Opa's Gascomfoor

Gestart door Like_a_G3, 02-03-2011 18:35:04

Vorige topic - Volgende topic

Like_a_G3

Citaat van: arjenT5R op 03-03-2011 17:24:36
Ja ik vond het een leuk ding
misschien opa ook maar eens uitlaten op de ring?  ;D

nou... ik ga nooit meer naar de ring in een automaat.. wat een hel was dat, net een aan/uit schakelaar!
En opa is te oud voor dat soort grappen. ik wacht wel tot ik een serieus rappe E30 heb :)

JvW

Welkom Hans!

Ik ben je al een paar keer tegengekomen. Ik woon in Oost-Souburg.
De volgende keer zal ik naar je seinen. Ik rijd in een blauwe V70 met heldere (xenon)lampen en natuurlijk met een forumsticker.

Veel plezier met de roffel.

Like_a_G3

oke, ik zal m'n ogen openhouden, maar ben jij diegene die z'n duim opstak op de sloeweg in vlissingen?

Like_a_G3

ach nee, opa heeft een kwaaltje..

-ben afgelopen weekend naar limburg op en neer gereden, en onderweg valt de teller af en toe uit, zonder enige regelmaat, waarbij 2 waarschuwingslampjes gaan branden,

wat kan dit zijn? uitlezen of ergens slecht contact?

confruo

bij mij gebeurde dat toen toen mijn ABS controller vervangen moest worden .  dan ging de pijl branden en nog iets inderdaad. en de teller was bij mij de snelheidsmeter.

UserID6342

Citaat van: Like_a_G3 op 05-03-2011 11:36:57
ach nee, opa heeft een kwaaltje..

-ben afgelopen weekend naar limburg op en neer gereden, en onderweg valt de teller af en toe uit, zonder enige regelmaat, waarbij 2 waarschuwingslampjes gaan branden,

wat kan dit zijn? uitlezen of ergens slecht contact?

Zou eerst de ABScontroller maar eens vervangen ;D  Bekend kwaaltje bij die dingen.

Like_a_G3

Oké, ontzettend bedankt, wat zouden de eventuele kosten zijn van een ABS controller, of is het mogelijk deze te repareren?

mjansen

thuurbo heeft een aanbieding