achterspoiler met derde remlicht

Gestart door boerdet, 18-11-2008 16:50:42

Vorige topic - Volgende topic

boerdet

Ik plaats deze vraag in "Algemeen" omdat ik in "Techniek" niet meteen een goede plek zie.
Ik heb schade aan de achtezijde van mijn 855 Estate uit 1995 en er moet een nieuwe klep en bumper op. (Een Honda Civic heeft zich Total Loss gereden op mijn achterkant... :)
Ik dacht dat dat misschien een goed moment is ook maar meteen een spoiler met derde remlicht (dan had ie me misschien wel zien stilstaan...) te kopen en te laten monteren.  Heeft iemand een idee hoeveel dat ongeveer gaat kosten?
En is het zelf te doen?
gr TB

M a r c

Is te doen, er zijn originele en imitatie op de markt.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

boerdet

En weet je ook ongeveer een prijs?

jefpeters

Citaat van: boerdet op 18-11-2008 16:50:42
Ik plaats deze vraag in "Algemeen" omdat ik in "Techniek" niet meteen een goede plek zie.
Ik heb schade aan de achtezijde van mijn 855 Estate uit 1995 en er moet een nieuwe klep en bumper op. (Een Honda Civic heeft zich Total Loss gereden op mijn achterkant... :)
Ik dacht dat dat misschien een goed moment is ook maar meteen een spoiler met derde remlicht (dan had ie me misschien wel zien stilstaan...) te kopen en te laten monteren.  Heeft iemand een idee hoeveel dat ongeveer gaat kosten?
En is het zelf te doen?
gr TB

Mijn vrouw heeft eens haar Fiat Punto total loss gereden op een Volvo 850,vandaar dat wij nu Volvo rijden.  ;D De Volvo moest alleen een nieuwe :-\ kenteken plaat

koenne

Check effe bij european tuning. Was er vandaag, en zag er zelfs nog eentje op voorraad liggen.
Origineel is meestal wat duurder, maar je kan altijd vragen. Voor een sedan spoiler vragen ze bij de dealer zo'n 300 euro.

Succes!

wepster

Citaat van: boerdet op 18-11-2008 18:06:06
En weet je ook ongeveer een prijs?

kijk eens bij WWW.europeantuning.nl of op marktplaats en dan zoeken onder volvo 850 bij onderdelen  daar zijn ook verschillende aanbieders ik geloof zo uit mijn hoofd net iets van rond en om de 100 euro maar pin me er niet op vast anders kun je ook nog eens bij www.actuning.nl kijken die heeft ze ook

Ludo

Citaat van: jefpeters op 18-11-2008 20:31:26
Mijn vrouw heeft eens haar Fiat Punto total loss gereden op een Volvo 850,vandaar dat wij nu Volvo rijden.  ;D De Volvo moest alleen een nieuwe :-\ kenteken plaat

heb je die Volvo daarna dan overgenomen?.
dan lijkt het in je avatar meer dan alleen een kentekenplaat. ???

;D

JorritV70

wel jammer dat die achter velgen niet voor op liggen ::), alhoewel dat had je 2 lekke banden gehad :eusa_wall:

GRoet Jorrit

irian paul

Bouke

knoopie

heb afgelopen week klepspoiler besteld met 3e remlicht bij volvo-dealer hooftman in waddinxveen
zij vroegen 224,- incl. en daar gaat nog 15% clubkorting af.
spoiler staat in de primer en moet nog gespoten worden in de kleur 417 (donkerblauw)

de gene vraagt 100,- incl. monteren
rieel of niet?

groeten richard  ;)

UserID6342

100 euro voor het spuiten en monteren vind ik niet duur, maar weet natuurlijk niet wat voor prijzen jij gewend bent ;D

cas

heb ook een spoiler gekocht voor mijn 850, en zelf verf gekocht, 2 compo en toebehoren. materiaal ben ik al 50 euro kwijt, dus 100 euro is zeer zeker niet duur incl monteren.  vind de aanschaf wat aan de hoge kant, maar die van jou is wel nieuw en MET derde remdinges.  dus heft elkaar weer op :-)

maakt je auto echt af zon ding!
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Rianne

Ik begrijp dat ik erg veel mazzel had met €60,- voor een originele (!) volvo spoiler met 3e remlicht inclusief montage en al in de juiste kleur. :D
Komt van een sloop auto af....

...of zou het ermee te maken hebben dat de monteur mij destijds erg leuk vond....  :eusa_whistle:

Vulk

Mijne heeft ook maar zoveel gekost in het juiste kleur. Overigens zonder 3de remlicht. :)

Slopers zijn daar handig voor. :)