Willem stelt zich voor

Gestart door Willem Span, 09-11-2008 19:35:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willem Span

Goedenavond iedereen!

Ik ben Willem, 24 jaar en woon in Lage Mierde (iets onder Hilvarenbeek bij Tilburg). Heb sinds vorige week zaterdag een metalic-rode 850 gekocht! Volgens mijn gegevens een 2,5L 106kW. Eventueel kenteken: HV-LP-01 '94-er

Heb er al wat problemen mee gehad: het (zoals ik hier al veel gelezen heb) bekende relais 103... Dat is inmiddels verholpen, wat een heerlijke auto!!

Misschien dat ik jullie wel eens zie!

Groeten,
Willem

PS. Foto's komen z.s.m.

Claudia

Welkom Willem!

Net een 'nieuwe' auto, en meteen al relais-perikelen!
Ach, je moet maar zo denken: nu kan je wél meepraten. :P
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Willem Span

Haha ja klopt! De handelaar waar ik 'm haalde heeft dit wel vermeld, maar hij zei dat het nog maar één keer voorgevallen was (logisch dat 'ie dat zegt natuurlijk).

Ik heb er tijdens de proefrit ook niks van gemerkt, pas de dag erna hè! Maar echt 3 keer per 5 kilometer ofzo, redelijk vaak dus! Nu echt nergens meer last van, alleen het flexibel stuk aan het spruitstuk bij de uitlaat moet nog vervangen worden. Als dit gedaan is is de rest van de auto aan de beurt   ;D

Chris

Welkom Willem, en nu maar genieten van die roffel van je!

Groeten,
Chris

Willem Span

Net nog maar ff snel een foto gemaakt (in 't donker)! Niet op de schade letten linksvoor op de bumper  :P

En ja, er moet nog veel aan gebeuren!!


FGG

Welkom op 't Forum, Willem.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

V70geRwin

Welkom hier en veel plezier met je 850!

Topsport180

Gefeliciteerd met je aankoop en ik weet zeker dat je op dit forum alle info zult vinden om (zo voordelig mogelijk) te komen tot een (nagenoeg) perfecte 850  8)
C70 T5 - 122.000KM - 275pk/395Nm - handbak - leer/alcantara. 440 TD - 207.000 KM - lederen bekleding, ABS, airbag, airconditioning, 15 inch
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,2777375,2779221#msg-2779221

RolandW


VolvoFan

Welkom hier hoor, succes met de wagen!

walter leever

welkom op 't forum willem,

denk trouwens dat bijna alle volvo's hier projektjes zijn, :eusa_eh:

succes met het jouwe  ;D

Willem Span

Citaat van: LPGLE op 13-11-2008 20:59:24
heeey een bordeaux rode 10V   u r my friend :)

Een GLT achterklepspoiler....spiegelkappen in kleur...verlagings veren voor,  achter verlagen d.m.v LPG, veerpootbrug , andere wieltjes en karren maar :) ging niet in een jaar tijd hoor...Maar de auto wordt er nóg mooier van, en het plezier stijgt vanzelf mee

Veel plezier

Tnx voor de tips! Haha, zal ze onthouden.. Eerst maar ff sparen weer he! Geld groeit niet op m'n rug (vooral niet met zo'n slurperd) ;)

MichielMaas

Heel veel plezier met je volvo en hier op het forum.

darius

Welkom, heb de mijne ook nog niet zo lang. Na aankoop meteen bij Volvo oudenaarde binnen gestoken om vervelende zaken te vermijden. Maar ja hij staat al 6 weken te blinken zonder dat ik erin kan rijden wegens problemen met mn inschrijving hier in belgie .....sjips..Ik zit er wel vaak in te genieten mn leerparadijsje,
No show, only go.