Ingedroogde (Latex-)vlekken en spetters op leer alcantara verwijderen

Gestart door Hans Duiven, 09-11-2008 16:58:01

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

De onlangs aangekochte V70 TDI had latexvlekken op zowel het leer als het alcantara.

Tips om ingedroogde latexvlekken te verwijderen zijn hoofdzakelijk het wegkrabben van de vlekken met een scherp mesje.

Gisteren kwam ik in de Action en daar stond een bus Grandprix Textielreiniger, ook geschikt voor leder interieur.

Vandaag volgens de aanwijzingen met een borstel bezig geweest, maar ik kwam er al snel achter dat een microvezeldoekje véél beter werkt.

Alle vlekken zijn verdwenen! Super! Ik laat het nog even uitdrogen en dan gaat er nog lederverzorgingsmiddel op.

Geweldig goed spul voor slechts €1.89 per spuitbus en ik heb voor het hele interieur nog geen kwart verbruikt.

Doe er je voordeel mee,

Hans

elianmars

Ik ben eigenlijk wel benieuwd in welke kleur het hemeltje gesausd is, Hans  :eusa_shifty:

Hans Duiven

Citaat van: elianmars op 09-11-2008 17:15:31
Ik ben eigenlijk wel benieuwd in welke kleur het hemeltje gesausd is, Hans  :eusa_shifty:

Het hemeltje is okidoki  ;D Maar witte latexvlekken werken nogal storend op een donker interieur.
Eerlijkheidshalve moet ik nog vermelden dat mijn eega deze bus zag staan en mij er op wees.

Nou da's weer dikke punten scoren! Ga  zo door meid  ;D

Hans

KUKO (Rob)

Hans Duiven

Gunnar

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381