen. Dan ben je blij dat er ook fatsoenlijke mensen zijn die je gewoon kunt vertrouwen en die spullen lekker laten liggen.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

t5karel

Alles en iedereen is in de wereld om een elkander geld uit de zak te kloppen,alleen doe het wel normaal.
Leugens hebben korte benen,en al is de teringlijer nog zo snel.........ik achterhaal m wel :evil: ;D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Wout309t

Hot topic aan het worden zo.... ;)

De meneer had hier een post of 60 en had ook wel wat bijdragen in de technische gedeelten.
Geen enorme staat van dienst, maar wel 2 jaar aanwezig, dus geen eendagsvlieg.

Op zich was hij best aardig en vriendelijk aan de telefoon en nam ook altijd op. Dat is het dubbele aan het verhaal. Alleen na 3 maanden is het wel goed geweest zeker!
Ik ga me niet oneindig aan het lijntje laten houden. Loze beloften hebben we niks aan in deze wereld.

Langsgaan is waarschijnlijk de beste optie. Is wel 2x een uur Lpi verstoken met het risico dat er niemand is.
Een handgemeen? Alsjeblieft niet, die tijd heb ik wel gehad.. :-\  Dat risico loop je natuurlijk wél bij zoiets. Dat houdt me dus wel een beetje tegen!

Ik heb de makelaar gebeld en gelijk gezegd dat ik via hen geen nummer wilde, dat mogen ze niet eens geven! Ik wil hen er ook niet bij betrekken.

We zullen zien hoe dit gaat aflopen.

Dat ik dat geld terug ga krijgen staat vast..:)
2011 V70 2.0T R-Design MT

Eric

245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

Wout309t

Citaat van: E.Asbroek op 06-11-2008 13:27:40
Idee voor een meeting?  ;D

Opzich zou dat allemaal wel kunnen natuurlijk. Met een stuk of 10 Volvootjes in de straat maakt wel indruk. Ook voor de buurt. Maar als het even kan hoef ik die gozer helemaal niet te zien.
Dus hopelijk gaat dat lukken..:)
2011 V70 2.0T R-Design MT

elianmars

Ik weet een beetje hoe je je voelt. Ik heb een tijd geleden veel meer geld overgemaakt naar België. Heb ik toen nog met spoed gedaan, zodat hij zijn geld snel zou hebben en ik de onderdelen snel zou krijgen. Overmaken met spoed kostte me nog extra geld. Maar goed.

Het heeft bijna twee maanden geduurd voordat ik m'n spullen kreeg, na heel veel mailtjes en beloftes......

Ik zal niet zo snel meer zomaar geld overmaken, voordat ik wat meer weet van de verkoper.

En ja, ook hier ging het over een forumlid..... 

Laserblue

Citaat van: elianmars op 06-11-2008 14:17:24
Ik weet een beetje hoe je je voelt. Ik heb een tijd geleden veel meer geld overgemaakt naar België. Heb ik toen nog met spoed gedaan, zodat hij zijn geld snel zou hebben en ik de onderdelen snel zou krijgen. Overmaken met spoed kostte me nog extra geld. Maar goed.

Het heeft bijna twee maanden geduurd voordat ik m'n spullen kreeg, na heel veel mailtjes en beloftes......

Ik zal niet zo snel meer zomaar geld overmaken, voordat ik wat meer weet van de verkoper.

En ja, ook hier ging het over een forumlid..... 

was 't dezelfde?  :eusa_shifty:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*