Elandrun 05-04-2009

Gestart door pwassink, 05-12-2008 00:56:03

Vorige topic - Volgende topic

rifwachter

Citaat van: mafvanvolvo op 05-04-2009 20:56:50
Was leuk voor een paar uurtjes moet je echt van houden,het weer werkte perfect mee lekker in het zonnetje op de tribune en voor de rest mooie auto,s. En Ben ik hoop dat jou dag ook goed was voor de stichting
HOOGVLIEGER.Succes ermee.

Was een leuke dag, volgend jaar zullen we er weer zijn.

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Emiel

Citaat van: marcelV70R op 05-04-2009 20:54:05
mmmm, peptalk niet geholpen Emiel?? ;)

Marcel

Tuurlijk wel!  :-*

UserID6342

Heerlijk dagje vandaag, Jeffrey en ik hadden het vanmorgen nog wel wat koud toen we stonden te wachten (op een echt foute parkeerplaats, die zoek ik de volgende keer zelf wel uit en ga niet meer van Jorn uit :) )  Maar toen eenmaal iedereen was gearriveerd in een heel snel treintje naar Lelystad toe gevlogen.  Daar zijn we snel elkaar een beetje uit het oog verloren en is iedereen een beetje zijn eigen weg gegaan.  Ik heb genoten van de verscheidenheid aan mensen en aan de verschillende auto's, helemaal super.  Leuk om de mensen te leren kennen waarvan je wel het kenteken / forumnaam weet, maar er geen koppie bij kunt bedenken.

Kortom een zeer geslaagde dag te noemen.  Nog even middels deze Thijs hartelijk bedanken voor het meenemen van Jeffrey, ik heb de foto's naar je gemaild en zie z'n koppie maar eens op de 3e foto.  De hele terugweg en in het ziekenhuis op ziekenbezoek heeft hij het erover gehad.  Echt super.  Een foto (Race6) wilt hij uitvergroot hebben, want die vond hij wel "erg stoer".

Jongens (en meiden) natuurlijk, iedereen bedankt voor deze topdag.  

zundappalkmaar

Citaat van: Ronbroek op 05-04-2009 19:46:34
Leuk daagje, zie nu nogsteeds sterretjes, maar dat komt omdat ik m'n zonnebril was vergeten  :eusa_doh:

Hier mijn fotogenieke bijdrage:

http://www.crappyphonepic.com/images/elandrun.jpg

cool! zie ik daar m'n eigen auto terug!

Was een mooi dagje, volgend jaar rij ik zeker mee.

Johann

LPGLE

nu ben ik niet echt goed in namen , maar wie hoort er bij deze auto ?

DirkT?

Mooie dag voor mijn eerste Elandrun!!!

Ik heb wat foto's geschoten, groter formaat eventueel op verzoek verkrijgbaar.

Aangezien ik een hekel heb aan kentekens onleesbaar maken hierbij een externe link naar mijn eigen fotoalbum.

Password:  "Elandrun"

Link naar het album:
http://gs97.photobucket.com/groups/l219/G2P9LRA7A9/

De dag begon in ieder geval wat mistig....

Jelmar

Citaat van: fearless op 05-04-2009 21:01:10
Citaat van: Jelmar op 05-04-2009 20:55:04
Of ben ik echt aan het dementeren en was jij dat niet in de witte S70 ??

Witte S70 is niet meer van hem, Johan was er met die roze 850.  :eusa_shifty:

Aha... nouja als fervent achterwielaandrijver-rijder hou ik dat niet zo strak bij :D , wel een super auto iig !!!
850R

