Even voorstellen: Rogerv701998

Gestart door rogerV701998, 30-11-2008 15:47:50

Vorige topic - Volgende topic

rogerV701998

Even voorstellen. Begin november 2008 hebben wij onze eerste Volvo gekocht. We gebruiken de auto als prive auto. Zakelijk rij ik al jaren Citroen. Vanaf deze zomer de nieuwe C5 Tourer diesel automaat.

De auto komt uit Duitsland en heeft 133.500 km gereden. Het is de V70 2.5 10 klepper automaat. Het is een redelijk standaard uitgevoerde auto met een stoffen interieur. Als extra hebben we de Pioneer AVIC F900BT ingebouwd. Distributieriem en airco zijn bij de levering vernieuwd.

Deze week heb ik nieuwe winterbanden (Vredestein Snowtrac 2) gemonteerd op de meegeleverde stalen velgen. Standaard staat de Volvo op lichtmetaal, type Antlia 6-spaaks 15".

Ik heb al veel profijt gehad van dit forum. Ik heb mij in kunnen lezen en al enkele tips in praktijk kunnen brengen.

)()()sT

Welkom Roger!

Mooie wagen, en een nog mooiere km-stand :)
Vorig jaar heb ik voor een buurtgenoot ook een V70 gescoord met toen 106.000 echte kilomters; zo vind je ze hier niet.
Waar kom je precies vandaan? Wellicht zien we elkaar dan wel eens rijden (Heerlen e.o.).

Gr. Joost

rogerV701998

rogerV701998

Joost, Ik zie dat jij 2 mooie Volvo's hebt. Wat mij nu ook opvalt is dat je de 850 en V70 Classic veel ziet rijden. Dit waren al jaren auto's waar mijn vrouw en ik gek op waren. Het rijden is inderdaad een belevenis. De Citroen die ik zakelijk gebruik zit vol met gadgets die handig zijn. Onze Volvo heeft dit allemaal niet maar maakt dat meer dan goed door de manier waarop de auto voelt. Ik ben bang dat ik het virus nu ook te pakken heb. 

Claudia

Welkom Roger!

Mooi!
Zwart is dan ook de enige kleur waaronder zwarte stalen velgen niet als een tang op een varken slaan...vind ik.

Veel plezier met 'm.
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

rifwachter

Hallo Roger,

Welkom op het forum.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Maximum

Hoi Roger,

Welkom bij de club. Strakke Volvo en veel succes en veeeele kilometers!!!

AlbertJan

Hallo, veel plezier op het forum, mooie roffel!!!

mafvanvolvo

Hallo :Welkom op dit unieke Forum zo te zien ben jij nog wel een tijdje aan het klussen zo op de foto,s te zien
succes ermee .

rogerV701998

Dank voor de welkomswoorden. Mafvanvolvo, met het klussen bedoel je toch de muur en niet de Volvo hoop ik? De muur is van mijn buurman en hij vindt het prima zo, ik ook.

whachamacollit

U, Mijnheer bent een geluksvogel 1e klas! Mooie wagen met dito kilometerstand. van harte gefeliciteerd met deze aanwinst.
Voor wat betreft het volvovirus: er zijn kwalijkere virussen denkbaar welke gepaard gaan met jeuk op onbespreekbare plaatsen. Het volvovirus daarentegen zorgt slechts voor een voldaan gevoel in lijf en leden!

"Is het sap het knijpen waard"

FGG

Welkom op 't Forum, Roger.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Rogers XC 70 2000

Dag Roger,
Welkom hier op het forum en je hebt een mooie V70 gescoord.
Wellicht zien we elkaar wel hier in het Zuiden rijden...
Grtz Roger

Taranis

jeanhup

Hoi Roger!

Proficiat met je V70! Goeie smaak trouwens als je andere auto een Citroen is (mag ik zelf ook heel graag zien en in rijden).
Die Pioneer 2DIN navigatie/car entertainment set ziet er erg goed uit. Ik zit er ook over te denken om iets dergelijks aan te schaffen. Ik vroeg me alleen af of dat wel goed/prettig afleesbaar is op die plek (vrij laag in het dashboard in vergelijking met modernere auto's). Wat is jouw ervaring daarmee?