walteRRRs volvootje

Gestart door walter leever, 07-11-2008 19:14:51

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Hij staat erg mooi op de pootjes nu!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

darius

Goed werk heren, ben echt benieuwd hoe het gaat aanvoelen bij het rijden. Heb zelf een aanbod om voor 1200 euro een kw set te kopen, maar als dit ok is ga ik dit van jullie misschien ook wel proberen.
No show, only go.

V70geRwin

Citaat van: darius op 04-08-2009 11:15:06
Goed werk heren, ben echt benieuwd hoe het gaat aanvoelen bij het rijden. Heb zelf een aanbod om voor 1200 euro een kw set te kopen, maar als dit ok is ga ik dit van jullie misschien ook wel proberen.

als die set nieuw is dan is dat een erg mooi aanbod  :eusa_clap:

darius

Citaat van: spekkie99 op 04-08-2009 11:25:38
Citaat van: darius op 04-08-2009 11:15:06

als die set nieuw is dan is dat een erg mooi aanbod  :eusa_clap:
Ja is nieuw, en hoe meer er besteld worden hoe goedkoper het wordt  :o
No show, only go.

walter leever

Vandaag de set er weer even onderuit ???

We hadden gezien bij het monteren dat de rubber veerzettingen en de lagercups niet meer helemaal "okselfris" waren en ik had op dat moment geen andere :eusa_wall:

Aangezien iedereean ondertussen op vakantie was vertrokken moest ik dus nog even doorrijden(met wat geknak en geknars tot gevolg :eusa_doh:)

Maar vanaf vandaag alles weer spiksplinternieuw :eusa_dance: en kan "ze" er weer een even tegen.

Geen geknak en geknars meer en ligt als 't spreekwoordelijke blok op de weg ;D

gr,walter

walter leever

Hallo luitjes is alweer een even geleden :eusa_shifty:

Heb dus deze week de bevestiging gehad dat de VST binnen is en ga dus zaterdag(morgen)richting Moergestel om 't lang verwachtte "kleinnood" :evil: op te halen :eusa_dance:

De afspraak met de spuiter is ook al gemaakt(in de week van 28 september  ;D)dan krijgt ze weer een kleine beauty behandeling(VST,Dak zit een heel klein deukje,achterklep tevens verwijderen sierstrip achterruit,en de achterbumper met dank aan de hondjes  :evil:)

Tevens besteld zo'n rubber matje (V70) voor de achterbumper en een paar nieuwe mistpitten.

De foto's volgen zsm. ;)

gr,walter

onnaj

Erg mooie auto heb je Walter! Staat erg goed dat 18" lichtmetaal! Leuk om weer eens een forumlid in real life te zien :)

Ben erg benieuwd hoe het eruit ziet als ie eronder zit en gespoten is!

Starbuck

Mooi Walter, heel mooi.
Vindt het een hele verbetering, de combi kleur/velg/verlaging is heel goed geslaagd. :eusa_clap:

walter leever

Dank jullie wel voor de complimenten ;) (zoals al gezegd ben er erg zuinig op ;D)

Ik heb 'm alvast een beetje uitgepakt,HIJ IS ER :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

darius

Wij willen fotoos zien.................................... ;D ;D
No show, only go.

Ronald21

status: alternative carterventilatie ?

Ik heb Tom ook nog gevraagd en zijn opzet werkte niet.

Wat werkte dan niet : geen antwoord.

mvg,

ronald

fbm

Citaat van: walter leever op 19-09-2009 21:02:55
Ik heb 'm alvast een beetje uitgepakt,HIJ IS ER :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

http://i325.photobucket.com/albums/k390/Walterleever/DSC00171.jpg

Je hebt hem toch niet naar het zelfde spuitbedrijf gebracht, als ik had?  :eusa_think:

Dan duurt het nog wel even voordat hij eronder zit!  :P

;D

Ludo

fbm

Citaat van: Ludo op 06-10-2009 21:28:49
Ik denk dat er spoedig foto's verschijnen.

Ik wacht geduldig!  :eusa_whistle:

walter leever

Citaat van: Ludo op 06-10-2009 21:28:49
Ik denk dat er spoedig foto's verschijnen.
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,36031.msg727513.html#msg727513

:D

Nou niet dus,vandaag even gebeld met Dirk(LPG-techniek)of ie al iets gehoord had.

Niet dus. >:(

Ik zelf maar even langs de spuiter,en wat blijkt,de Volvo is vandaag gespoten maar de beste man ontdekte dat er nog een deukje in 't dak zat,was bijna niet te zien. 8)
Toen de lak erop zat zag ie het(lichtinval)en heeft dus dat stuk opnieuw gedaan,nadat het deukje eruit gelepeld was. ;D

Hij heeft me verzekerd dat ie morgen klaar is,dan de bumpers er terug op,rubbermatje erop(voor de instap van de jongens,honden) ;)
en dan eindelijk weer terug.

Dus morgen en anders vrijdag zijn er plaatjes. :eusa_dance:

Gr,walter

P.s dat doet toch zeer als je 'm zo ziet staan en je mag 'm niet meenemen.