Even lachen (vrouwen en auto's)

Gestart door Timaro, 12-11-2008 08:03:30

Vorige topic - Volgende topic

Eugene

Citaat van: Joris_Scholte op 13-11-2008 09:48:19
Citaat van: Domaso op 13-11-2008 09:43:03
...
Stel je voor dat het mogelijk zou zijn om in D te starten...
...
Wij hadden bij Connexxion een Interliner die dus wél in D gestart kon worden...

Kniptang, kroonsteentje en een schroevendraaier, dan is dat in 5 minuten geregeld ;)

If it's not blown, it sucks...

Turbo-Geek

Citaat van: FGG op 13-11-2008 08:44:06
Citaat van: Turbo-Geek op 12-11-2008 22:35:56
http://www.abc.net.au/science/news/img/health/yawn150807.jpg

Geen vrouw (vriendin) zeker?

Oh ja wel hoor maar vind het slaapverwekkend dat overloze gelul over Mannen - Vrouwen.
Anno 2008 doen/kunnen vrouwen vrijwel alles wat mannen kunnen en dat is niks nieuws.
Dat vrouwen een dikke auto rijden is al helemaal niet bijzonder meer dus waar hebben we het over.
Er zijn natuurlijk vrouwen zonder enig technisch inzicht en die niet fatsoenlijk kunnen rijden maar zo zijn er ook vele mannen, dus what's the point ?
Ondertussen heb je dan een topic met meer dan 5 pagina's terwijl technische vragen/problemen vaak nog niet eens de helft halen.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

heutink

;D
Er zijn ook vrouwen die heel handig zijn.....ik ben er met 1 getrouwd, en ik heb ook 3 handige dochters die allemaal auto rijden, en ze kunnen allemaal beter met de paardentrailer achter de volvo achteruit rijden dan ik.
Een paar vinden ook dat ze beter vooruit rijden dan ik, zelfs zonder trailer......,
en misschien hebben ze ook nog wel gelijk  ???
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Freakybaby

Citaat van: Turbo-Geek op 13-11-2008 18:12:43
Oh ja wel hoor maar vind het slaapverwekkend dat overloze gelul over Mannen - Vrouwen.
Anno 2008 doen/kunnen vrouwen vrijwel alles wat mannen kunnen en dat is niks nieuws.
Dat vrouwen een dikke auto rijden is al helemaal niet bijzonder meer dus waar hebben we het over.

Zullen we dan met de discussie verder gaan of mannen en vrouwen gelijk zijn of niet?
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Quota

Citaat van: Dirk342 op 13-11-2008 08:22:01
Pff, laat maar dus dit onderwerp. Mijn vrouw rijd alleen in de Volvo als het echt niet anders kan, want ze rijd als een dweil ! Pedaalridder 1e klas (ben dus superblij met de automaat anders kwam ze er al helemaal niet in), kijkt echt totaal nergens na en zoals zoveel vrouwen nergens opletten, nergens naar kijken maar meteen doen of juist niet. Laatst met een gangetje van 170 op de A12 van uiterst links naar de rechteruitvoegstrook zo de A50 op.... me hart zat me in de keel.  En zo heb ik nog wel meer voorbeelden.  Zelf rijdt ze Renault Twingo, mag hopen dat ze daar niet zo mee rijd als dat ze probeert met de Volvo....
Vast niet, die twingo haalt de 170 niet...;)

-D©©©L-

Citaat van: Freakybaby op 13-11-2008 19:55:26

Zullen we dan met de discussie verder gaan of mannen en vrouwen gelijk zijn of niet?

Net nog gechecked: Nee, niet gelijk. Wel compatible  :-*

Freakybaby

Ik zou zeggen: verschillende talenten

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

razorx

Citaat van: -D©©©L- op 13-11-2008 21:34:55
Citaat van: Freakybaby op 13-11-2008 19:55:26

Net nog gechecked: Nee, niet gelijk. Wel compatible  :-*
;D
Intelligente opmerking en met humor.
Groeten van Yits.

italia

Ach, mn meis vond haar eerste auto (360 hatchback) maar een kriem om in te parkeren, destijds met de 855 AT vond ze hem wel te groot maar wel overzichtelijk, alleen aan de voorkant niet. inparkeren ging met de AT natuurlijk super.

Nu heeft ze een 360 Sedan, "deze rijdt super!!" "heb vanmiddag weer zo'n ventje in een vw er uit gereden! hihi" De S60 vind ze wel lekkur rijden maar veel te snel, "je hebt zo een bekeuring"...

