Rechte of schuine kont?

Gestart door RolandW, 11-11-2008 13:51:40

Vorige topic - Volgende topic

RolandW

Ik vroeg me af waarom jij voor jouw uitvoering hebt gekozen.
Ik wil al zo lang als ik me kan herinneren een V70 station omdat ik dat naast praktisch ook echt mooi vind.
Ik zou echt geen ander model (Volvo) willen, maar zie er hier op het forum genoeg met een schuine achterkant.

Vertel..

Joris_Scholte

Recht; als het goed genoeg was voor Jan Lammers is het ook goed genoeg voor mij. ;)

hathü

Estate is gewoon de mooiste Volvo. Schuine kant???? Je bedoelt Sedan :eusa_think:

BenC70ES

Deze natuurlijk:
  8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Rogers XC 70 2000

vanzelfsprekend estate... maar dat geldt voor nagenoeg alle sedans - combi's.
dezelfde auto met meer ruimte en meestal fraaier en veeeeeeel praktischer.

Alfa 156 1.9 jtd sportswagon
Rover 75 2.0 cdt tourer
Volvo V70 XC (lpg)

RolandW

Citaat van: hathu op 11-11-2008 14:56:18
Schuine kant???? Je bedoelt Sedan :eusa_think:

Aflopend
                                                                                \
\ schuin (dat schuin daarna ook recht wordt laat ik ff zitten. \__ )
| recht                                                                            |

sv3nrg

Heb een sedan en ook altijd al gehad. Zou wel een estate v70 of 850 willen hebben maar deze kwam toevallig op mijn pad.

Vind lang niet alle stations mooier dan de sedan. Verder vervoer ik nooit echt grote dingen, en een dagje ikea kan ook makkelijk met de sedan als je d achterbank naar beneden klapt. Heb dan ook (nog) geen gezin ;)

Ooit wil ik wel een volvo xc90 natuurlijk ;)

Walter

vind eigenlijk de sedans mooier, bij 850, 240 en 7/900 maar ook de S60 en de nieuwe S80. Maar devolgende gaat toch een estate worden, puur voor het praktische.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Eugene

If it's not blown, it sucks...

Nunki

Heb niet perse een estate nodig maar aangezien het me toch weinig / niks scheelt in de WB dan liever een estate. (wel met achterspoilert!)
Maar een mooie 854 t5-r of r blijft ook een mooi gezicht. (kont)

M a r c

zie het nut van die topic niet.... gaan de estaterijders de sedanrijders weer overtuigen waarom het ene mooier zou zijn dan het andere...  ???

sedan blijft toch het mooiste  :eusa_whistle:  als ik veel spullen wil vervoeren koop ik wel een bussie  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Simplicity

Een estate omdat ik anders geen plaats heb voor m'n ego :eusa_whistle:

Joris_Scholte

Citaat van: M a r c op 11-11-2008 16:22:08
zie het nut van die topic niet.... gaan de estaterijders de sedanrijders weer overtuigen waarom het ene mooier zou zijn dan het andere...  ???
sedan blijft toch het mooiste  :eusa_whistle:  als ik veel spullen wil vervoeren koop ik wel een bussie  ;D
Inderdaad, nu je het zegt: hadden we al niet eens een topic hierover gehad? ???

-D©©©L-

Citaat van: Joris_Scholte op 11-11-2008 16:55:43
Citaat van: M a r c op 11-11-2008 16:22:08
Inderdaad, nu je het zegt: hadden we al niet eens een topic hierover gehad? ???

1 ?

twee zelfs...

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,13616.0.html
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,13617.0.html

dus wat betreft dit topic...  ;D

elianmars

Maakt mij geen hol uit. Ik vind beide uitvoeringen heel mooi.