ABS/TRACS Reparatie! Wie o wie?

Gestart door ebl, 03-12-2008 09:43:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ebl

Het is weer zo ver!

Mijn klokkenwinkel kleurt mooi oranje op met de gloed van het ABS/TRACS systeem!  8)

Vorig jaar storing uit laten lezen en toen bleek er de welbekende fout in de controller te zitten.  Toen enkele dagen later deed alles het gewoon weer.  Nu begint de feestvreugde weer van voren af aan!

Ik ben op zoek naar iemand die mijn ABS Controller wil reparen/solderen. Zijn er mensen in de omgeving Groningen die dit uiteraard tegen betaling willen doen?

In de buurt van Venlo is ook mogelijk aangezien ik hier ook regelmatig kom.   :eusa_whistle:

In God we Trust. In Volvo we Drive...

Sbv

Soldeer koning Thuur kan je misschien helpen, die woont in Maastricht. Ik heb zelf nog een goede controller liggen uit mijn defecte S70, die zou ook moeten werken.
Eventueel kan je ook zelf solderen. Het is allemaal geen rocket science uiteindelijk

t5karel

Heb de mijne naar Thuur gestuurd,gewoon goed en duurt ongv 5 dagen.
Als je echt snel klaar wilt zijn kun je bij de Combigarage je oude inwisselen en krijg je een gereviseerde terug voor,ik meen 150 euro.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Adriaan

Mijn T5 is in onderhoud bij autoservice Sittard. Heeft laatst mijn controle unit voor 250 euro (inclusief in-/uitbouwen) gerepareerd  ( reparatie van de unit zelf wordt uitbesteed)

Wel een beetje uit de route voor groningen, maar venlo komt al dichterbij.

Adriaan

rovelra

Gewoon zelf uit elkaar halen en solderen.
Stelt niks voor en is uitbundig beschreven hier op het forum.

Succes ermee

MvG Rogé

Sbv

Citaat van: Adriaan op 31-01-2009 19:02:00
Mijn T5 is in onderhoud bij autoservice Sittard. Heeft laatst mijn controle unit voor 250 euro (inclusief in-/uitbouwen) gerepareerd  ( reparatie van de unit zelf wordt uitbesteed)

Wel een beetje uit de route voor groningen, maar venlo komt al dichterbij.

Adriaan
Das een hele hoop geld zeg.
Reparatie is best wel zelf te doen. In en uitbouw is ook te doen. Het is even wat werk.
Heb eventueel nog een goede, gebruikte, in de aanbieding

devonius

Op marktplaats staan ook een aantal advertenties van gasten die het voor je maken. Eentje uit leiden, kost 150 e. Een uit den haag kost bijna 300 euro. Even zoeken naar abs controler unit volvo.
Heb zelf ook het probleem van de lampjes aan en dan weer uit. Ga het eerst zelf proberen aan de hand van de forumberichten hier, mocht het niet lukken kan je het altijd nog door iemand met meer ervaring laten doen.

thuur

Voor 150 euro kun je er ook 3 laten repareren 8)


Gr ;)

elianmars

Citaat van: thuur op 04-02-2009 21:19:08
Voor 150 euro kun je er ook 3 laten repareren 8)


Gr ;)

En hoeveel voor 300 euro?  :eusa_shhh:

-D©©©L-

Citaat van: thuur op 04-02-2009 21:19:08
Voor 150 euro kun je er ook 3 laten repareren 8)


Gr ;)

Ach, die 200 euro per uur montagekosten doet het hem ook niet toch ?  :eusa_whistle:

thuur

Citaat van: elianmars op 04-02-2009 21:20:45
Citaat van: thuur op 04-02-2009 21:19:08
Voor 150 euro kun je er ook 3 laten repareren 8)

En hoeveel voor 300 euro?  :eusa_shhh:

Voor 300 euro doe ik er 8 incl. montage :P

Groupsbuy?


Gr ;D

devonius

Citaat van: thuur op 04-02-2009 21:27:45
Citaat van: elianmars op 04-02-2009 21:20:45
Citaat van: thuur op 04-02-2009 21:19:08
Voor 150 euro kun je er ook 3 laten repareren 8)

En hoeveel voor 300 euro?  :eusa_shhh:

Voor 300 euro doe ik er 8 incl. montage :P

Groupsbuy?


Gr ;D


Vriend van me is monteur en gaat morgenavond de welbekende abs/tracs unit repareren, in ieder geval een poging tot. Heb 'm al een mogelijke oorzaak verteld,  na intensief speurwerk op het forum. Hij is eigenwijs en gaat eerst stekkers schoonmaken. Maar ik heb er een hard hoofd in dat de abs en tracs daarna weer werken. Waarschijnlijk springen ze na een stukje rijden weer aan.

Dus dan neem ik nog wel contact met je op Thuur, jij bent de man van de abs/tracs heb ik gelezen! Dan stuur ik de unit naar je op.

thuur

Ik hoor t wel ;) Doe maar via PB.


Gr 8)

Liber0

zal ik het ff doen??????? :-[

bij mij doet ie het nog steeds niet

ik braai er geen aap van