Heb al eerder een opmerking gemaakt hoe stoer het is om te zien hoe een meisje van krapaan 1.70 met zo'n grote bak omgaat. destijds nog met de 740. En dat het allemaal ff wat wennen is: ze heeft veel minder ervaring en maakt veel minder kilometers, logisch dan toch?

Laserblue

Sandra was vorige week ff met de Van weg, je weet niet wat je ziet; een wijffie van 1.68m in zo'n bak  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Freakybaby

Citaat van: Laserblue op 13-11-2008 22:23:01
Sandra was vorige week ff met de Van weg, je weet niet wat je ziet; een wijffie van 1.68m in zo'n bak  ;D

Ben je niet bang dat ze verdwaalt ;D

elianmars

Citaat van: nardgilsing op 13-11-2008 14:09:06
Dat jullie (vooruit sommige dan) durven je vrouw in een Fiat Seicento of zo'n ander klein hok te laten rijden?

Laatst gezien wat er van een zo'n ding over blijft na een botsing.....
2 auto's bij het stoplicht,  1e was Fiat Seicento 2e een volvo v70 (mijn vader)
Komt er een malloot met kilometer of 50 (geschat want gebeurde op rondweg in Eindhoven snelheid daar is 70) achteropgereden bij de volvo, die wordt op zijn beurt tegen de fiat aangeduwd.

Auto die achterop reed Hyundai i30 naar de galamiezen, olie en koelvloeistof liepen over het astfalt. De fiat nog erger, voorstoel afgebroken, deuren geblokkeert en achterbumper zat tegen de banden aangedrukt.

De volvo had ook wel wat, maar viel me mee gezien de ravage.
nieuwe achterbumper en trekhaak, en aan de voorzijde bumper, motorkap en koplampen. (airbags zaten nog netjes opgevouwen ;) )

Nee mijn vriendin krijgt straks een eigen volvo.

Je hoeft mij niet te vertellen dat een Seicento een (gevaarlijk) hok is. Ik had een 850 voor haar gekocht, maar daar wilde ze niet mee rijden. Ze vond 'm niet lekker rijden, te groot, te onoverzichtelijk.

Als zij in een Sei wil rijden, dan gaat ze haar gang maar. Ik kan haar niet dwingen in een andere wagen te rijden.

elmarconi

Citaat van: elianmars op 13-11-2008 22:33:21
Ik kan haar niet dwingen in een andere wagen te rijden.

Je moet ook op het gevoel spelen. Dat je vreselijk ongerust bent als ze met zo'n gevaarlijk koekblik rondtuft.

Mijne heeft ooit in de kettingbotsing gezeten. Daarvoor wou ze een klein snel autootje. Daarna telde alleen meters motorkap en kofferbak...

--
Autogas Inside . . .

GeertG

Citaat van: elmarconi op 13-11-2008 23:18:31
Citaat van: elianmars op 13-11-2008 22:33:21
Ik kan haar niet dwingen in een andere wagen te rijden.

Je moet ook op het gevoel spelen. Dat je vreselijk ongerust bent als ze met zo'n gevaarlijk koekblik rondtuft.

Mijne heeft ooit in de kettingbotsing gezeten. Daarvoor wou ze een klein snel autootje. Daarna telde alleen meters motorkap en kofferbak...

Ik hebzelf met een Nissan Micra (toen we nog een 2e autootje hadden) in een ketting-van 4-botsing gezeten (weekje last van nek en rug). Ik was nr.3 en reed nog geen 30 toen een 205cc (of was het al een 206cc) mij tegen de stevige, vrij nieuwe, Golf van een collega duwde die daarop weer een grotere Toyota raakte. De Nissan was ca. 30cm korter en aan z'n eind gekomen.

Moet er niet aan denken dat vrouw en kids in zoiets zitten en met normale snelheid een klap krijgen. Was net in de tijd dat de oude passat variant eruit moest en een van de belangrijkste redenen waarom er een 850 kwam...... :D

En nog even on-topic: Nancy houdt zich dus doorgaans netjes aan de snelheid maar rijdt wel door. En wanneer ze op de italiaanse autostrada in tijdnood zit om de veerboot te halen is het veel meer dan doorrijden  ;)  Die italiaanse linksrijders wisten niet waar ze moesten kijken  ;D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

mafvanvolvo

Aan alle vrouw onvriendelijke druiven op dit forum,een goede tip.

ZOEK EEN ANDERE VROUW.

Groeten Ted.