ik was eral maar de t5 nog niet

Gestart door mistah-mike, 15-11-2008 22:32:31

Vorige topic - Volgende topic

Ran-DiZzle

jij hebt niet eens geld om uit te gaan....  :eusa_think: :P

verder een nette wagen, nice headlights ;D

Citaat van: Jeff op 15-04-2009 15:08:13
Zaterdag even kijken of het wat is als 2de auto, aangezien Sweety uit elkaar gaat!  ;)

)()()sT

Zaterdag even kijken of het wat is als 2de auto, aangezien Sweety uit elkaar gaat!  ;)

Ga je er ALWEER een kopen Jeff? Wordt een aardige verzameling zo onderhand.

Citaat van: Ran-DiZzle op 16-04-2009 23:32:44

Dat komt door al die T-5R-en en R-en die hij al gekocht heeft hier.  :evil: :eusa_dance:

mehn

Citaat van: )()()sT op 17-04-2009 08:21:39

Ga je er ALWEER een kopen Jeff? Wordt een aardige verzameling zo onderhand.

Citaat van: Ran-DiZzle op 16-04-2009 23:32:44

Dat komt door al die T-5R-en en R-en die hij al gekocht heeft hier.  :evil: :eusa_dance:

Daarom gaat ie Sweety nu slopen ::)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Wout309t

Het begint een beetje zielig te worden Jeff.
Je kunt beter langer dan 10 seconden nadenken voordat je weer iets roept wat je niet waarmaakt..
2011 V70 2.0T R-Design MT

Rutger B

Deze auto WAS dus van mijn broertje en  is dus al even VERKOCHT   ;D

mistah-mike

Is correct de auto staat nu ergens bij volvo dealer in emmeloord te koop omdat de jongen waaraan ik hem verkocht heb  de wagen niet van zijn ouders mocht houden  :eusa_whistle:
Als ik  straks weer  geld over heb komt er zeker weer 1! en ik blijf hier wel wat omsneupen  ;)
Groeten Mike

)()()sT

Jammer Jeff, moet je weer naar een volgende op zoek  ;D

mistah-mike

haha ik denk dat jeff zijn hele leven blijft zoeken en niks gaat kopen  hij doet zijn naam als forum SPAMMER dan ook echt wel eer aan  haha ;)
Citaat van: )()()sT op 17-04-2009 12:49:58
Jammer Jeff, moet je weer naar een volgende op zoek  ;D

Jeff

Beetje jammer hoe sommige mensen hier reageren...

Ik heb tenslotte nooit aangegeven dat ik al een T5 of T-5R of R gekocht heb/had, ik zelf heb interesse in deze auto's maar loop al heel lang rond met de twijfel, wordt het een C70 Coupe of een 850.....

Als jullie het topic van Sweety ook hebben bijgehouden/gevolgd zal je ook zien, dat er nooit sprake is geweest dat Sweety gesloopt zou worden. Daarom vindt ik bepaalde uitspraken van mensen hier op het forum niet echt gepast!

Hopelijk heb ik genoeg gezegd hierover.
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

mistah-mike

Hallo volvo fans na een tijdje in een opel tigra te hebben gereden :eusa_wall: werd het tog al snel duidelijk dat er een 3e poging gedaan moest worden om een 850 te rijden en dat is nu dan ook gebeurt!! ;D
Ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een mooie nette volvo 850 2,5 20v automaat met alle opties zoals airco cruisecontrol enzenz die heb ik opgehaald met mijn broer rutger die hier ook vaak op het forum om sneupt.
Verder heeft de auto 220000 gelopen en rijd nog super  ook goed onderhouden als ik de  boekjes mag geloven en dit is hem dan ! :evil:

Zal binnenkort even duidelijke fotos maken de wagen is nog mooi origineel wil er alleen andere velgen onder en een r bumpertje en een r spoiler dat komt op den duur  allemaal wel groeten :eusa_boohoo:
hoop dat er binnenkort in het noorden weer een meeting is !

Mike

Rutger B

Dat is een erg mooie en nette 850 Broertje van buiten en van binnen wees er maar zuinig op  :eusa_clap:.
Wel even een nieuw uitlaat sierstukje halen he  :angel:

mistah-mike

Zeker rijd ook echt top!
Binnenkort wel even een sierstukje ophalen ja moet ook even xenon is tog iets beter zicht hehe :eusa_dance:

volvorider

Leuke auto.,

Heb het hele topic voor het eerst gelezen, helaas geen foto's meer te zien.
Kon uit het verhaal niet helemaal opmaken waarom je je tweede Volvo van de hand hebt gedaan.

mistah-mike

Auto werd te duur aangezien ik toen 20 was en de verzekeriring erg duur was aangezien ik 5 minuutjes van het werk afwoon hier nog een foto van de t5 [img]http://Auto werd te duur aangezien ik toen 20 was en de verzekeriring erg duur was aangezien ik 5 minuutjes van het werk afwoon hier nog een foto van de t5 http://www.mijnalbum.nl/Album=KSWQPIJS  ben trouwens wel benieuwd waar die nu gebleven is  ::)

hathü

Die ziet er mooi uit, met nog de originele wielen er onder , heeft wel wat. Heb je hem nu gekocht of echt op gehaald ;). Bij ophalen denk ik voor niks gekregen of gratis mee genomen ;D.

Veel plezier ermee.