Elektrisch verwarmde buitenspiegel.

Gestart door RolandW, 28-11-2008 22:10:04

Vorige topic - Volgende topic

RolandW

Ik zeg goedenavond allen!

Ik ontdekte de afgelopen dagen iets (voor mij) raars, namelijk het volgende.

Ik heb verwarmde buitenspiegels, maar enkel mijn rechter doet het.
Op het plaatje van de aan uit schakelaar staat weliswaar alleen een rechter, dus misschien hoort het.

Wie weet het antwoord?

Garoeten,

elianmars

Ze zouden het beide moeten doen. Zal waarschijnlijk een nieuw glaasje in de linker spiegel moeten.

@®-

Citaat van: elianmars op 28-11-2008 22:12:12
Ze zouden het beide moeten doen. Zal waarschijnlijk een nieuw glaasje in de linker spiegel moeten.
Dit had ik ook bij mijn 850.

Nieuw glaasje erin en hij deed het weer. Dat stukje glas kost echter wel € 65,-  :o

Lampje

Typisch iets dat je dus goedkoop van de sloop kunt halen...

@®-

.......die het heel hoogst waarschijnlijk ook niet doet  ;D ;D ;D

Lampje

Meten is weten; er is vast wel een setting op je multimeter, waarmee je kunt meten hoe hij er aan toe is :eusa_think:

MM

29,50 nieuw bij estateservice... werkt prima

arjenT5R

winparts heeft zo ook voor rond de 30 eu
kwam ik ook pas achter toen ik um bij de dealer had gekocht voor 65 :eusa_wall:
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

innocenti

Scandcar in Moergestel heeft ze ook. En is om de hoek voor Roeland

Heb geen prijs opgezocht.

RolandW

Ik heb er twee gekocht bij verschillende slopen a €10 en €7,50 maar doen het idd niet, ik heb net bij Winparts gekocht maar begin nu toch te twijfelen of ik ze misschien niet juist heb aangesloten ofzo... we zullen het dit weekeind weten.

FGG

origineel Volvo: 56 euro ex BTW
imitatie van ES: 27,50 incl BTW

(voor een 850)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

thuur

Citaat van: RolandW op 04-12-2008 21:09:28
Ik heb er twee gekocht bij verschillende slopen a €10 en €7,50 maar doen het idd niet, ik heb net bij Winparts gekocht maar begin nu toch te twijfelen of ik ze misschien niet juist heb aangesloten ofzo... we zullen het dit weekeind weten.

Je kunt ze niet verkeerd aansluiten, het is een simpel verwarmingsmatje achter de spiegel.

Gr ;)

Adri

De aansluiting op het matje gaat snel stuk. Ik heb zelf ooit domweg het matje eraf gehaald (wel een gepruts herinner ik me) en een nieuw matje erop geplakt. Moet nog wel een topic over te vinden zijn hier. Matjes kan je voor paar euro bij Conrad krijgen (toen paar euro voor setje van 2).

arjenT5R

je kan zo'n ding heel simpel doormeten
meestal is het een breukje in de verwarmings spiraal (net als je achteruit verwarming)
als er een breukje in zit zou je onneindige weerstand moeten meten
of als je zo'n multi meter met piepje hebt dus dat ie piept als ie contact maakt
kun je dat ook doen geen piepje? dan is ie kapot.....
oneindige weerstand dan is ie ook kapot als ie contact maakt over de 2 stekkers dan is ie goed.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

thuur

Citaat van: Adri op 11-12-2008 09:37:57
De aansluiting op het matje gaat snel stuk. Ik heb zelf ooit domweg het matje eraf gehaald (wel een gepruts herinner ik me) en een nieuw matje erop geplakt. Moet nog wel een topic over te vinden zijn hier. Matjes kan je voor paar euro bij Conrad krijgen (toen paar euro voor setje van 2).

Was jij dat waarbij later de spiegel brak omdat het matje zo heet werd?

Gr ;D