Brrr, mag de zomer terug, alles beslaat!!

Gestart door AlbertJan, 30-11-2008 22:16:25

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Er zou ook 825 gram in moeten btw, kijk maar eens in de handleiding van je auto.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ludo

Citaat van: mehn op 02-12-2008 12:18:56
Er zou ook 825 gram in moeten btw, kijk maar eens in de handleiding van je auto.

dat is enkel voor koudere landen.
kijk ook maar in Vadis.  :P

Raoul

Ik heb mn airco laten vullen, 800gram volgens het apparaat voor de s-v70 van 97-2000. Overigens kwam er 810 gram uit na 3jaar! Viel me niet tegen.

AlbertJan

Hallo Theostek,
Jammer dat ik je informatie niet eerder wist, had ik misschien eerder mijn "probleem" op het forum moeten melden. Ik had dan zeker niet gister het systeem laten bij vullen, maar eerst terug gegaan naar de garagehouder. Mijn garantie is op 14 november vervallen, maar ik het sterk het vermoeden dat het probleem al eerder is ontstaan. Een certificaat heb ik inderdaad niet ontvangen toen ik de auto kwam afhalen. Ik wist ook niet dat er een certificaat afgegeven had moeten worden, anders had ik daar zeker naar gevraagd. Hier zal ik de garagehouder zeker nog mee confronteren.
Ik heb de garagehouder vanochtend wel gevraagd om een oplossing aan te reiken, ik ben benieuwd waar hij meer komt. We wachten maar weer af.

AlbertJan

Hallo Mehn, op de sticker die door Volvo in de motorruimte is geplakt staat dat er 750 gram koudemiddel in het systeem moet zitten. Groet, Albert-Jan

Citaat van: mehn op 02-12-2008 12:18:56