850 T5 project...einde project nadert

Gestart door koenne, 11-11-2008 19:09:18

Vorige topic - Volgende topic

BOV

Mooie foto René!

Ziet er weer goed uit zo!
Heb je m vanmorgen nog gepoetst ofzo?
I take pictures and build stuff...

koenne

Citaat van: BOV op 26-12-2008 13:40:01
Mooie foto René!

Ziet er weer goed uit zo!
Heb je m vanmorgen nog gepoetst ofzo?

Niet gepoetst, dan mot ik morgen wachten tot alles ontdooit is voor ik weer in mijn auto kan komen... Een beetje zon doet wonderen. Hij schijnt alleen zo fel dat ik de voorkant niet eens op de foto kan zetten.

Vanmorgen nog even naar Roermond geweest, moest nog wat ophalen. Gelijk nog een keer de roertunnel gepakt (jaja hij was open!!) geweldige uitvinding een 3" downpipe zonder kat, een tunnel en weinig verkeer. klinkt geweldig.

BOV

:eusa_clap: :eusa_clap:

Komen we vanmiddag ook nog tunnels tegen?

Vond hem vorige week ook al super klinken in de roertunnel  :eusa_drool:

koenne

Nog wat foto's, gemaakt door BOV op de terugweg van Baarn zondag:

Binnekort even het logo in de grille plakken en eens rondkijken voor een R bumper in de goede kleur.

koenne

UPDATE:
Gisteren het logo in de grille gezet en de spatlap weer gemonteerd. Deze was ik vergeten met het terugmonteren van het binnenscherm...en had nog geen zin om die k*t popnagels weer uit te boren enzo. Rijden deed ie zonder spatlap rechtsvoor ook goed  ;).

Hier nog wat foto's zoals ie er nu bij staat. Begon wel al wat donker te worden.

Taranis

Topic net helemaal doorgelezen, mooi verhaal, netjes gedaan! :eusa_clap:

wepster

he rene hoebevald het chippie ??? ???

hij is wel mooi geworden en zeker met die mods die je er aan gedaan hebt  :eusa_clap:

BOV

Volgens mij bevalt de chip hem goed, de banden volgens mij wat minder :P

Alleen nog ff n setje luxe nr. platen... ;)

Sbv

En een clubsticker en kentekenplaathouder

koenne

Ik zal binnekort een clubsticker erop plakken, maar kentekenplaathouder laat ik gewoon zo, hoef geen reclameauto.

@ Webster: De chip bevalt zeer goed, het verschil is echt goed merkbaar. Enige minpuntje is het lambda lampje dat blijft branden. De banden hebben het inderdaad wat zwaarder, zeker met koud weer nu, en michelin is al een beetje een harde band.

Maar er komen morgen 4 Toyo proxes 215-45R17 binnen, hopelijk kan ik zaterdag tijd maken om ze te monteren.

Black Magic

Citaat van: koenne op 05-01-2009 19:03:42

De banden hebben het inderdaad wat zwaarder, zeker met koud weer nu, en michelin is al een beetje een harde band.

Maar er komen morgen 4 Toyo proxes 215-45R17 binnen, hopelijk kan ik zaterdag tijd maken om ze te monteren.

Ligt er maar net aan welke michelin je bedoeld over het algemeen zijn het juist zachte banden (op een paar modellen - exalto en sport- na dan)

koenne

Citaat van: Black Magic op 05-01-2009 21:59:39

De banden hebben het inderdaad wat zwaarder, zeker met koud weer nu, en michelin is al een beetje een harde band.

Ligt er maar net aan welke michelin je bedoeld over het algemeen zijn het juist zachte banden (op een paar modellen - exalto en sport- na dan)

Bij mij ligt voorop Michelin pilot sport op dit moment. Ze lagen erop toen ik de velgen overnam, maar op dit moment zit er nog maar 2,2-2,5 mm op rondom, dus toch tijd voor wat nieuw rubber. Zeker met die sneeuw enzo nu. Winterbanden staan nog op de nominatie. Heb een setje Perfo's gekocht, maar moet ik nog op gaan halen, daar wil ik een wintersetje van maken voor volgend jaar.

Ludo

Enige minpuntje is het lambda lampje dat blijft branden.

heb je de foutcodes al eens uitgelezen?.

koenne

Citaat van: Ludo op 05-01-2009 22:21:53
Enige minpuntje is het lambda lampje dat blijft branden.

heb je de foutcodes al eens uitgelezen?.

Ja, foutcode 1-1-2, iets in de ECU. Daarna gewist, lampje uit, en blijft ook een tijdje uit. Maar bij het starten met warmere motor springt het lampje weer aan. Tenminste de 2x dat ik het geprobeerd heb sprong het lampje weer aan onder die omstandigheden, kan ook toeval zijn.

thuur

Als het lampje aanspringt is er wel degelijk een reden voor.

Gr 8)