schutten

Kee, was een bere gezellige dag.
Vanmorgen vroeg de dag al lekker begonnen,op de heenweg eerst al zo,n opgevoerde kevert naar z,n top moeten duwen (993)   ;D,vervolgens bij aankomst gelijk al een proefrondje kunnen rijden op de kartbaan.
Eerste wat ik dacht,pff waar ben ik nu dan aan begonnen :P.
Na een aantal ronden schuiven over de vooras ging het steeds beter,maar volgens een van de organisators moest het zeker 2 sec sneller kunnen ....bladiebla.
Eenmaal bij de 2e bocht aangekomen,en meneer schuift zo de bocht uit over de voorwielen en pakt zo een 5a6 pionnen mee :eusa_wall:, 2e rondje was zelfs 2 sec langzamer dan ik zelf al had gereden.
Toen ik eenmaal 1min 7 ronde tijden zat,wou ik nog een poging doen,tank was redelijk leeg...
Na een lange file,omdat een 740 de tijdwaarneming van de sokken had gereden,kon ik dan eindelijks starten.
Ja 1min 6.9  nog wat, :D dacht dit is hem 1e of 2 e prijs,en de auto weg gezet.
Na uren wachten op de uitrijking....  :-[  sjips problemen geweest met registreren van ronde tijden :evil:. Volgende keer beter dan maar.

Maar al met al vond ik het een top dagje! heren coureurs proficiat ;)

sean850

was vandaag super gaaf mijn eerste keer ben maar 2 keer op de baan geweest aangezien m'n roffel een lichte olielekkage heeft en wel eens wil uit vallen maar ging toch lekker volgende keer toch maar ff de kofferbak leeghalen doppenset ligt er nu helemaal door heen :D zeer veel mooie andere wagens gezien en volgend jaar ben ik er weer bij

sean

johanw

Dit was me eerste elandrun en  heb erg genoten (mocht ook even met het 240rallyteam mee rijden).
Stond op de heen weg bij pompstation koffie te drinken toen er een stuk of 4 850's achter elkaar voor bij kwamen,
klinkt erg  mooi  ;D  en later op het circuit kwamen ze steeds ook mooi voor bij.

JCviggen

Was heel fijn maar veel te ver :P net thuis, bekaf!
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Hengeveld

Citaat van: confruo op 05-04-2009 20:37:55
weet iemand hoe het met die zilveren S70 is afgelopen die plotseling al zijn koelvloeistof verloor in het rijtje naar de aanloop ?

Dat was mijn S70 en inderdaad was ik AL mijn koelvloeistof kwijt. De onderste radiatorslang was van de radiator af, omdat de slangklem doorgeroest en geknapt was. Ik stond rustig in de rij, toen een tegemoetkomende rijder mij ergens op wees. Het zag er dramatischer uit dan het uiteindelijk was. Een zeer vriendelijke 340-rijder bleek nog een klem bij zich te hebben - nog veel dank daarvoor - en mijn broer had nog wat koelvloeistof. Verder bijgevuld met water en weer de baan op! En nog gewonnen in mijn klasse ;D (klasse 7 - originele klasse non-turbo met kinderzitje en koelbox achterin ;D)

Rob Straatman en vrijwilligers en overige organisatie: dank voor de geweldige dag. Mijn broer en ik hebben weer genoten.

reneetje

Citaat van: Hengeveld op 05-04-2009 23:25:04
Citaat van: confruo op 05-04-2009 20:37:55
weet iemand hoe het met die zilveren S70 is afgelopen die plotseling al zijn koelvloeistof verloor in het rijtje naar de aanloop ?

Dat was mijn S70 en inderdaad was ik AL mijn koelvloeistof kwijt. De onderste radiatorslang was van de radiator af, omdat de slangklem doorgeroest en geknapt was. Ik stond rustig in de rij, toen een tegemoetkomende rijder mij ergens op wees. Het zag er dramatischer uit dan het uiteindelijk was. Een zeer vriendelijke 340-rijder bleek nog een klem bij zich te hebben - nog veel dank daarvoor - en mijn broer had nog wat koelvloeistof. Verder bijgevuld met water en weer de baan op! En nog gewonnen in mijn klasse ;D (klasse met kinderzitje en koelbox achterin ;D)

Rob Straatman en vrijwilligers en overige organisatie: dank voor de geweldige dag. Mijn broer en ik hebben weer genoten.

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Johann

Citaat van: schutten op 05-04-2009 22:13:03zo,n opgevoerde kevert

Olieboot .. . Hele motorkap en ruit zaten onder olie van dat ding.  :eusa_wall: