Het begin van een blogje

Gestart door Volvo850 93, 30-05-2010 11:35:45

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Apexjes kosten niet veel en zakken goed na  :eusa_dance:
Netjes hoor, verder wel koesteren die alter 1!

Freakybaby

Staat goed die velgen! Beter dan ik verwacht had toen ik ze uit de doos zag komen.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Volvo850 93

Ben echt blij met de velgen onder de roffel,

Apex wel van gehoord maar verder geen ervaring mee, heb daar de ballen verstand nie van, maar ik ben er mee bezig maat van me weet het een en ander van>: Duss Komt goed,
@ )()()sT de 850 word ieder week gewassen, en net voor de bouwvak, word de binnenkant en buitenkant goed aangepakt.
En ook begin augustus krijg de 850 iets meer geluid haha.

Berserker

Mooie kleur Volvo, heb de zelfde kleur met mijn 850 uit 1993 :)

Volvo850 93

Ik begin de kleur steeds mooier te vinden, moet eerlijk zeggen toen ik de auto een paar dagen in bezit had, dat ik de kleur niet echt geweldig vond, maar nu met andere velgen, word de kleur steeds mooier.

Mvg Dennie

san

Mooie wagen en die velgen schitterend! ;) had ik je al gefeliciteerd,bij deze dan.Nu nog iets omlaag en dan is ie af.

Volvo850 93

@ San Dankjewel. en de 854 moet nog iets omlaag idd. Maar dat komt goed

Volvo850 93

11 September ben ik bij webster geweest en die heeft de demper leeg gehaald, Nou heeft de 854 een mooie beschaafd geluid  klinkt gewoon lekker.
Verder op de planing.
Xenon verlichting 5000k
Verlagen
en binnenkort alsvast in wintermode.

Mvg Dennie

Volvo850 93

Zo het is even stil geweest op mijn blog, maar daar komt weer verandering in want er zijn al weer verschillende dingen veranderd aan de 854

Zoals
1. nieuw uitlaatsierstuk
2. Rolgordijn voor achterin
3. Powerflex motorsteun
4. onderhoudsbeurt; Nieuwe olie, olie filter, complete ontsteking met kabels bougie's, verdeelkap en roter
5. Draagarmen.

Foto's zal ik vdw even maken

Mvg Dennie

Volvo850 93

Net ff bij dirk geweest in nijmegen, de arm steun met bekerhouder's opgehaald, het zijn van die kleine dingen maar een groot gemak. straks ff foto's maken

Dirk bedankt voor de koffie en de gezelligheid

Mvg Dennie

Volvo850 93

Volvo850 93

Vamdaag ff de 854 gewassen. en meteen weer foto's gemaakt, want dat had ik Jack v belooft om een foto te maken van de vpb in het kofferbak.
Maarja 1 foto das ook niks dus maar meteen een paar ook van de uitlaatsierstuk.

De Veerpootburg Achter

De veerpootburg Voor

De Uitlaatsierstuk

En de Volvo zelf

Mvg Dennie

StefanCJ