Paypall account

Gestart door spycatcher, 26-11-2008 22:11:18

Vorige topic - Volgende topic

spycatcher

Hey,
ik heb iets volvo-related gekocht via ebay UK en wil betalen met Paypall maar heb nu net te weinig fondsen op mijn account. Is er hier iemand met 50 euro op PP die wil ruilen, ik stort eerst geld op je bank rekening en jij dan op mijn PP account ? Indien wel PM me dan effe.
tx
arno

elianmars

Heb je geen creditcard?

spycatcher

ja, maar ik wantrouw het net iets teveel om mijn CCnr erop te gooien

Ben

Je kunt Paypal toch aan je bankrekening koppelen.

Turbo-Geek

Citaat van: spycatcher op 26-11-2008 22:16:42

Dan moet je helemaal niet met PP werken ...... Onzin trouwens want een CC geeft een prima dekking tegen fraude in tegenstelling tot de bankrekening.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

JCviggen

Citaat van: Turbo-Geek op 26-11-2008 22:23:29
Citaat van: spycatcher op 26-11-2008 22:16:42

Dan moet je helemaal niet met PP werken ...... Onzin trouwens want een CC geeft een prima dekking tegen fraude in tegenstelling tot de bankrekening.

Precies, als er iƩts is waar je niet mee bestolen kan worden is het wel je CC. Schrijf het nr op je T-shirt als je wil... ;)
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

spycatcher

vandaag nog op het nieuws 'duizenden in gebruik zijnde CC kaart nummers staan ergens op een russische site waar je tegen betaling opkan en ze a rato van 6 dollar per kaart kan afhalen'.
het klopt dat je beschermd bent en je meestal je geld wel terug krijgt als er onrechtmatig afgehaald word maar daarom hoef ik er nog niet aan mee te doen
Paypall gebruik ik alleen als het niet anders kan / als de verkoper het eist
maar dit hoeft geen discussie te worden pro of contra CC of PP, wie wil er ruilen is de vraag ?

spycatcher

daarom stel ik ook voor 'ik stort eerst geld op je bank rekening en jij dan op mijn PP account '
wat mijn of jou username er toe doet snap ik niet echt

Turbo-Geek

Waarom geld naar iemand storten die dan vervolgens iets op je PP account stort als jij net zo goed geld op je PP account kan overmaken.
  The things you own end up Owning you !

elianmars

Citaat van: Turbo-Geek op 26-11-2008 23:02:39
Waarom geld naar iemand storten die dan vervolgens iets op je PP account stort als jij net zo goed geld op je PP account kan overmaken.

Gaat een paar dagen duren eer dat het er op staat.

bupozaanstad

Citaat van: spycatcher op 26-11-2008 22:51:20
daarom stel ik ook voor 'ik stort eerst geld op je bank rekening en jij dan op mijn PP account '
wat mijn of jou username er toe doet snap ik niet echt

Wat ik echt niet snap is dat je eerst naar een ander geld wilt over maken die dat vervolgens weer naar je PayPal moet over maken terwijl je met het zelfde gemak van je eigen rekening geld kan overmaken naar je Paypal. Waarom moet daar een ander persoon bij betrokken worden? Je kan elk willekeurig bedrag naar je Paypal storten. Spycatcher vind ik in deze en rare nick zeker als het gaat om het punt om geld naar over te maken!

spycatcher

mag op slot ruil is gebeurd