walteRRRs volvootje

Gestart door walter leever, 07-11-2008 19:14:51

Vorige topic - Volgende topic

nickk.

Citaat van: walter leever op 21-12-2009 23:12:17
Zal eens vragen wat de korting gaat zijnbij een bepaald aantal. :eusa_think:

De tweede versie kan ie ook maken(met de l-r uitlaat)

Krijg deze week een voorlopige versie(foto) te zien :eusa_clap:

gr,walter

De tweede versie zou ik stiekem heul graag willen. :eusa_shifty:

walter leever

Goed net weer even kontakt gehad met de maker(TC)

en hij gaat 't zo maken dat ze op beide passen(estate en sedan) :eusa_clap:

Waarschijnlijk gaan de kosten wel meevallen,want hij maakt geen hele bumpers maar alleen het onderste (extra)gedeelte,die je dan zelf op je eigen bumper kunt zetten. ;D
Dit gaat over de 1e versie(met 1 uitlaatopening. ;)

De 2e versie laat ie me nog iets over weten,tevens de prijzen.

Als ik meer weet kunnen we misschien een group-buy doen. ;D

Gr,walter

pikkepoelie

dat is zeker intersant want heb ook al vaker naar dit achter bumpertje zitte stare dat dat wel super bruud staat :evil: en ben nu bij mij toch bezig om nog een nette achter bumper van een sedan te vinde het nieuwe type want de r voor bumper heb ik al dat onder gedeelte zou het plaatje wel mooi af maken.

walter leever

Vandaag dus 1 steentje teveel op de ruit gehad  :eusa_wall: ,zit nou een scheur in(10 cm),zal ook wel met 't temperatuursverschil te maken hebben(lekker warm in de auto en niet zo warm buiten) ;)

Aangezien er geen glasbreukpolis is :eusa_shifty:,wordt 't weer de volle mep >:(

A.s maandag een nieuwe ruit(a 189 euries)

walter

Vulk

Ow die prijs valt nog mee. Is dat inclusief montage?

walter leever

Citaat van: Vulk op 23-12-2009 19:05:50
Ow die prijs valt nog mee. Is dat inclusief montage?

Da's aan de deur erin gezet incl btw(dus eigenlijk nog niet zo slecht) ;)

Maar had ook andere dingen met 189 euros kunnen doen. :eusa_think:

walter

Vulk

Niet origineel dan? Nuja, voor die prijs zal het worst wezen. Ik heb nog de originele na 250 000km.

Turbo-Geek

Origineel, niet origineel is om het even aangezien ze beiden gewoon bij Pilkinton vandaan komen en de kwaliteit dus identiek is.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

walter leever

Hij zei "er is er maar een,groen met een blauwe zonneband"

Dus zal wel dezelfde zijn die Volvo gebruikt,is trouwens wel opvallend dat car-glass ongeveer 200 euries meer rekent voor dezelfde ruit,bij Volvo heb ik 't maar niet gevraagd  :eusa_shifty:

walter

Vulk

Hopelijk kitten ze hem er netjes in, maar komt vast wel goed. 200 euro is een heel nette prijs. :)

Thijssie!

Citaat van: walter leever op 23-12-2009 20:20:44
Hij zei "er is er maar een,groen met een blauwe zonneband"

Dus zal wel dezelfde zijn die Volvo gebruikt,is trouwens wel opvallend dat car-glass ongeveer 200 euries meer rekent voor dezelfde ruit,bij Volvo heb ik 't maar niet gevraagd  :eusa_shifty:

walter

Je zou bij de dealer kunnen vragen of hij wat heeft staan of misschien een dealer in de buurt. Ik denk dat het incourant is zo'n voorruit dus misschien kan je hem best voor een laag prijsje hebben, toch? :)

Scooby Doo

Citaat van: walter leever op 23-12-2009 18:59:52
Vandaag dus 1 steentje teveel op de ruit gehad  :eusa_wall: ,zit nou een scheur in(10 cm),zal ook wel met 't temperatuursverschil te maken hebben(lekker warm in de auto en niet zo warm buiten) ;)

Aangezien er geen glasbreukpolis is :eusa_shifty:,wordt 't weer de volle mep >:(

A.s maandag een nieuwe ruit(a 189 euries)

walter

De mijne is gisterochtend ook gebarsten. Ze zal er toch nog eventjes blijven inzitten, (al zeker tot na de winter). :eusa_shifty:
Puppy Power!!!

darius

Hoor wel telkens de hele harde tik na een aantal minuten in de voorruit maar gelukkig nog niet gebarsten  :eusa_pray:
No show, only go.

Vulk

Heeft de mijne al sinds ik hem heb. ;D

Scooby Doo

Citaat van: darius op 25-12-2009 10:48:41
Hoor wel telkens de hele harde tik na een aantal minuten in de voorruit maar gelukkig nog niet gebarsten  :eusa_pray:

Denk eerder dat dat een van de plastic omlijstingen is die tegen de ruit aanzit (binnenkant).
Mijn 850 heeft dat ook (niet altijd). :eusa_shifty:
Puppy Power!!!