Draadje onder de motorkap

Gestart door bupozaanstad, 25-11-2008 11:00:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bupozaanstad

Niemand die even onder de kap wil / kan kijken?

francois

draadje wat dat is weet ik ook niet
wat ik wel even kwijt wil is dat je bovenste motor steun gescheurt is (rubber )    ::)

bupozaanstad

Ja je hebt helemaal gelijk, rubber zit er nog geen 5500 KM in, heb de bon in me kast liggen voor het vervangen van het rubber  ;D is gelijk met de distri gedaan.

TIMON

draadje van een alarm ?? motorkap schakelaar??
85011940

Gunnar

Die KKK is normaal, dat is een K14 turbo, die standaard op de 2.5tdi zit.
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

bupozaanstad

Citaat van: Gunnar op 05-12-2008 21:12:54
Die KKK is normaal, dat is een K14 turbo, die standaard op de 2.5tdi zit.

OK standaard dus maar dan nog de vraag war doen die ringen tussen die flens??

bupozaanstad

Citaat van: TIMON op 05-12-2008 20:44:41
draadje van een alarm ?? motorkap schakelaar??

Zeker niet van een een of andere alarm installatie. Beetje vreemde verschijning maar ik vind het wel best  :eusa_dance:

Gunnar

Misschien zijn die koperen ringen een deel van de pakking die ertussen zit, de rest kan iets verder naar binnen zitten.
Het lijkt me heel sterk dat dat dicht zou zijn met een pakking en losse ringen :-)
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

bupozaanstad

Omdat ik niet zo'n techneut ben ga ik er niet aan sleutelen maar ik ben er van overtuigd dat het ringen zijn.

Gunnar

Als het dicht is, dan blijf je er best af :-)

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

bupozaanstad

Citaat van: Gunnar op 06-12-2008 09:58:12
Als het dicht is, dan blijf je er best af :-)



Helemaal mee ens, het is dicht en de wagen rijdt als een nieuwe dus het zal wel goed zitten verwacht ik. Zal er wel eens naar laten kijken door iemand die daar meer kaas van heeft gegeten dan ik.

Ludo

Citaat van: Gunnar op 06-12-2008 07:28:19
Misschien zijn die koperen ringen een deel van de pakking die ertussen zit, de rest kan iets verder naar binnen zitten.

als je in Vadis kijkt, klopt dat helemaal.  :D

Amazon

Citaat van: francois op 05-12-2008 20:14:09
draadje wat dat is weet ik ook niet
wat ik wel even kwijt wil is dat je bovenste motor steun gescheurt is (rubber )    ::)

Als je de scheur bedoelt die je op de foto in de beginpost ziet is er niets aan de hand.

In principe krijgt dat rubber zijn flexibiliteit van twee openningen die erin zitten. Soms zitten die dicht met een soort vliesje van rubber, wat na een tijdje openscheurt. Niks aan de hand. Als in het massieve deel maar geen scheuren zitten...

Hij hoort dus vast te zitten op de twee plekken waar hij op deze foto afgebroken is:
(uit het archief van Daytonawim)

Bigger and better!

bupozaanstad

Ik ben er uit, na een paar prive berichten met Ludo te hebben gewisseld ben ik nogmaals met de camera onder de motorkap gedoken en wat blijkt;

Op foto 1 zou je zeggen dat het ringen zijn maar op foto 2 kan je duidelijk zien dat het geen ringen zijn maar een pakking, het geen Gunnar ook al aangaf.




thuur

Citaat van: Amazon op 06-12-2008 11:19:05
Citaat van: francois op 05-12-2008 20:14:09
draadje wat dat is weet ik ook niet
wat ik wel even kwijt wil is dat je bovenste motor steun gescheurt is (rubber )    ::)

Als je de scheur bedoelt die je op de foto in de beginpost ziet is er niets aan de hand.

In principe krijgt dat rubber zijn flexibiliteit van twee openningen die erin zitten. Soms zitten die dicht met een soort vliesje van rubber, wat na een tijdje openscheurt. Niks aan de hand. Als in het massieve deel maar geen scheuren zitten...

Hij hoort dus vast te zitten op de twee plekken waar hij op deze foto afgebroken is:
(uit het archief van Daytonawim)

http://www.dodgedaytona.nl/toprubber.jpg

Klopt. Verticale scheuren zijn normaal, horizontale niet.


Gr ;)