RolandW Zwarte V70 T5 uit '99

Gestart door RolandW, 06-11-2008 22:29:35

Vorige topic - Volgende topic

RolandW

Goedenavond,

Vanmorgen even snel een post gemaakt en inmiddels goed voorzien van info en tips op een relaxte manier.
Reden genoeg dus voor me om me ook even netjes voor te stellen.

Mijn naam is Roland Wiechers wonende in Tilburg en inmiddels de zeer trotse bezitter van mijn V70 T5.
Ik ben al zeker 10 jaar helemaal weg van de 850 / V70 (classic) en na lang sparen kwam vorige maand mijn droom uit en rij ik inmiddels zelf zo'n droom auto. De T5 editie is meer toevallig dan bewust, ik wilde zeker te weten een zwarte V70 en had hem bijna uit Duitsland geimporteerd aangezien ik in NL echt niets goeds kon vinden. Een toevallige website verwees me naar mijn V70 die in 1e instantie te mooi om waar te zijn leek. (Zwart, Leer, Goede KM stand, acceptabele prijs en ook nog eens 239PK etc.)

Een kritische vader, proefrit en een aantal kleine dingetjes later wist ik het zeker dit moest hem worden, en nog eens een weekje of wat later werd het hem dan ook! Ik ben inmiddels 5 tanken verder (auw!) en de grijns op mijn gezicht is er zelfs bij 250km per uur niet af te krijgen.

Ik hoop hier naast vragen en advies over banden/velgen ook nog info te vinden over het zuiniger laten rijden van dit Goddelijke monster (dmv chip tuning ofzo) en natuurlijk een tikkie fun te schoppen.

Mochten er nog dingen zijn die jullie missen/ willen weten laat maar horen.

RolandW

FGG

Citaat van: RolandW op 06-11-2008 22:29:35
Mochten er nog dingen zijn die jullie missen/ willen weten laat maar horen.

Foto's. :eusa_whistle:

Welkom op 't Forum, Roland.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

RolandW

Tuurlijk  :eusa_wall:

Hier ff snel een paar, echt mooie moet ik nog maken, maar die zal ik dan ook zeker posten.

thuur

Hmm, een ongewassen V70 T5 op Borbets, waar doet dat me aan denken... :eusa_think:

Wat een straf he ;D

Gr 8)

Rogers XC 70 2000

verdorie... mooie bak!
Welkom hier

RolandW

Citaat van: thuur op 06-11-2008 23:13:57
Hmm, een ongewassen V70 T5 op Borbets, waar doet dat me aan denken... :eusa_think:

Wat een straf he ;D

Gr 8)

Ik denk dat ik het weet ;) en nee op het tanken na absoluut geen straf.

P.s. het zijn OZ's

RolandW

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

walter leever

welkom op 't forum,Roland

"you've got the power" :evil:

mooie wagen

MichielMaas

Hele moie Volvo.  :eusa_clap:
Je hebt de straattegels eruit gereden zo te zien op de eerste foto's. Ook zag ik een andere Volvo op de rotonde rijden.
Welkom op het forum en veel fijne en veilige km gewenst.  ;)

innocenti

Welkom. Mooie Volvo, alleen zijn die banden wel erg breed. En aan de foto's te zien vind je de grill het mooiste.

En zuiniger rijden? Opa rijstijl erop nahouden. Goedkoper rijden is gemakkelijker, LPI inbouwen.

Veel plezier met je auto.

Chris

Mooi hoor! Veel plezier ermee.

Ook welkom hier natuurlijk.

Groeten,
Chris

mevita

Welkom,
mooie auto veel veilige km,s toegewenst,

gr mevita

RolandW

Citaat van: Marc O. op 07-11-2008 18:13:25
Welkom, plaatsgenoot!

En welke auto kan ik je (misschien) aan herkennen plaatsgenoot?

Marc O.

Citaat van: RolandW op 09-11-2008 15:21:46
Citaat van: Marc O. op 07-11-2008 18:13:25
Welkom, plaatsgenoot!

En welke auto kan ik je (misschien) aan herkennen plaatsgenoot?

Aan een donkergrijze V70, 60-DL-HB. Met forumsticker linksonder in de hoek van de achterruit.
...The Nile isn't just a river in Africa...