telenet gebruikers.

Gestart door Theostek, 01-12-2008 10:26:20

Vorige topic - Volgende topic

Theostek

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,29662.0.html

In desbetreffend topic kan ik niet reageren om te beantwoorden, en maak ik er hier even een nieuwe van.
Als user van telenet zijn er twee optie's, spam automatisch verwijderen, of Toon spam.
Verder kan er niets veranderd worden.

De whitelist kan alleen aangepast worden,
CiteerStandaard geeft elke bericht weer wie de verzender en de ontvanger is, alsook datum en uur. Wil je de volledige kopteksten zien (of "full headers") dan druk je even op de knop "volledige kopweergave". 

Je zal merken dat kopteksten of headers altijd in het Engels worden getoond. De verklaring hiervoor is eenvoudig: wil je een klacht (spam, ongewenste e-mail, ...) indienen bij een Internetprovider dan zal je gevraagd worden om de de volledige koptekst of "full header" op te sturen. En deze kan dan maar best in het Engels zijn zodat ook buitenlandse providers je verder kunnen helpen.

Telenet heb ik hierover gemaild.

CiteerGeachte heer/mevrouw,

Onlangs krijgt/heeft de forumbeheerder/eigenaar van www.volvo850forum.nl last dat wanneer emails verzonden worden naar forumleden vanaf het volvo850forum.nl!!

Deze terugkomen en worden aangemerkt als Spam.
Ofwel de gebruikers hebben de spamfilter of Telenet zet de spamfilter hoog.

Het is te begrijpen dat de eigenaar hiervan, zich daar niet mee kan bezig houden en heeft uitdrukkelijk gevraagd aan telenet/pandora gebruikers om zorg te dragen hiervoor.

Telenet/pandora gebruikers worden nu niet meer toegelaten (ban) of dienen een ander email account te nemen.

Ik vraag u vriendelijk of U mij over dit probleem kunt informeren! zodat het voor de eigenaar van het volvo850forum.nl aangenamer wordt.

Met vriendelijke groet,

Theo van Sundert.

Hulp sinterklaas

Houdt het "Cool" airco is onze zorg en specialiteit.

Ben

bupozaanstad

Het probleem doet zich met meerdere providers voor, zo krijgen wij als we een forum bericht naar alle leden versturen (PHPBB) erg veel terug van hotmail, live, en yahoo. Het schijnt dat veel e-mail aanbieders forums in de ban zetten omdat deze de mail doorgaans anoniem verzenden.

Voor de beheerders van het forum: Wij hebben het bij ons op het forum opgelost om gmail als SMTP-server te laten fungeren en nu komt de mail wel aan bij iedereen, misschien eens testen of dit ook voor de Belgische forum leden werkt.