De Roetmeeuw

Gestart door Taranis, 29-11-2008 20:34:08

Vorige topic - Volgende topic

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Sbv

De v70 is opgeladen en we zijn onderweg naar het Zeeuwse

Vanmiddag wat foto's

arjenT5R

zojuist vernomen dat dat vieze ding naast de mondeo staat bij mij achter de schuur....
ziet er dus naar uit dat ik dan toch nog aan het werk moet als ik weer thuis ben ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Taranis

Jazeker ;D

Bouke had v/d week aangeboden dat hij wel met Sander om de V70 wilde, zodat ik niet eerst naar Verweggistan hoefde te rijden. Scheelt me een paar keer A17 vandaag :D (vanavond nog een keer die kant uit).
Afgesproken dat ik ze onderweg wel op zou wachten en het laatste stukje voor zou rijden. En ja hoor, daar kwam een bekend konvooi aangetuft:

Dus de achtervolging ingezet :D :

Aangekomen bij arjenT5R in de straat:

Van de kar en meteen die lelijke wielen er vanonder zodat het ding er tenminste niet meer uitziet als een sloper:

De banden op de Propussen blijken overigens nog de banden die ik er zelf destijds om heb laten leggen. Blijkbaar heeft de vorige eigenaar met een fluwelen voetje gereden. Het staat in ieder geval meteen al een stuk beter :D :

Toen de V70 achter de XC geknoopt:

En rijden met die hap:

Spoedoverleg... het laatste stukje is toch wel wat lastig:

Dan rest er maar 1 ding.... ploegen tot ie op z'n plekje staat:

Doet me vaag aan een meeting in Noorwegen denken:

Maar uiteindelijk staat ie keurig op z'n plekje:

De accu is wel leeg dus maar met de sleutel op slot gedraaid in de hoop dat de buren dan niet wakker gehouden worden door een alarm :) Daarna de XC terug op verhard gezet. Toch wel handig, zo'n AWD tractor:

Daarna bij mij thuis een lekker broodje paardenvlees gegeten en toen zijn Bouke en Sander weer vertrokken.
Voorlopig is het even wachten tot arjenT5R thuis is, dan even bekijken welke onderdelen we allemaal nodig hebben en bestellen. Hopelijk volgende maand is het ding rijdend :)

Bouke heel erg bedankt voor je hulp! :D Scheelt mij toch een aardig stukje toeren. Arjen bedankt voor de stalling en tot over een paar weken :)

O ja, mocht er iemand belang hebben bij het setje winterwielen dan graag een seintje. Wij hoeven ze niet dus ze gaan in de verkoop.

KIM

Marc O.

Citaat van: KIM op 16-02-2013 15:36:02
Like!

+ 1. Succes met de herstelwerkzaamheden alvast, maar we zien elkaar wellicht van tevoren al. :)
...The Nile isn't just a river in Africa...

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Taranis

Citaat van: Marc O. op 16-02-2013 15:38:11
Citaat van: KIM op 16-02-2013 15:36:02
Like!

+ 1. Succes met de herstelwerkzaamheden alvast, maar we zien elkaar wellicht van tevoren al. :)

Tnx! Dat denk ik wel :) Ik moet nog een assortiment slijpschijven online gooien ;D

triton

Mooi dat het gelukt is mannen.
Professioneel raddraaier

rogerV701998

Weer een leuk project om te volgen.

beunmaat

Leuk hoor! Staat gelijk een heel stuk beter met die Propussen :D
Nog 10 daagjes dan is de beste man er weer.

arjenT5R

Jullie hebben de buurt weer even wakker gemaakt dus :P ze zullen wel gedacht hebben dat werd tijd dat er weer wat leven in de brouwerij komt ;)

Nou weer wat doen dus binnenkort! Kopje ligt al klaar  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

elianmars

Mooi werk, mannen!

Ronald vond het vast heel erg dat-ie moest ploegen met de XC ;D

Sbv

Weer een leuke dag gehad vandaag. Aangezien ik geen BE rijbewijs heb Bouke gevraagd of hij vandaag chauffeur wou spelen, en dat wou hij gelukkig wel, waarvoor dank.
De roetmeeuw staat te wachten op reparatie

Piere

Citaat van: Taranis op 16-02-2013 15:33:14
O ja, mocht er iemand belang hebben bij het setje winterwielen dan graag een seintje. Wij hoeven ze niet dus ze gaan in de verkoop.

Joa, zijn dat 16duimers?

Foto's zien er geweldig uit, altijd leuk om zo even met een auto in de modder te spelen ;D
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/