Swedish Horsepower meeting 2009

Gestart door ervani, 07-11-2008 15:04:25

Vorige topic - Volgende topic

ervani

Begin 2008 een eerste poging ondernomen om een gezamelijke Volvo-Saab meeting te organiseren. Helaas (nog) niet heel veel deelnemers. Ik wil echter kijken of het plan in 2009 goed van de grond kan komen. Er zijn natuurlijk altijd kritische Saab en/of Volvorijders die dat andere Zweedse merk helemaal niets vinden. Laten we daar a.u.b. geen discussie over gaan voeren want dat is al te vaak gedaan.

Deze meeting is juist bedoeld voor mensen die geen probleem met dat andere Zweedse merk hebben. Tijdens de 2008 editie was de meeting alleen voor Volvo 850/x70's en Saab 9000's bedoeld. In 2009 wil ik het wat ruimer aanpakken.

Alle modellen Saab & Volvo zijn welkom.

Voordat ik heel fanatiek van alles ga regelen wil ik eerst kijken of er voldoende belangstelling is voor een dergelijke meeting.

Misha

Hoi,
Zonder nu direkt spelbreker te willen zijn; er zijn de laatste tijd veel voorstellen voor meetings geweest die op een of andere manier een restrictie hadden aan de auto's van de deelnemer.

In de regel wordt dat niet op prijs gesteld.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

ervani

De 'regels' staan ook nog niet vast, ik wacht juist op efedback. Als blijkt dat een aantal mensen de regels als bezwaar zien dan passen we dat gewoon aan.

Joris_Scholte

Zou er, persoonlijk gezien, niet zo'n behoefte aan hebben. Ben qua automerken en -typen een beetje eenkennig.... :eusa_shifty:

johan283

In principe wel geïnteresseerd, ik ben wel benieuwd hoe dat er bij Saab allemaal uitziet....... Vind dat niet zo'n probleem. Ben niet zo éénkennig qua automerken

ervani

Ook op het Saabforum de eerste reacties. Ook daar de opmerking/vraag om de boel openbaar te maken voor alle types Saab & Volvo dus geen beperking mbt vermogen o.i.d.

Dus als het allemaal door gaat zal het een algemene meeting worden. Laten we proberen de topic schoon te houden van opmerkingen zoals 'ik heb niets met Saab'. Deze topic en vooral het eventuele evenement is bedoeld voor mensen die ook wel iets met Saab hebben of daar  op z'n minst niets tegen hebben.

Eugene

Ben ik met een Koenigsegg ook welkom?

If it's not blown, it sucks...

Ben

Als het een algemene Volvo/Saab meeting wordt kan ik Volvo-forum ook wel activeren.
Soesterberg ?  :P

BartusKN

Citaat van: Eugene op 07-11-2008 17:12:43
Ben ik met een Koenigsegg ook welkom?

Jaja, wel die carbon versie dan maar :)

bassie81

doe alleen mee als het in het westen is, rijd al genoeg km's  :eusa_think:

Misha

Citaat van: Ben op 07-11-2008 17:30:49
Als het een algemene Volvo/Saab meeting wordt kan ik Volvo-forum ook wel activeren.
Soesterberg ?  :P
Soesterberg ftw !
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

pwassink

Ik mis hier alleen nog een lijstje ?

;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

MichielMaas

Nu ben ik gek op Volvo en ook Saab is niet onaardig maar ik heb geen turbo, dat vind ik dus ff minder. Ook bezitters van een turboloze 855 kunnen een Saab-Volvo meeting waarderen.  ::)

Dus geen beperkingen vwb turbo's.  :eusa_naughty:
Wel geinteresseerd in de meeting.

kefke2001

Hoi

Dit is geen slecht idee denk ik,tenslotte rijden we met wagens uit hetzelfde land he ;)
Laat maar weten waar het doorgaat en wanneer.
Ciao amigo's ;D

ervani

We gaan aan de slag met de organisatie, meer informatie als wij duidelijkheid hebben omtrent de locatie en datum.