Swedish Horsepower meeting 2009

Gestart door ervani, 07-11-2008 15:04:25

Vorige topic - Volgende topic

M.E. AMC

Citaat van: ervani op 10-11-2008 19:42:35
We gaan aan de slag met de organisatie, meer informatie als wij duidelijkheid hebben omtrent de locatie en datum.

je gaat het weer proberen, lijkt mij leuk.
goede zet, collega net gisteren een 9000 gekocht
Abyssus eram plenus, sic ego venit tergum

M a r c

Citaat van: MichielMaas op 07-11-2008 21:38:14
Nu ben ik gek op Volvo en ook Saab is niet onaardig maar ik heb geen turbo, dat vind ik dus ff minder. Ook bezitters van een turboloze 855 kunnen een Saab-Volvo meeting waarderen.  ::)

Dus geen beperkingen vwb turbo's.  :eusa_naughty:
Wel geinteresseerd in de meeting.

Waar staat dat je een turbo moet hebben?  ???
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Misha

Citaat van: M a r c op 12-11-2008 12:49:38
Nu ben ik gek op Volvo en ook Saab is niet onaardig maar ik heb geen turbo, dat vind ik dus ff minder. Ook bezitters van een turboloze 855 kunnen een Saab-Volvo meeting waarderen.  ::)

Nu nergens meer.
Toen stond er wel een beperking.

Beetje bijblijven, Marc ! ;D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

sean850

lijkt me een leuk idee kunnen we ook kijken wat de verschillen zijn op verschillende punten en voor en nadelen van de beide merken top idee als het door gaat ik ben er bij 

groeten sean ;D

AlbertJan

:)Leuk idee!! Als het kan ben in van de partij!

UserID6342

Lijkt me leuk ! Ik had een Saab 9000 CD toentertijd gekocht voor de toenmalige vriendin.  Ik reed zelf S60, maar die Saab reed super, vond het absoluut geen straf als ik daar een dagje mee weg moest hoor.

Volvo Felipe

Gaan ze er een vermogenbank zetten om te zien wie er wel of niet aanwezig mag zijn?

er zal veel volk naar komen kijken..

M a r c

Citaat van: Misha op 12-11-2008 13:27:30
Citaat van: M a r c op 12-11-2008 12:49:38

Nu nergens meer.
Toen stond er wel een beperking.

Beetje bijblijven, Marc ! ;D

Ik ben helemaal bij  ;)

info@europeantuning.nl

JCviggen

Wel lastig als je ze allebei hebt, welke meebrengen  :eusa_think:  (gas rijdt wel goedkoper  :P )
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

thuur

Citaat van: JCviggen op 19-11-2008 20:01:27
Wel lastig als je ze allebei hebt, welke meebrengen  :eusa_think:  (gas rijdt wel goedkoper  :P )

Geld kun je weer verdienen, tijd krijg je nooit meer terug.

Gr ;D

ervani

Bij de eerste voorbereidingen loop ik een beetje vast bij mijn zoektocht nar een geschikte locatie voor deze meeting. Ik wil een meeting met daaraan gekoppeld een toerrit gaan organiseren. Zowel voor de Volvo's als de Saabs is in het verleden het Militaire Luchtvaart Museum reeds gebruikt als meeting locatie. Deze locatie is echter perfect omdat het de mogelijkheden tot Sub-activiteiten te bieden heeft. Denk hierbij aan het vermaak voor het hele gezin, dus het bied meer dan een verlaten parkeerterrein waar het maar matig toeven is.

Het vinden van een vergelijkbare locatie is echter niet eenvoudig juist omdat het MLM zo'n goede locatie is. Zijn er mensen die een voorstel hebben voor een geschikte locatie?

M a r c

info@europeantuning.nl

Barry_C70

I don't really care what cars are there, as long as the meeting looks to be fun and interesting, I'll be there.

koenne

Autotron is een mooie lokatie ja. Of iets in de regio Arnhem, daar start een zuid veluwe route van de VVV, misschien leuk om daar een stuk van te rijden? Of vanuit apeldoorn de veluwe noord route?

Mij is alles goed, liefst niet helemaal in het noorden van het land.

Jeff

Lijkt me leuk... En inderdaad is het leuker als je verschillende types bij elkaar hebt... Kortom genoeg belangstelling volgens mij, dus zou zeggen kijk naar een locatie en een datum :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)