Van Rood naar Grijs !

Gestart door jefpeters, 08-11-2008 14:44:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jefpeters

Ik heb mijn 850 verkocht  bouwjaar 95 :'(
Maar heb deze week meteen weer 1 gekocht bouwjaar 97;D alleen nu met LPG /400000 KM:eusa_whistle:
Wel is de kleur veranderd en ik mis mijn mooie velgjes ,maar die komen er wel weer!Wel zijn er wat dingen die moeten gebeuren,ik wil zien of ik er een G3 van kan laten maken.zal me nog even verdiepen op het forum ,er staat zoveel over deze kwestie.Deurvanger is bij caroserie gescheurd,dit zal gelast moeten worden.
Wat ik heel jammer vind is dat ik totaal niks van de auto weet.onderhoud enz, wel is mij medegedeeld dat er een nieuwe motor in zit die nu nog maar 59000 heeft gedraaid ???en moet zeggen de motor ziet er nieuw uit.Ga nu eerst lekker poetsen.foto's komen uiteraard!


Tieske

de koning is dood, lang leve de koning zullen we maar zeggen, weet je al wat het volgende week wordt?

Chris

Veel plezier en veilige kilometers met je roffel!

Groeten,
Chris

FGG

Citaat van: jefpeters op 08-11-2008 14:44:55
Wel zijn er wat dingen die moeten gebeuren,ik wil zien of ik er een G3 van kan laten maken.zal me nog even verdiepen op het forum ,er staat zoveel over deze kwestie.

Zal niet meevallen. :-\



Citaat van: jefpeters op 08-11-2008 14:44:55
Wat ik heel jammer vind is dat ik totaal niks van de auto weet.onderhoud enz, wel is mij medegedeeld dat er een nieuwe motor in zit die nu nog maar 59000 heeft gedraaid ???en moet zeggen de motor ziet er nieuw uit.Ga nu eerst lekker poetsen.foto's komen uiteraad!

Waarom koop je dan zoiets? ???


Succes!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

jefpeters

Effe reactie op Chris ik heb deze namelijk gekocht voor 1700 euro.En mijn rode 850 verkocht voor 3100.
Dus 2 jaar erop vooruit,uiteraad heb ik de auto op de brug gehad,en was hij net APK gekeurd.